Εχω και τον δεύτερο κινητήρα που αντικατέστησα , ευτυχώς στεγνό ..

Alex_Under έγραψε:Μόνο που την μεγαλύτερη καταπόνηση όσον αφορά το θέμα τριβών (όχι όσον αφορά το θέμα δυνάμεων/ροπής, γιατί εκεί τα πρωτεία έχει το σασμάν) την έχει το σύστημα μπλοκ κινητήρα-πιστόνια και αυτό το σύστημα είναι φτιαγμένο από αλουμίνιο (εκτός ίσως από τα ελατήρια αλλά και εκεί διατηρώ μια επιφύλαξη).
Typhoon έγραψε:Απόλυτο δίκιο, συμφωνώ.
Alex_Under έγραψε:Οι μπιέλες στα σημεία επαφής τους έχουν ρουλεμάν, δεν υπάρξει δλδ "τρίψημο" αλλά κύλιση.
Typhoon έγραψε:Οι βαλβίδες δεν τρίβονται στις έδρες τους αφενός (αλλά ακουμπούν) και αφετέρου οι έδρες έτσι κι αλλίως είναι απο χαλκό...
Typhoon έγραψε:Α)Το λάδι αυτό πρέπει αφενός να λιπαίνει, αφετέρου (αφού κυκλοφορεί) να απομακρύνει τα όποια ρινίσματα απο την περιοχή.
Β)Πρέπει επίσης να φιλτράρεται και να καθαρίζεται επαρκώς προτού ξανακυκλοφορήσει (εξ ου και ο ρόλος του φίλτρου λαδιού)
Αλλά παρόλα αυτά επειδή το φίλτρο λαδιού συγκρατεί σωματίδια απο ένα μέγεθος και πάνω, γι αυτό το λόγω είθισται για λόγους αυξημένης προστασίας να τοποθετούμε μαγνητική τάπα η οποία όπως καταλαβαίνεις αναλαμβάνει να μαγνητίσει και να κρατήσει ό,τι "ψιλά" περάσανε απο το φίλτρο λαδιού. Σε καμία περίπτωση όμως δεν αντικαθιστά το φίλτρο λαδιού.
TheDuketoR έγραψε:Με μπόλικο ενδιαφέρον για την τεχνική κουβέντα που βάλαμε μπρος αλλά και συνοπτική γραφή επειδή βιαιοπραγήσαμε αδιάντροπα στις σάρκες του topic του Kυριάκου να προσθέσω και να τελειώσω με τα παρακάτω:Alex_Under έγραψε:Μόνο που την μεγαλύτερη καταπόνηση όσον αφορά το θέμα τριβών (όχι όσον αφορά το θέμα δυνάμεων/ροπής, γιατί εκεί τα πρωτεία έχει το σασμάν) την έχει το σύστημα μπλοκ κινητήρα-πιστόνια και αυτό το σύστημα είναι φτιαγμένο από αλουμίνιο (εκτός ίσως από τα ελατήρια αλλά και εκεί διατηρώ μια επιφύλαξη).Typhoon έγραψε:Απόλυτο δίκιο, συμφωνώ.
Αλί στους δόλιους κινητήρες που θα΄σουρναν τα μπιστόνια τους καταπετσής στα μπλοκ τα αλουμινένια. Τα έμβολα, με σημείο επαφής πάντως την πολύ μικρή επιφάνεια των ελατηρίων τους, παλινδρομούν είτε σε χιτώνια (συνήθως από χυτοσίδηρο και παλαιότερα από μαντέμι) είτε πάνω σε απευθείας επίστρωση μετάλλου στον κυλινδρο (συνήθως NiCaSil). Επίσης, το αληθινό πάρτυ τριβών παίζεται στο κιβώτιο, όπου το λάδι συνθλίβεται ανάμεσα στα δόντια των γραναζιών, την ίδια στιγμή όπου τα ελατήρια εμβόλων χωρίζουν τα τσανάκια τους με τα κύλινδρα διαμέσου ενός ικανού φιλμ λαδιού. Και το σασμάν είναι τελικά αυτό που μπολιάζει με τα περισσότερα ρινίσματα τα δρομολόγια του ελαίου μες στον κινητήρα.Alex_Under έγραψε:Οι μπιέλες στα σημεία επαφής τους έχουν ρουλεμάν, δεν υπάρξει δλδ "τρίψημο" αλλά κύλιση.
Στη μεγάλη πλειοψηφία των κινητήρων (μεταξύ των οποίων και ο δικός σου), και μάλιστα με τις περισσότερες εξαιρέσεις να περιορίζονται στη φάρα των μονοκυλίνδρων, οι μπιέλες αγκαλιάζουν τα κομβία του στροφάλου αγκαζέ με κουζινέτα, και όχι ρουλεμαν... για λόγους κόστους, απλότητας στην κατασκευή και όγκου. Το ίδιο συμβαίνει και στο ταίριασμα των κομβίων του στροφάλου με τα έδρανα του κάρτερ.Typhoon έγραψε:Οι βαλβίδες δεν τρίβονται στις έδρες τους αφενός (αλλά ακουμπούν) και αφετέρου οι έδρες έτσι κι αλλίως είναι απο χαλκό...
Από τι είναι οι έδρες;.. 'Aντε, με το καλό και από βούτυρο.
Επιπλέον, οι βαλβίδες "ακουμπούν" τις έδρες, κατά τον ίδιο τρόπο που ο βανταλόζο μαυρούλης Tyson "ακουμπούσε" τους απέναντί του. Η επαναφορά των ελατηρίων των βαλβίδων, για την υπερνίκηση της τάσης των οποίων δαπανάται περί το 5% της απόδοσης ενός κινητήρα, μάλλον εκπετανύει τις βαλβίδες σε βίαιη κουτουλιά με τις έδρες τους, παρά σε αέρινο σταυροφίλημα συμπεθέρων... Ουπς, συγνώμη που σας "ακούμπησα", μια στιγμή να σκουπίσω το κραγιόν.Typhoon έγραψε:Α)Το λάδι αυτό πρέπει αφενός να λιπαίνει, αφετέρου (αφού κυκλοφορεί) να απομακρύνει τα όποια ρινίσματα απο την περιοχή.
Β)Πρέπει επίσης να φιλτράρεται και να καθαρίζεται επαρκώς προτού ξανακυκλοφορήσει (εξ ου και ο ρόλος του φίλτρου λαδιού)
Αλλά παρόλα αυτά επειδή το φίλτρο λαδιού συγκρατεί σωματίδια απο ένα μέγεθος και πάνω, γι αυτό το λόγω είθισται για λόγους αυξημένης προστασίας να τοποθετούμε μαγνητική τάπα η οποία όπως καταλαβαίνεις αναλαμβάνει να μαγνητίσει και να κρατήσει ό,τι "ψιλά" περάσανε απο το φίλτρο λαδιού. Σε καμία περίπτωση όμως δεν αντικαθιστά το φίλτρο λαδιού.
Eδώ συμφωνούμε απόλυτα με τον Τυφώνα...
... Αυτά, και για να κλείσω με τη μοναδική μου αναφορά εντος θέματος σε αυτό εδώ το topic...
Βρε Κυριάκο μου, πάρ΄τη τη fuckin' βίδα, οχτώ fuckin' τάλαντα κάνει... Τι το ψάχνεις παραπέρα;
Ή κάνε στροφή στη λύση του bros. Τα ανταλλακτικά της Aprilia έχουν και ωραίο σακουλάκι.
TheDuketoR έγραψε:Βρε Κυριάκο μου, πάρ΄τη τη fuckin' βίδα, οχτώ fuckin' τάλαντα κάνει... Τι το ψάχνεις παραπέρα;
Ή κάνε στροφή στη λύση του bros. Τα ανταλλακτικά της Aprilia έχουν και ωραίο σακουλάκι.
bros400pgm έγραψε:Και γιατι δεν πηγες να παρεις μια απο την Aprilia?
giorgidm έγραψε:bros400pgm έγραψε:Και γιατι δεν πηγες να παρεις μια απο την Aprilia?
γιατι το ax ειναι japani παλαιας κοπης και δεν γουσταρει ιταλικες
βιδες επανω του, ειναι θεμα χαρακτηρα της μηχανης αδερφε μου! :smt027![]()
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες