
Αν και το εν λόγο μοντέλο κυκλοφορεί πολύ καιρό , το 2008 πιστεύω είναι η χρονιά που ο χαρακτήρας του εν λόγου μοντέλου είναι κοντά στην κατηγορία που ανήκει .
Το Fz1 φοραει έναν detuned κινητήρα από το R1 αλλά σε σύγκριση με του 2007 έχουν γίνει σημαντικές διορθώσεις στην χαρτογράφηση με αποτέλεσμα το εν λόγο μοτέρ να ξεκίνα να τραβαει από τις 4000 στροφές . Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να έχεις γκάζι ακόμα και αν ρολαρεις με 6η και 4000 αλλά και να είναι η χαρά του κάθε οδηγού που ζητεί συγκινήσεις από χαμηλά .
Έχοντας οδηγήσει του 2007 η διαφορές στο μοτέρ είναι εμφανείς με την πρώτη γκαζια , ποιο άγριο από χαμηλά , ροπή και δύναμη σε όλο το φάσμα από τις 4000 και άνω και φυσικά αρκετά άλογα για να μην χρειάζεσαι να σκέπτεσαι το κιβώτιο .
Ποιο ψηλό από όσο δείχνει και πολύ ποιο άγριο στην χρήση , το τιμόνι και οι καθρέπτες σε τέτοιο σημείο που δεν κάνουν την ζωή σου εύκολη μέσα στην κίνηση. ( μαζεύουν καθρέπτες αλλά μικρό πταίσμα αφού μπορούν να αλλαχτούν )
Η θέση οδήγησης , όρθια η ελαφρός μπροστά ανάλογα το ύψος του οδηγού , η σέλα με σκληρό υλικό δεν ενδείκνυται για πολλά χλμ το ίδιο και του συνεπιβάτη . ( ελπίζω να το διορθώσουν )
Η οδική του συμπεριφορά αρκετά στιβαρή ώστε να δέχεται τις πιέσεις τον αλόγων αλλά και να είναι σταθερό στις στροφές. ( Με 2 άτομα θέλει αλλαγή στις ρυθμίσεις τον αναρτήσεων γιατί αλλιώς κουναει σε κάθε ανωμαλία του δρόμου ) . Η παντελώς απουσία προστασίας του αέρα δεν σε αφήνει να κινηθείς άνετα πάνω από τα 160 χλμ θεωρώντας ότι ένα μασκακι ή φτερακι στα όργανα θα έδινε μια καλύτερη συμπεριφορά .
Τα φρένα προερχόμενα από R1 έχουν εξαίσια συμπεριφορά και σε συνδυασμό με το ABS όπου ενεργοποιούταν στην σωστή στιγμή , τις στιβαρές αναρτήσεις αλλά και τα Continetal Conti-Attack σου προσδίνανε την αίσθηση ότι μπορείς να σταματήσεις άμεσα και γρήγορα σε κάθε συνθήκη .
Το ABS το θεωρώ must για μια μηχανή με επιδόσεις σαν του FZ1 αφού σου επιτρέπει να ελίσσεστε ακόμα και με τα φρένα χωρίς να ανησυχείς για απώλεια πρόσφυσης . Σωστά ρυθμισμένο να παρεμβάλει μόνο εκεί που χρειάζεται .
Με λίγα λόγια το FZ1 Naked είναι ένα αρκετά δυνατό μοτορι με άρτια περιφερειακά όπου μπορεί να προσφέρει αρκετές συγκινήσεις στους κατόχους του . Με μικρές βελτιώσεις όπως σέλα για μακρινά ταξίδια , ένα φτερακι στα όργανα για καλύτερη αεροδυναμική, μπορεί να καλύψει ακόμα και περισσότερα γούστα . Επίσης μας ενημέρωσαν ότι με ένα μικρότερο γρανάζι εμπρός, το μοτορι αποκτά ακόμα ποιο αλήτικο χαρακτήρα .
Πολλά άλογα, πολύ ροπή ,1000 κυβικά αφού το FZ1 είναι εδώ για να προκαλεί .