Σχόλια Κράνους Vemar VRR

Οτι πρέπει να γνωρίζουμε για τα κράνη

Δημοσίευσηαπό sotokan την Τρί Απρ 08, 2008 12:02 am

Dimitris έγραψε:Ομηρε θα πάω για τη σειρά Extreme (να ναι καλά οι δόσεις..). Οι κριτικιές μιλάνε για πολύ καλή ζελατίνα. Ο θόρυβος δεν με απασχολεί γιατί θέλω να ακούω το κινητήρα όσο καλύτερα, δυνατότερα γίνεται... :mrgreen:

και από γραφικά και φινίρισμα....κορυφήηη!



Περιμένουμε νέα σου Μήτσο ,μιας που μας ενδιαφέρει ....... [smilie=drunkard.gif]
θέλω να ξε-φεύγωωωω
Άβαταρ μέλους
sotokan
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 25, 2006 8:48 am
Τοποθεσία: Περιστέρι
Ονομα χρήστη: Σωτήρης
Μοντέλο: VFR VTEC
Κυβικά: 800

Δημοσίευσηαπό ermisVFR την Τετ Απρ 09, 2008 11:55 am

ermisVFR έγραψε:
Acanthor έγραψε:Επιστρέφω με σχόλια για το Schuberth S1 που επιτέλους δοκίμασα!


Τα αρνητικό του?
λένε ότι η ζελατίνα του έχει μια χημική επίστρωση για να είναι αντιθαμβωτική αλλά όπως φαίνεται και το είπαν πολλοί αυτό δε λειτούργησε τελικά, η επίστρωση αυτή με τον καιρό φεύγει κι έτσι το S1 Pro πλέον εφοδιάζεται με Pinlock και τελειώνει η ιστορία.
Το βάρος είναι ένα ακόμα μειονέκτημα (1500gr+), που όμως σαν αίσθηση δε με προβλημάτισε τόσο, το μόνο που σκέφτομαι είναι αν σε πολύωρο ταξίδι κάνω το σβέρκο του Σουγκλάκου και με κουράσει....
Επίσης δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου μέσα στο κράνος αυτό το καλοκαίρι να πήζω στην κίνηση. Φαίνεται να είναι πραγματικά ζεστό...Γι'αυτό το σκέφτομαι μόνο για ταξίδια....Για τους αεραγωγούς του δεν μπορώ να πω τίποτα πραγματικά, αφού δεν ξέρω στην πράξη πώς λειτουργούν...

Θα ήθελα και την άποψη του 4-V-Force και του ErmisVFR ως κάτοχοι του συγκεκριμένου κράνους και εδώ για να παίρνουν και οι υπόλοιποι ενδιαφέρομενοι 2 απόψεις παραπάνω. 8)


Το βάρος του δεν με απασχόλησε ποτέ. Δεν μου έχει πονέσει ο σβέρκος.
Είναι πράγματι λίγο ζεστό.
Η εσωτερική ζελατίνα είναι μιά χαρά. Δεν βλέπω τίποτα διπλό.
Ο πάνω αεραγωγός φέρνει αέρα στο πάνω μέρος του καφαλιού και ο μπροστινός στο πρόσωπο.
Οι ζελατίνες είναι μάλλον συμβατές με του S1 PRO αλλά τσέκαρέ το.
Είναι για ημιόρθια θέση οδήγησης. Αν σκύψω πολύ ο θόρυβος αυξάνει.


Πήγα και δοκίμασα το S1 Pro. Έχει βελτιώσεις και αλλαγές.

1. Τρείς αεραγωγούς επάνω αντί για έναν. για καλύτερο εξαερισμό.
2. Τέσσερεις αεραγωγούς στο εσωτερικό αντί για τρείς.
3. Βελτιωμένη ζελατίνα με μικρούς κατευθυντήρες αέρα.
4. Pinlock για την αντιθαμβωτική
5. Διαφορετικό - μικρότερο υποσιάγωνο
6. Αλαγή θέσης, χαμηλότερα, του διακόπτη της εσωτερικής ζελατίνας για τον ήλιο
7. D ring

Στα 600 ευρώ!
Wo Es war, soll Ich werden
Άβαταρ μέλους
ermisVFR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 192
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 25, 2007 3:37 pm
Τοποθεσία: Εξάρχεια

Δημοσίευσηαπό mechie την Τετ Απρ 09, 2008 1:29 pm

Το φόρεσα χτες. Έχει αλλάξει ΠΟΛΥ και το κέλυφος (άλλο σχήμα προς τα πίσω) και η σχεδίαση των αεραγωγών. Η πρώτη εντύπωση ήταν πως είναι λιίγο πιο προχειροφτιαγμένοι σε σχέση με παλιότερα. Η δεύτερη, φορώντας το, είναι πως έχει αλλάξει η ποιότητα των μαξιλαριών, που πλέον μοιάζει με του R1, λίγο "φτηνή" γιατί δίνουν την ενύπωση ότι είναι πιο μικρά, λιγότερο "αφράτα" και μέχρι να μπει το κρανίο στη θέση του, επιτρέπουν την επαφή με το σκληρό αφρώδες προστατευτικό. Πλέον διορθώθηκε και το θέμα με τα νούμερα. Το Large που στο S1 μου έπεσε "κουτί" στο S1pro ήταν σαφώς μεγάλο. Θα περιμένω να δοκιμάσω το Μedium αλλά η πρώτη εντύπωση δεν ήταν θετική... Τουλάχιστον με τόσους αεραγωγούς μέσα, θα είναι δροσερό και το καλοκαίρι. Απλά αναρρωτιέμαι, μήπως στα πλαίσια της ικανοποίησης όσων ήθελαν καλύτερο αερισμό, φτάσαμε στο άλλο άκρο. Αν είναι όντως το ίδιο ήσυχο με το S1, θα είναι θαύμα. Δεν είμαι σίγουρος και αν σταματάει πιο ψηλά στο λαιμό και στο σαγόνι σε σχέση με το S1. Απο Δευτέρα που θα έχουν medium, θα τα δοκιμάσω πάλι και τα δύο "back to back". Τα γραφικά πάντως στο Furious Grey που είχε, είναι μούρλια.

Τιμούλα 520 για τα χρωματιστά από www.fc-moto.de συν 9,90€ μεταφορικά με UPS. Αν ο φίλος του forum Μοτο-Πίσσαρης μπορεί να το φέρει σε παρόμοια τιμή και να κάνει και δόσεις, δε νομίζω να τίθεται θέμα συζήτησης...
the true dream is being able to dream... at all.
Άβαταρ μέλους
mechie
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:46 am
Τοποθεσία: Αφίδνες Αττικής
Ονομα χρήστη: Γιάννης
Μοντέλο: Suzuki GSF650SA K5
Kawasaki Z750 K5
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Acanthor την Τετ Απρ 09, 2008 1:36 pm

Εγώ τελικά πήρα το Shark RSX πάλι έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα και προβλέπω να με βγάλει για πολύ καιρό ακόμα. Ωστόσο η αναζήτηση ποτέ δεν τελειώνει δεδομένου ότι θα πουληθεί το δικό μου (ελπίζω) και η επένδυση για καλό κράνος πάει από το νέο χειμώνα πια. Δοκιμάστε εσείς εν τω μεταξύ μερικά ακόμα για να με βοηθήσετε στην επιλογή όταν έρθει η ώρα. :weedman:

Παίζει να μετατρέψω το Shark σε καθημερινό...Αν και δε με χαλάει να πάρω κανένα πιο οικονομικό για την πόλη γιατί κακά τα ψέμματα το Shark με έχει βολέψει και στα ταξίδια πολύ...
There's too much panic in this town....
Άβαταρ μέλους
Acanthor
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 3:12 pm
Τοποθεσία: Μαρούσι
Ονομα χρήστη: Όμηρος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Acanthor την Παρ Απρ 18, 2008 2:38 pm

Τελικά φαίνεται ότι την πάτησα...Πουλάω το Medium (Shark RSX), αφού δυστυχώς το κέλυφός του επειδή είναι το μικρό μέγεθος (2 έχει) βρίσκει στο σαγόνι και τη μύτη μου και με ενοχλεί. Δε μου δίνει και περιθώρια για ενδοεπικοινωνία. Εκτός κι αν καταπίνω το μικρόφωνο κάθε φορά....

Θα κρατήσω το Large για καθημερινό να μου είναι πιο άνετο για να φορεθεί με κασκόλ, μπαλακλάβες κλπ και θα ψάξω με ησυχία πλεον και χωρίς βιασύνη το "τουριστικό" μου κράνος...
(Μάλλον το καλύτερο πακέτο είναι το Schuberth S1 Pro)

Δημήτρη, με το Pinlock έχεις βολευτεί στο Vemar?
Δε σε ενοχλεί η διπλή γραμμή που βλέπεις?

Υπάρχουν μερικές πολύ καλές προσφορές για το VRR, ό,τι έχει μείνει σε στοκ που αξίζει να το ψάξει κανείς...άσε που έχουν πέσει οι τιμές κατά πολύ...
There's too much panic in this town....
Άβαταρ μέλους
Acanthor
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 3:12 pm
Τοποθεσία: Μαρούσι
Ονομα χρήστη: Όμηρος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Παρ Απρ 18, 2008 8:26 pm

Acanthor έγραψε:
Δημήτρη, με το Pinlock έχεις βολευτεί στο Vemar?
Δε σε ενοχλεί η διπλή γραμμή που βλέπεις?

Υπάρχουν μερικές πολύ καλές προσφορές για το VRR, ό,τι έχει μείνει σε στοκ που αξίζει να το ψάξει κανείς...άσε που έχουν πέσει οι τιμές κατά πολύ...


Όμηρε,

ένα track day που είχα κάνει το περασμένο Φθινόπωρο στη πόλη των Σερρών μου επιβεβαιώσε αυτό που λες, οτι το pinlock ενοχλεί όταν οδηγεiς με την ανάλογη στάση σώματος (σκυφτός, τα μάτια να σημαδεύουν στη κορυφή του κράνους..). Σήμερα μόλις επέστρεψα από track day στις Σέρρες (για τα σχετικά θα φτιάξω πόστ όταν ξεκουραστώ γιατί είμαι Κομμάτια). Δεν είχα πάρει μαζί μου το Pinlock γιατί απλά δεν χρειάζεται καθόλου στη πίστα. Φυσικά όλα μια χαρά.
Στον πολιτικό δρόμο ομολογώ πως ποτέ δεν με έχει απασχολήσει γιατί το κεφάλι δεν παίρνει τέτοιες κλίσεις. Ίσως η δικιά σου θέση (VFR) να είναι πιο σκυφτή και να σε απασχολεί. Τσέκαρέ το. Δανείσου ένα κράνος με Pinlock και δοκίμασε.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Προηγούμενη

Επιστροφή στο ΚΡΑΝΟΣ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης