Απο τελικές πως τα πάμε?

Οι αγαπημένες μας ...

Δημοσίευσηαπό 4-V-FORCE την Κυρ Οκτ 14, 2007 10:28 pm

thymios z 750 έγραψε:γιατι ρε αλητες τρεχετε????

255 με το Ζ,κοφτες,στα μεγαρα,αλλα πιστευω οτι εκλεβε πολυ...



pes kai dikavalo re morth.....KRIVOKLAT-BRNO..... :smt025
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
4-V-FORCE
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 754
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 12, 2006 8:35 pm
Τοποθεσία: MAROUSI
Κυβικά: 0

SUZUKI

Δημοσίευσηαπό EVROS την Σάβ Ιαν 12, 2008 8:44 pm

gia se olous egw me mia HAYABUSA pou eixa tou 2001 ergostasiaki ida ta 320 twra exw mia tou 2005 kai me liga pragmatakia mixanika kai arketa gia emfanisi blepw ta 355 poli efkola an kai edw sti KUPRO oi dromi mas den einai kai poly kali[img][/img]
Συνημμένα

Εύρος Ευριπίδου
Suzuki και ξερό ψωμί
EVROS
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Τετ Ιαν 02, 2008 8:44 pm

Δημοσίευσηαπό nfot την Σάβ Ιαν 12, 2008 9:05 pm

Ενω στη Ελλαδα εχουμε κατι δρομαρες ....
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό iznogood την Σάβ Ιαν 12, 2008 10:28 pm

:smt082 :smt082 :smt082
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Man With No Name την Κυρ Ιαν 13, 2008 12:08 am

Από την ημέρα που έβαλα τον αντιπεριοριστή τα κατέβασε όλα. 240!
(με τη ζελατίνα ψηλά και μπακαζιέρα)
Αν αφαιρέσουμε τώρα ένα - 6 έως 7% ποσοστό λάθους του κοντέρ, τότε χαλαρά μπορούμε να μιλήσουμε για πάνω από 220 πραγματικά ολόφρεσκα χιλιομετράκια!
Συνημμένα

Remember The Name! :smt101
Άβαταρ μέλους
Man With No Name
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 114
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 22, 2007 12:14 pm

Re: SUZUKI

Δημοσίευσηαπό Man With No Name την Κυρ Ιαν 13, 2008 12:15 am

EVROS έγραψε:gia se olous egw me mia HAYABUSA pou eixa tou 2001 ergostasiaki ida ta 320 twra exw mia tou 2005 kai me liga pragmatakia mixanika kai arketa gia emfanisi blepw ta 355 poli efkola an kai edw sti KUPRO oi dromi mas den einai kai poly kali[img][/img]
Μεγάλο ψαλιδάκι βλέπω ή μου φαίνεται;
Remember The Name! :smt101
Άβαταρ μέλους
Man With No Name
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 114
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 22, 2007 12:14 pm

Δημοσίευσηαπό Sougamoto την Κυρ Ιαν 13, 2008 2:59 am

Man With No Name έγραψε:Από την ημέρα που έβαλα τον αντιπεριοριστή τα κατέβασε όλα. 240!
(με τη ζελατίνα ψηλά και μπακαζιέρα)
Αν αφαιρέσουμε τώρα ένα - 6 έως 7% ποσοστό λάθους του κοντέρ, τότε χαλαρά μπορούμε να μιλήσουμε για πάνω από 220 πραγματικά ολόφρεσκα χιλιομετράκια!





Κάτι ακούγεται όμως ότι τα Strom σκάνε πίσω από Yaris στην Αχαία...αληθευει ?
Sougamoto has left the building
Άβαταρ μέλους
Sougamoto
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:11 pm
Τοποθεσία: Western Hills
Ονομα χρήστη: Νίκος
Μοντέλο: Honda CBF 600S
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Man With No Name την Κυρ Ιαν 13, 2008 8:59 am

Sougamoto έγραψε:
Man With No Name έγραψε:Από την ημέρα που έβαλα τον αντιπεριοριστή τα κατέβασε όλα. 240!
(με τη ζελατίνα ψηλά και μπακαζιέρα)
Αν αφαιρέσουμε τώρα ένα - 6 έως 7% ποσοστό λάθους του κοντέρ, τότε χαλαρά μπορούμε να μιλήσουμε για πάνω από 220 πραγματικά ολόφρεσκα χιλιομετράκια!





Κάτι ακούγεται όμως ότι τα Strom σκάνε πίσω από Yaris στην Αχαία...αληθευει ?
Τεθωρακισμένα strom που επισκευάζονται με μόλις 30€ και ανάπηρα yaris...κάτι έχει πάρει το αυτί μου. :smt112 :smt082
Συνημμένα





Remember The Name! :smt101
Άβαταρ μέλους
Man With No Name
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 114
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 22, 2007 12:14 pm

Δημοσίευσηαπό PariasCrete την Πέμ Ιαν 17, 2008 5:35 pm

225 me to Z750 '07 που εχω αν και δεν μου φανηκαν για τοσα αλλα λιγοτερα, στροφες ειχε κι αλλες να ανεβασω, αλλα δεν ειχε αλλη ευθεια! :smt071
απ' οτι διαβασα εχει πραγματικη τελικη 230, το προηγουμενο μοντελο το εχει φιλος και μου εχει μιλησει για 255χιλ/ω, το οποιο πιστεβω οτι κλεβει απλα πολυ το κοντερ, με gps δεν εχω ανηξει ακομα. παντως για μια μηχανη σαν το Ζ και γενικα γυμνα και τα 200 πολλα ειναι...το θεμα ειναι στο ανοιγμα τι γινετε, παω μεχρι 200 αλλα μετα θελω να σταματησω και να το ξανακανωωωωωωωωωωω!ροπεςςς λεμεεεεε.
....δυστυχως ομως δεν εχει πιστα εδω καταλληλη για να γινετε σωστο παιχνιδι γιαυτο καθημερινα ακουμε για τροχαια τριγυρω στην κρητη και ολη την ελλαδα βεβαια....και συνηθως ειναι αυτο που ειπε και ο φιλος ο δημητρης, πως πολλες φορες το γκαζι ειναι τοσο γλυκο και η αδρεναλινη τοση πολλη που πραγματικα πιστευω μουδιαζει ο εγκεφαλος και το χανουν το θεμα και απλα οι περισοτεροι στην στροφη δεν το συνηδητοποιουν ποτε και απλα συνεχιζουν ευθεια.! εχω πιασει τον εαυτο μου οριακα...ειξερα οτι επρεπε να σταματησω αλλα κατι δεν με αφηνε και προλαβα τελευτεα στιγμη να κοψω και μπηκα οπως οπως στη στροφη...προσοχηηηηηηηηηη [smilie=bs_offtopic.gif]
Άβαταρ μέλους
PariasCrete
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 17, 2008 9:31 am
Τοποθεσία: Heraclion, Crete

Δημοσίευσηαπό ghostkon την Κυρ Φεβ 17, 2008 3:37 am

ΣΤΑ 300 ΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΜΟΥ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ(ΤΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙ).
ΣΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ 328.ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΕΧΩ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ.(ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΕΚΕΙ,ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ)
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
ghostkon
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1053
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 16, 2008 6:57 pm
Τοποθεσία: Κυπαρισσία
Ονομα χρήστη: ΚΩΣΤΑΣ
Μοντέλο: SUZUKI GSX1300R
Κρανος Nolan X802
Κυβικά: 1300

Δημοσίευσηαπό ronin την Κυρ Φεβ 17, 2008 2:21 pm

250 κατι..

αρκετες φορες..

εχει κ αλλο λιιγο ακομα..αλλα θελει δρομο να το βγαλει..η σπασιμο απο την αρχη!

αλλα ρε παιδια..δεν εισαι ανετος σε αυτες τις ταχυτητες τι να λεμε..

μεχρι 200 ειμαι οκ..

μετα κρατιεσαι πανω..ετσι..λιγο γιοα το ξεμπουκωμα ξεκαυλωμα κ τελος..
Άβαταρ μέλους
ronin
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 10, 2008 3:11 pm
Τοποθεσία: Τρικαβλα..
Ονομα χρήστη: γιαννης..
Μοντέλο: honda cbr 600f
Κυβικά: 600

Δημοσίευσηαπό dionhaya την Κυρ Φεβ 17, 2008 9:38 pm

:prayer: Εμένα το v-stromaki μου έβγαλε ακούραστα 210 και τα κράταγε με μεγάλη χαρά :prayer:
Άβαταρ μέλους
dionhaya
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 693
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 08, 2007 9:40 pm
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Ονομα χρήστη: Διονύσης
Μοντέλο: Hayabusa GSX1300R K8
Κυβικά: 1300

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Κυρ Φεβ 17, 2008 11:35 pm

ronin έγραψε:
μετα κρατιεσαι πανω..ετσι..λιγο γιοα το ξεμπουκωμα ξεκαυλωμα κ τελος..


:smt028
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό DesertStorm την Δευτ Φεβ 18, 2008 1:09 am

Είχα πάει 300 χλμ/ω κοντερίσια 5-6 φορές με το GRSR1000K4 που είχα, σε κλειστό αυτοκινητόδρομο (τι ανοησία θεέ μου!).

Το FJR παει 255-260 χλμ/ω (κοντερίσια πάντα), με τη ζελατίνα του φέρινγκ κάτω και λίγο σκυφτά.

Πάντως ή τελικές δεν έχουν κανένα απολύτως νόημα και εξηγούμαι: Κάποια στιγμή πήγαινα το VFR στην τελική του (240) και με προσπέρασε σιγά σιγά ένα Alfa Romeo GTV με δυο τύπους μέσα που με κοίταζαν και κρυφογέλαγαν! Το ίδιο κάνω και γω όταν προσπερνάω κανένα μηχανάκι που πάει τσιτωμένο στα όρια με τον αναβάτη του κολλημένο στο ρεζερβουάρ, ενώ εγώ είμαι στην άνεσή μου με τον κλιματισμό μου, τη μουσικούλα και το τσιγαράκι μου. Ακόμα και αν δεν τον προσπεράσω θα φτάσω νωρίτερα στον ίδιο προορισμό μιάς και οι μοτοσυκλέτες απαιτούν περισσότερες στάσεις απο τα αυτοκίνητα (κούραση, ανεφοδιασμός, καθάρισμα ζελατίνας κλπ).

Ο νοών νοείτω!

Αγαπητοί συνάδελφοι ΜΗΝ ΤΡΕΧΕΤΕ ! ! ! ! ! ! !
Τελευταία επεξεργασία από DesertStorm και Δευτ Φεβ 18, 2008 2:10 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
DesertStorm
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 172
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 27, 2008 5:29 pm
Τοποθεσία: Λάρισα

Δημοσίευσηαπό Billy την Δευτ Φεβ 18, 2008 1:22 am

Γιαυτό το αμάξι θεωρείτε εργαλείο και η μοτοσικλέτα διασκέδαση :P
Άβαταρ μέλους
Billy
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2007 5:06 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Γλυφάδα
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό georgek την Δευτ Φεβ 18, 2008 7:30 am

Με το Ζ δεν βρηκα ακομα ευθεια να το τελειωσω,απλα εφτασα 2-3 φορες στα 240 κοντερισια(ειχε κι αλλες στροφες να ανεβασει).
Εχω ακουσει αρκετους να λενε για πανω απο 255(παντα κοντερισια) αλλα θα προτιμησω μαλλον κανα δοντι μεγαλυτερο πισω γραναζι οταν θα ρθει η ωρα της αλλαγης αλυσιδογραναζων γιατι μετα τα 200 ετσι κι αλλιως δερνει το αερακι τα γυμνα...
Παντως κρατηστε το τοπικ ανοιχτο γιατι ηδη αρχισα να γλυκοκοιταζω το ΖΧ10...

Ωριμοτης μηδεν.
Άβαταρ μέλους
georgek
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: Τετ Ιαν 30, 2008 1:23 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό geosar την Δευτ Φεβ 18, 2008 9:27 am

Καθοτι μολις 1000χλμ διανυθεντα με το R1 , μολις ...250 (στην εθνικη)
Καποια στιγμη θα το τερματισω , μονο και μονο για νο δω στο κοντερ!!!(σιγουρα στην Αττικη Οδο)
Πιστευω οτι απο τη στιγμη που η ταχυτητα σου προκαλει περισσοτερο αγχος παρα ''διασκεδαση''
δεν εχει νοημα να πηγαινεις σαν τρελος - οσα αλογα και αν εχεις!
Για μενα αυτο συμβαινει πανω απο τα 210-220...
geosar
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 19, 2007 2:01 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο ΤΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ;

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες