Μαγνητική βίδα Κάρτερ Μ12 ... Έρευνα αγοράς

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Παρ Σεπ 26, 2008 4:41 am

Το αποφάσισα θα την πάρω .... αλλά για να μην κάνω πατάτα , θα βγάλω την βίδα να την μετρήσω .












Εχω και τον δεύτερο κινητήρα που αντικατέστησα , ευτυχώς στεγνό .. :-D
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό The DuketoR την Παρ Σεπ 26, 2008 8:43 am

Με μπόλικο ενδιαφέρον για την τεχνική κουβέντα που βάλαμε μπρος αλλά και συνοπτική γραφή επειδή βιαιοπραγήσαμε αδιάντροπα στις σάρκες του topic του Kυριάκου να προσθέσω και να τελειώσω με τα παρακάτω:

Alex_Under έγραψε:Μόνο που την μεγαλύτερη καταπόνηση όσον αφορά το θέμα τριβών (όχι όσον αφορά το θέμα δυνάμεων/ροπής, γιατί εκεί τα πρωτεία έχει το σασμάν) την έχει το σύστημα μπλοκ κινητήρα-πιστόνια και αυτό το σύστημα είναι φτιαγμένο από αλουμίνιο (εκτός ίσως από τα ελατήρια αλλά και εκεί διατηρώ μια επιφύλαξη).


Typhoon έγραψε:Απόλυτο δίκιο, συμφωνώ.

Αλί στους δόλιους κινητήρες που θα΄σουρναν τα μπιστόνια τους καταπετσής στα μπλοκ τα αλουμινένια. Τα έμβολα, με σημείο επαφής πάντως την πολύ μικρή επιφάνεια των ελατηρίων τους, παλινδρομούν είτε σε χιτώνια (συνήθως από χυτοσίδηρο και παλαιότερα από μαντέμι) είτε πάνω σε απευθείας επίστρωση μετάλλου στον κυλινδρο (συνήθως NiCaSil). Επίσης, το αληθινό πάρτυ τριβών παίζεται στο κιβώτιο, όπου το λάδι συνθλίβεται ανάμεσα στα δόντια των γραναζιών, την ίδια στιγμή όπου τα ελατήρια εμβόλων χωρίζουν τα τσανάκια τους με τα κύλινδρα διαμέσου ενός ικανού φιλμ λαδιού. Και το σασμάν είναι τελικά αυτό που μπολιάζει με τα περισσότερα ρινίσματα τα δρομολόγια του ελαίου μες στον κινητήρα.

Alex_Under έγραψε:Οι μπιέλες στα σημεία επαφής τους έχουν ρουλεμάν, δεν υπάρξει δλδ "τρίψημο" αλλά κύλιση.

Στη μεγάλη πλειοψηφία των κινητήρων (μεταξύ των οποίων και ο δικός σου), και μάλιστα με τις περισσότερες εξαιρέσεις να περιορίζονται στη φάρα των μονοκυλίνδρων, οι μπιέλες αγκαλιάζουν τα κομβία του στροφάλου αγκαζέ με κουζινέτα, και όχι ρουλεμαν... για λόγους κόστους, απλότητας στην κατασκευή και όγκου. Το ίδιο συμβαίνει και στο ταίριασμα των κομβίων του στροφάλου με τα έδρανα του κάρτερ.

Typhoon έγραψε:Οι βαλβίδες δεν τρίβονται στις έδρες τους αφενός (αλλά ακουμπούν) και αφετέρου οι έδρες έτσι κι αλλίως είναι απο χαλκό...

Από τι είναι οι έδρες;.. 'Aντε, με το καλό και από βούτυρο.
Επιπλέον, οι βαλβίδες "ακουμπούν" τις έδρες, κατά τον ίδιο τρόπο που ο βανταλόζο μαυρούλης Tyson "ακουμπούσε" τους απέναντί του. Η επαναφορά των ελατηρίων των βαλβίδων, για την υπερνίκηση της τάσης των οποίων δαπανάται περί το 5% της απόδοσης ενός κινητήρα, μάλλον εκπετανύει τις βαλβίδες σε βίαιη κουτουλιά με τις έδρες τους, παρά σε αέρινο σταυροφίλημα συμπεθέρων... Ουπς, συγνώμη που σας "ακούμπησα", μια στιγμή να σκουπίσω το κραγιόν.

Typhoon έγραψε:Α)Το λάδι αυτό πρέπει αφενός να λιπαίνει, αφετέρου (αφού κυκλοφορεί) να απομακρύνει τα όποια ρινίσματα απο την περιοχή.
Β)Πρέπει επίσης να φιλτράρεται και να καθαρίζεται επαρκώς προτού ξανακυκλοφορήσει (εξ ου και ο ρόλος του φίλτρου λαδιού)

Αλλά παρόλα αυτά επειδή το φίλτρο λαδιού συγκρατεί σωματίδια απο ένα μέγεθος και πάνω, γι αυτό το λόγω είθισται για λόγους αυξημένης προστασίας να τοποθετούμε μαγνητική τάπα η οποία όπως καταλαβαίνεις αναλαμβάνει να μαγνητίσει και να κρατήσει ό,τι "ψιλά" περάσανε απο το φίλτρο λαδιού. Σε καμία περίπτωση όμως δεν αντικαθιστά το φίλτρο λαδιού.


Eδώ συμφωνούμε απόλυτα με τον Τυφώνα...

... Αυτά, και για να κλείσω με τη μοναδική μου αναφορά εντος θέματος σε αυτό εδώ το topic...
Βρε Κυριάκο μου, πάρ΄τη τη fuckin' βίδα, οχτώ fuckin' τάλαντα κάνει... Τι το ψάχνεις παραπέρα;
Ή κάνε στροφή στη λύση του bros. Τα ανταλλακτικά της Aprilia έχουν και ωραίο σακουλάκι.
Άβαταρ μέλους
The DuketoR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Παρ Απρ 25, 2008 4:42 pm
Τοποθεσία: Ρόδος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό prodigy την Παρ Σεπ 26, 2008 9:41 am

TheDuketoR έγραψε:Με μπόλικο ενδιαφέρον για την τεχνική κουβέντα που βάλαμε μπρος αλλά και συνοπτική γραφή επειδή βιαιοπραγήσαμε αδιάντροπα στις σάρκες του topic του Kυριάκου να προσθέσω και να τελειώσω με τα παρακάτω:

Alex_Under έγραψε:Μόνο που την μεγαλύτερη καταπόνηση όσον αφορά το θέμα τριβών (όχι όσον αφορά το θέμα δυνάμεων/ροπής, γιατί εκεί τα πρωτεία έχει το σασμάν) την έχει το σύστημα μπλοκ κινητήρα-πιστόνια και αυτό το σύστημα είναι φτιαγμένο από αλουμίνιο (εκτός ίσως από τα ελατήρια αλλά και εκεί διατηρώ μια επιφύλαξη).


Typhoon έγραψε:Απόλυτο δίκιο, συμφωνώ.

Αλί στους δόλιους κινητήρες που θα΄σουρναν τα μπιστόνια τους καταπετσής στα μπλοκ τα αλουμινένια. Τα έμβολα, με σημείο επαφής πάντως την πολύ μικρή επιφάνεια των ελατηρίων τους, παλινδρομούν είτε σε χιτώνια (συνήθως από χυτοσίδηρο και παλαιότερα από μαντέμι) είτε πάνω σε απευθείας επίστρωση μετάλλου στον κυλινδρο (συνήθως NiCaSil). Επίσης, το αληθινό πάρτυ τριβών παίζεται στο κιβώτιο, όπου το λάδι συνθλίβεται ανάμεσα στα δόντια των γραναζιών, την ίδια στιγμή όπου τα ελατήρια εμβόλων χωρίζουν τα τσανάκια τους με τα κύλινδρα διαμέσου ενός ικανού φιλμ λαδιού. Και το σασμάν είναι τελικά αυτό που μπολιάζει με τα περισσότερα ρινίσματα τα δρομολόγια του ελαίου μες στον κινητήρα.

Alex_Under έγραψε:Οι μπιέλες στα σημεία επαφής τους έχουν ρουλεμάν, δεν υπάρξει δλδ "τρίψημο" αλλά κύλιση.

Στη μεγάλη πλειοψηφία των κινητήρων (μεταξύ των οποίων και ο δικός σου), και μάλιστα με τις περισσότερες εξαιρέσεις να περιορίζονται στη φάρα των μονοκυλίνδρων, οι μπιέλες αγκαλιάζουν τα κομβία του στροφάλου αγκαζέ με κουζινέτα, και όχι ρουλεμαν... για λόγους κόστους, απλότητας στην κατασκευή και όγκου. Το ίδιο συμβαίνει και στο ταίριασμα των κομβίων του στροφάλου με τα έδρανα του κάρτερ.

Typhoon έγραψε:Οι βαλβίδες δεν τρίβονται στις έδρες τους αφενός (αλλά ακουμπούν) και αφετέρου οι έδρες έτσι κι αλλίως είναι απο χαλκό...

Από τι είναι οι έδρες;.. 'Aντε, με το καλό και από βούτυρο.
Επιπλέον, οι βαλβίδες "ακουμπούν" τις έδρες, κατά τον ίδιο τρόπο που ο βανταλόζο μαυρούλης Tyson "ακουμπούσε" τους απέναντί του. Η επαναφορά των ελατηρίων των βαλβίδων, για την υπερνίκηση της τάσης των οποίων δαπανάται περί το 5% της απόδοσης ενός κινητήρα, μάλλον εκπετανύει τις βαλβίδες σε βίαιη κουτουλιά με τις έδρες τους, παρά σε αέρινο σταυροφίλημα συμπεθέρων... Ουπς, συγνώμη που σας "ακούμπησα", μια στιγμή να σκουπίσω το κραγιόν.

Typhoon έγραψε:Α)Το λάδι αυτό πρέπει αφενός να λιπαίνει, αφετέρου (αφού κυκλοφορεί) να απομακρύνει τα όποια ρινίσματα απο την περιοχή.
Β)Πρέπει επίσης να φιλτράρεται και να καθαρίζεται επαρκώς προτού ξανακυκλοφορήσει (εξ ου και ο ρόλος του φίλτρου λαδιού)

Αλλά παρόλα αυτά επειδή το φίλτρο λαδιού συγκρατεί σωματίδια απο ένα μέγεθος και πάνω, γι αυτό το λόγω είθισται για λόγους αυξημένης προστασίας να τοποθετούμε μαγνητική τάπα η οποία όπως καταλαβαίνεις αναλαμβάνει να μαγνητίσει και να κρατήσει ό,τι "ψιλά" περάσανε απο το φίλτρο λαδιού. Σε καμία περίπτωση όμως δεν αντικαθιστά το φίλτρο λαδιού.


Eδώ συμφωνούμε απόλυτα με τον Τυφώνα...

... Αυτά, και για να κλείσω με τη μοναδική μου αναφορά εντος θέματος σε αυτό εδώ το topic...
Βρε Κυριάκο μου, πάρ΄τη τη fuckin' βίδα, οχτώ fuckin' τάλαντα κάνει... Τι το ψάχνεις παραπέρα;
Ή κάνε στροφή στη λύση του bros. Τα ανταλλακτικά της Aprilia έχουν και ωραίο σακουλάκι.



xaxaaxaxxa καλο ... πρωι πρωι
KTM DUKE II & KTM 950 SM Εικόνα

-----------------------------------------------------------------------
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΡΕ !!! Εικόνα

-----------------------------------------------------------------------

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
prodigy
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 4:27 pm
Τοποθεσία: Salonika

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Παρ Σεπ 26, 2008 5:22 pm

TheDuketoR έγραψε:Βρε Κυριάκο μου, πάρ΄τη τη fuckin' βίδα, οχτώ fuckin' τάλαντα κάνει... Τι το ψάχνεις παραπέρα;
Ή κάνε στροφή στη λύση του bros. Τα ανταλλακτικά της Aprilia έχουν και ωραίο σακουλάκι.



ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΕΡΝΩ .... ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΕΡΝΩ ....

1) Εαν δεν μάθω από τι υλικό είναι η Βίδα .... ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ οτι κυκλοφορούν και αλουμινένιες

2) Εαν δεν μάθω από τι υλικό είναι η μαγνήτης ... ( Neodymium) http://en.wikipedia.org/wiki/Neodymium_magnet

:smt080

Εστειλα εμάιλουμ .. στο China ..
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Σάβ Σεπ 27, 2008 3:22 am

Alu + Neodymium ... ενι γουει ι γουιλ τακε δε ρισκ... :-D


Μιλάμε ... κωλοτούμπες κάνει το ΑΧ-1 από την χαρά του για την fuckin' βίδα :smt046


Τελικό κόστος 8.80€

.
Συνημμένα

oil-tapa.gif
oil-tapa.gif (5.19 KiB) 2841 προβολές
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό dionhaya την Σάβ Σεπ 27, 2008 3:49 pm

:axe: :axe: :axe: :axe: :axe: :axe: :axe: :axe: :axe: :axe:
Άβαταρ μέλους
dionhaya
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 693
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 08, 2007 9:40 pm
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Ονομα χρήστη: Διονύσης
Μοντέλο: Hayabusa GSX1300R K8
Κυβικά: 1300

Δημοσίευσηαπό bros400pgm την Σάβ Σεπ 27, 2008 4:01 pm

Και γιατι δεν πηγες να παρεις μια απο την Aprilia?
δειξτους ποιος ειναι το ΑΦΕΝΤΙΚΟ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
bros400pgm
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 8:55 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΚΟΣΜΑΣ
Μοντέλο: APRILIA MILLE FACTORY
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό giorgidm την Σάβ Σεπ 27, 2008 5:26 pm

bros400pgm έγραψε:Και γιατι δεν πηγες να παρεις μια απο την Aprilia?




γιατι το ax ειναι japani παλαιας κοπης και δεν γουσταρει ιταλικες
βιδες επανω του, ειναι θεμα χαρακτηρα της μηχανης αδερφε μου! :smt027 :smt027




[smilie=offtopic.gif]
Άβαταρ μέλους
giorgidm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Τρί Δεκ 19, 2006 10:47 pm
Τοποθεσία: porto salonico
Ονομα χρήστη: GEORGE DIMITRIOU
Μοντέλο: XT660 X
Κυβικά: 660

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Σάβ Σεπ 27, 2008 6:50 pm

giorgidm έγραψε:
bros400pgm έγραψε:Και γιατι δεν πηγες να παρεις μια απο την Aprilia?




γιατι το ax ειναι japani παλαιας κοπης και δεν γουσταρει ιταλικες
βιδες επανω του, ειναι θεμα χαρακτηρα της μηχανης αδερφε μου!
:smt027 :smt027




[smilie=offtopic.gif]



Μεγάλε μίλησες μέσα στην καρδιά μου ... :smt046


Δεν έχουμε στο Βόλο σακουλάκια Aprilia ... αλλά από την άλλη , εάν σκεφτείς , ότι γλίτωσα τηλέφωνα & βόλτες πέρα δώθε ..... Ηρθε ... έλα να την πάρεις .... ΚΛΠ ΚΛΠ ...
Είναι καλύτερα έτσι .... σαν να παραγγέλνεις πίτσα , και στην φέρνουν σπίτι.

Με δυο βδομάδες καθυστέρηση . :smt002




.
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό bros400pgm την Σάβ Σεπ 27, 2008 7:53 pm

xaxaxaxaxaxaxaxaxa, καλο αυτο με την πιτσα...............

:smt042 :smt042 :smt042 :smt042 :smt042 :smt042 :smt042 :smt042 :smt042 :smt042 :axe: :axe: :axe: :axe: :axe: :axe: :axe: :axe: :axe:
δειξτους ποιος ειναι το ΑΦΕΝΤΙΚΟ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
bros400pgm
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 8:55 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΚΟΣΜΑΣ
Μοντέλο: APRILIA MILLE FACTORY
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τετ Οκτ 01, 2008 12:35 am

Αντε μια βδομάδα έμεινε ... :)


Και οχι τίποτα άλλο , αλλά το μοτεράκι είναι σπέσιαλ , ούτε λάδια τσιμπάει , ούτε καπνίζει .
Και έτσι θέλω να μείνει, για πολύ πολύ καιρό . :smt045
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Προηγούμενη

Επιστροφή στο ΔΙΑΦΟΡΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες