Το γιατί να έχεις μια έκδοση με τα ίδια κυβικά και ένα σωρό μαγείες για να έχεις λιγότερα άλογα δεν το έχω καταλάβει αλλά ποσώς ,αφού η έκδοση που οδήγησα είναι η κανονική με ABS .
Έχοντας πρόσφατα οδηγήσει τον μεγάλο του αδελφό ,χρειάστηκα περισσότερες ώρες μαζί του ώστε να μπορέσω να το αξιολογήσω και να το κρίνω αντικειμενικά αφού είναι τελικά 2 διαφορετικά μηχανάκια .
Η εβδομαδιαία συμβίωση μαζί του μέσα στην πόλη αλλά και σε ένα κοντινό ταξιδάκι μου έδωσε τις απαιτούμενες εμπειρίες ώστε να μπορέσω να γράψω το άρθρο αυτό .
Η θέση οδηγού αλλά και συνεπιβάτη εντελώς όρθια και το μισό φαιρινγκ μπορεί και προσφέρει ικανοποιητική κάλυψη μέχρι τα 130 χλμ . Το 600αρι μπορεί με άνεση να κινείται μέσα στην πόλη και οι καθρέπτες του είναι σε εργονομική θέση ώστε να μην αγχώνεσαι μέσα στην τρελή κίνηση .
Το μοτέρ έχει αρκετή ευστροφία ώστε να μην χρειάζεσαι συνέχεια κατεβάσματα για να κινηθείς άνετα και το ABS λειτουργεί αρκετά καλά ακόμα και στους γλιστερούς δρόμους αν και η απουσία σωληνάκια υψηλής κανανε αισθητή την παρουσία τους και τα τακάκια που φόραγε το εν λόγο μοντέλο δόκιμης χαλαγανε την υπέροχη αίσθηση που έχουν οι δαγκάνες από το παλιό R1 .
Οι αναρτήσεις αρκετά μαλακές για πολλά άνετα χλμ και χωρίς να προβληματίζουν στις στροφές πιστεύοντας ότι θα καλύψουν αρκετούς αναβατές εκτός από αυτούς που θέλουν δυνατές επιδόσεις που θα πρέπει να ψαχτούν για αλλαγή .
Στο ταξίδι , ο συνδυασμός , ευστροφίας χωρίς ξεσπάσματα , μαλακές αναρτήσεις, θέση οδήγησης και σχετική καλή κάλυψη αεροδυναμικά προσφέρουν ένα άνετο ταξίδι για 2 με μόνη εξαίρεση την σελά όπου το υλικό δεν σου επιτρέπει τα ταξίδια χωρίς στάση .
Μπορεί άνετα να φορτωθεί και να κουβαλήσει μια τριπλετα αν και με τα σαμάρια δεν τα πηγαίνει τόσο καλά . Η θέση τον εξατμίσεων υποχρεώνουν τα σαμάρια να είναι σχετικά ποιο μπροστά κάτι που αλλοιώνει την θέση του συνεπιβάτη .
Η κατανάλωση κυμάνθηκε στα 240 χλμ πριν την ρεζέρβα και σχετικά με άγρια χρήση .Τα φωτιστικά σωματα καλυπταν και στο σχεδον εντελος σκοταδι ,αλλα εχασε συτη την αγριαδα που ειχε το μουτρο αφου για αγνωστο λογο η Yamaha επελεξε να μην αναβουν και οι δυο λαμπες .
Σε γενικές γραμμές πιστεύω ότι το 600αρι μπορεί να καλύψει αρκετά έναν οδηγό που ζητεί να κάνει πολλά ( πόλη , ταξίδι ) χωρίς ξεσπάσματα και ιδιοτροπίες και άνετα μπορεί να θεωρηθεί και μια καλή πρώτη μοτοσικλέτα για αυτούς που μπαίνουν στον χώρο .
Υ.γ δυστυχώς η εν λόγο έκδοση λόγο euro 3 μου φάνηκε κάπως ποιο αδύναμη από την προηγούμενη αλλά πολύ ποιο πολιτισμένη ( μπορεί και να κάνω λάθος είπαμε έρχομαι από το 1000αρι )
Τα σχόλια δικά σας …..