2007: Suzuki GSXR-1000 ... !!!

Ακούσαμε-Διαβάσαμε-ειδαμε-
Πληροφορίες - Γνώμες - Συγκριτικά

Συντονιστής: Συντονιστές

2007: Suzuki GSXR-1000 ... !!!

Δημοσίευσηαπό ktm_isa την Δευτ Οκτ 09, 2006 9:32 pm

Τελικά τι είναι πιο δύσκολο, να φτάσεις στην κορυφή ή να διατηρηθείς σε αυτή; Στο ερώτημα αυτό καλείται να απαντήσει η Suzuki, καθώς με το K5 βρέθηκε ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό και τώρα με το επερχόμενο GSX-R 1000 K7 επιχειρεί να εδραιωθεί στην κορυφή των SS 1000.


O ανταγωνισμός είναι σκληρός και οι υπόλοιποι Ιάπωνες ρίχνουν βαριά χαρτιά στη μάχη. Θα τα καταφέρει το Κ7; Σε θεωρητική βάση μπορεί, αλλά ο καλύτερος κριτής είναι η πίστα και η απευθείας μονομαχία με τον ανταγωνισμό. Το ανανεωμένο μοντέλο δε διαφέρει σημαντικά σε εμφάνιση σε σχέση με τα Κ5 και Κ6, αλλά παρουσιάζεται σημαντικά αναβαθμισμένο σε καίριους τομείς και η Suzuki ισχυρίζεται πως το K7 είναι το πιο δυνατό και συνολικά το καλύτερο GSX-R που έχει κατασκευάσει ποτέ.

Η βασική αρχιτεκτονική του τετρακύλινδρου των 999 κ.εκ. μπορεί να μην έχει διαφοροποιηθεί, ωστόσο οι αλλαγές που έχει υποστεί είναι αρκετές και το καθιστούν ακόμα πιο δυνατό, σύμφωνα με τη Suzuki, χωρίς πάντως να ανακοινώνεται η μέγιστη ιπποδύναμή του.

Το K7, αντλώντας τεχνολογία από τους αγώνες, εισάγει μια σημαντική καινοτομία στις μοτοσικλέτες, που δεν είναι άλλη από τη δυνατότητα ρύθμισης της χαρτογράφησης του κινητήρα με τρεις επιλογές: για στεγνό, βρεγμένο ή ενδιάμεσο οδόστρωμα. Τι σημαίνει αυτό; Με τη βοήθεια ενός κουμπιού στα χειριστήρια ο αναβάτης θα μπορεί εν κινήσει να αλλάζει τον τρόπο παροχής της δύναμης, ανάλογα με τις συνθήκες που οδηγεί.
Εμείς δεν έχουμε λόγο να μην την πιστέψουμε, αν και η τελική ετυμηγορία θα βγει μετά από τη δοκιμή του επί ελληνικού εδάφους. Κυρίες και κύριοι, το SS 1000 είναι εδώ, το ανανεωμένο GSX-R 1000 K7 σας προκαλεί να το τιθασεύσετε
(Μοτοτριτη)

Εικόνα

:smt049 :smt049 :smt049 :smt049 :smt049 :smt049 :smt049 :smt049

Εικόνα

:smt049 :smt049 :smt049 :smt049 :smt049 :smt049 :smt049 :smt049
ktm_isa
 

Δημοσίευσηαπό Dbandit την Δευτ Οκτ 09, 2006 10:10 pm

Με χαλαν οι 2 εξατμησεις που εχει χαμηλα, μου φερνει σε τουρινγκ...μμμ
Τελος παντων γουστα ειναι αυτα.
Αρε EURO3 τι μας κανεις...με τους περιορισμους ...
ΤΑΞΙΔΙΑΡΑ ΨΥΧΗ...

Step into this room and dance for me

www.kawasaki-bikers.gr
Άβαταρ μέλους
Dbandit
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 283
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 03, 2006 10:44 pm
Τοποθεσία: Αθηνα-Παγκρατι

Δημοσίευσηαπό ktm_isa την Δευτ Οκτ 09, 2006 10:18 pm

Και το R6 (2006) εκει εχει την εξατμισουλα ...
Εμενα με αρεσει το σουτζουκάκι 1000_άκι! :D αχ βαχ
ktm_isa
 

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τετ Οκτ 11, 2006 12:33 am

Ο χρωματισμός με το πορτοκαλί/μαύρο σκοτώνει!!
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό lord την Τετ Οκτ 11, 2006 2:41 am

πολυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ καλο!!!!
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό ''GSXR 1300'' την Σάβ Οκτ 14, 2006 7:26 pm

ωραιοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο 8)
''GSXR 1300''
 

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Κυρ Οκτ 15, 2006 6:35 pm

Λοιπόν άν ήταν να πάρω sport μηχανή αυτό το πορτοκαλόμαυρο θα ήταν η πρώτη επιλογή μου φαίνεται....Μιαμ.....μιαμ......μιαμ.......θα αρχίσω να παίζω λόττο...
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό GOUTZOU την Κυρ Οκτ 15, 2006 8:01 pm

:smt041 :smt041 :smt041 :smt041 :smt041 :smt041 :smt041 :smt041 :smt041 :smt041 :smt041 :smt041 :smt041 :smt041 :smt041 :smt041 :smt041 :smt041
GOUTZOU
 

Δημοσίευσηαπό Tdmrider την Δευτ Οκτ 16, 2006 12:35 am

Είναι απίστευτο. Και οι δύο εξατμίσεις εξίσου πανέμορφες από οτι είδα στο ΜΟΤΟ που κυκλοφορεί. Έχει λέει και πολλές βελτιώσεις σε πλαίσια κλπ. Α να μην το ξεχάσω, έχει 3 χάρτες από το εργοστάσιο με δυνατότητα για επιλογή εν κινήση έτσι για να έχουμε να παίζουμε. Άχ, φασούλι το φασούλι, που θα πάει.




:smt118 :smt118 :smt118 :smt118 :smt118 :smt118 :smt118 :smt118 :smt118
Moderator of Motocikleta.Gr


Το μεγαλύτερο δώρο για έναν αναβάτη είναι η επόμενη βόλτα με τη μηχανή. Οδηγείτε με ασφάλεια λοιπόν.


Δημοπρασίες Αγάπης !

Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Tdmrider
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:00 am
Τοποθεσία: Βούλα, Αθήνα
Ονομα χρήστη: Σπύρος
Μοντέλο: Yamaha TDM
Κυβικά: 900

Δημοσίευσηαπό zaxaroplastis την Τρί Οκτ 17, 2006 10:14 am

Σκιζει η σουζουκι ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεε 8)
zaxaroplastis
 


Επιστροφή στο ΜΟΝΤΕΛΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες