Μαγνητική βίδα Κάρτερ Μ12 ... Έρευνα αγοράς

Μαγνητική βίδα Κάρτερ Μ12 ... Έρευνα αγοράς

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Σεπ 23, 2008 5:21 am

Βρήκα στο ΕΒΑΥ Μαγνητική βίδα Κάρτερ Μ12 στα 8€ .

Πόσο την είδατε ή την πήρατε στο ελλάντα .. [smilie=pdt_popc1.gif]


.
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τρί Σεπ 23, 2008 3:08 pm

να υποθεσω οτι και καλα μαζευει ρινιδια απο το λαδι ?
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό bros400pgm την Τρί Σεπ 23, 2008 4:43 pm

Μια ιδια βιδα φορανε τα μοτερ των mille/tuono (αλλα ειναι Μ8 ή Μ10).

Ο λογος υπαρξης του μαγνητη ειναι για να μαζεψει κανα μεγαλο κομματι σιδηρου ή για να υπαρχει ενας μερικος ελεγχος του τι κυκλοφορει απο ρινισματα μεσα στο στο μοτερ.........σιγουρα παντως δεν απαλλασει τον κινητητα απο τα περισσοτερα :wink:
δειξτους ποιος ειναι το ΑΦΕΝΤΙΚΟ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
bros400pgm
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 8:55 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΚΟΣΜΑΣ
Μοντέλο: APRILIA MILLE FACTORY
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Σεπ 23, 2008 7:12 pm

Η κοσμοθεωρία της μαγνητικής βίδας , δεν είναι να μαζεύει τα χοντρά από ένα κινητήρα που διαλύετε ....


Ο μαγνήτης συλλέγει τα μικρά μικρούτσικα , που θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ως σμιρίδι .
Διατηρώντας έτσι το λάδι ακόμα καθαρότερο , και τα σημεία τριβών ανεπηρέαστα από επιπλέον φθορά , που δημιουργείτε από το λερωμένο λάδι .

Η βιδα ανήκει στην κατηγορία ενεργών φίλτρων λαδιού , και δρα σε συνεργασία με το χάρτινο.

Τωρα θα μου πει κανένας πόσο την πουλάνε ?
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Alex_Under την Τρί Σεπ 23, 2008 7:53 pm

Και δεν μου λέτε ρε παιδιά. Εφόσον τα τελευταία 10-15 χρόνια η πλειοψηφία των κινητήρων είναι κατασκευασμένοι από αλουμίνιο, υλικό ΜΗ μαγνητικό, τι είδους ρινίσματα ευελπιστεί κάποιος ότι θα συλλάβει με την μαγνητική βίδα?
Όποιος νομίζει ότι δεν χρειάζεται να φοράει κράνος, προφανώς δεν χρειάζεται...
Άβαταρ μέλους
Alex_Under
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 26, 2006 3:15 pm

Δημοσίευσηαπό The DuketoR την Τρί Σεπ 23, 2008 9:09 pm

Alex_Under έγραψε:Και δεν μου λέτε ρε παιδιά. Εφόσον τα τελευταία 10-15 χρόνια η πλειοψηφία των κινητήρων είναι κατασκευασμένοι από αλουμίνιο, υλικό ΜΗ μαγνητικό, τι είδους ρινίσματα ευελπιστεί κάποιος ότι θα συλλάβει με την μαγνητική βίδα?


Μάλλον διαθέτεις πολύ σοφιστικέ μηχανάκι για να έχει στα σωθικά του κάτι από αλουμινένιους εκκεντροφόρους ή αλουμινένια κουζινέτα ή αλουμινένιες έδρες βαλβίδων ή αλουμινένια γρανάζια σασμάν , κι άλλα μύρια τέτοια... αλουμινένια πάντα.
Άβαταρ μέλους
The DuketoR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Παρ Απρ 25, 2008 4:42 pm
Τοποθεσία: Ρόδος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό golis την Τρί Σεπ 23, 2008 9:16 pm

ωωωωωωωωωωωωωωωω ,τι σου είπεεεεεεεεεεεεεε
O "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ"™ :smt026
Πήδα ψηλά κι αγνάντευε.
Πεινώ,διψώ και πέρδομαι.
Carbon-aramid
Μεταξωτά Βρακιά
Άβαταρ μέλους
golis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 674
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 04, 2006 9:14 pm
Τοποθεσία: Αττική
Ονομα χρήστη: Toubanos
Μοντέλο: Tuono ΦΑΚtory 07
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό giorgidm την Τρί Σεπ 23, 2008 9:38 pm

golis έγραψε:ωωωωωωωωωωωωωωωω ,τι σου είπεεεεεεεεεεεεεε



golis ο φυτιλιας!!! χααχαχαχαχαχα.......... :smt033
Άβαταρ μέλους
giorgidm
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Τρί Δεκ 19, 2006 10:47 pm
Τοποθεσία: porto salonico
Ονομα χρήστη: GEORGE DIMITRIOU
Μοντέλο: XT660 X
Κυβικά: 660

Δημοσίευσηαπό iznogood την Τρί Σεπ 23, 2008 9:45 pm

Εικόνα
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Σεπ 23, 2008 11:52 pm

Πολύ τον χαίρομαι τον TheDuketoR , όταν πιάνει τα νεοελληνικά γαζώνει :smt044

Στο θέμα μας ...

Είδε κανείς τίποτα σε μότο Eshop ?
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Alex_Under την Τετ Σεπ 24, 2008 9:49 am

TheDuketoR έγραψε:
Alex_Under έγραψε:Και δεν μου λέτε ρε παιδιά. Εφόσον τα τελευταία 10-15 χρόνια η πλειοψηφία των κινητήρων είναι κατασκευασμένοι από αλουμίνιο, υλικό ΜΗ μαγνητικό, τι είδους ρινίσματα ευελπιστεί κάποιος ότι θα συλλάβει με την μαγνητική βίδα?


Μάλλον διαθέτεις πολύ σοφιστικέ μηχανάκι για να έχει στα σωθικά του κάτι από αλουμινένιους εκκεντροφόρους ή αλουμινένια κουζινέτα ή αλουμινένιες έδρες βαλβίδων ή αλουμινένια γρανάζια σασμάν , κι άλλα μύρια τέτοια... αλουμινένια πάντα.


Έχεις ένα δίκιο.

Μόνο που την μεγαλύτερη καταπόνηση όσον αφορά το θέμα τριβών (όχι όσον αφορά το θέμα δυνάμεων/ροπής, γιατί εκεί τα πρωτεία έχει το σασμάν) την έχει το σύστημα μπλοκ κινητήρα-πιστόνια και αυτό το σύστημα είναι φτιαγμένο από αλουμίνιο (εκτός ίσως από τα ελατήρια αλλά και εκεί διατηρώ μια επιφύλαξη).

Οι μπιέλες στα σημεία επαφής τους έχουν ρουλεμάν, δεν υπάρξει δλδ "τρίψημο" αλλά κύλιση.
Τα γρανάζια, αν το καλοσκεφτείς, εφόσον είναι δόντια που κουμπώνουν μεταξύ τους, δεν "τρίβωνται" αλλά "κλειδώνουν" (εκτός αν κάποιος ξεχνάει τον σκοπό για τον οποίο υπάρχει ο συμπλέκτης).
Οι έδρες των βαλβίδων δύναται να δημιουργούν ρινίσματα αλλά αυτά τα ρινίσματα μου φαίνεται λίγο δύσκολο (αλλά όχι αδύνατο) να μπορέσουν να φύγουν εύκολα από το σύστημα της κεφαλής.
Για τα κουζινέτα θα συμφωνήσω μαζί σου, αλλά σκέψου μόνο το μέγεθός τους και πόσο μπορεί να "συνεισφέρουν" στην γενική παραγωγή ρινισμάτων.

Η πραγματική "κόλαση" λοιπόν όσον αφορά τις τριβές, την έχει το σύστημα μπλοκ-πιστόνια.


...με κάθε επιφύλαξη

:smt054
Όποιος νομίζει ότι δεν χρειάζεται να φοράει κράνος, προφανώς δεν χρειάζεται...
Άβαταρ μέλους
Alex_Under
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 26, 2006 3:15 pm

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τετ Σεπ 24, 2008 10:00 pm

Η έλλειψη γνώσεων είναι κάτι που καλύπτετε , ανατρέχοντας στις πηγές .


Και αυτό είναι το μόνο ρεαλιστικό .


Βέβαια χαίρομε που το θέμα μου έδωσε αφορμή να ξυπνήσει ο ερασιτέχνης μηχανολόγος που κρύβουν μέσα τους ορισμένοι , αλλά θα τους απογοητεύσω , δεν πρόκειται να κάνω διάλεξη για την χρησιμότητα και τα μηχανικά μέρη .


Η σελίδα αναφέρει ...
Magnetic Drain PLUG will attract small metal particles and remove them from the oil.
It will help to keep the oil clean and prolong the life of the engine.


Η Honda έβαλε στον πάτο από το κάρτερ μου μεταλλικό φίλτρο συγκομιδής στερεών.

Κάποιο λόγο θα είχαν .


Να και το λινκ , για όσους θέλουν να δουν το κοστολόγιο.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&item=220200834567



.
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Typhoon την Τετ Σεπ 24, 2008 10:23 pm

...με κάθε επιφύλαξη



Πάλι καλά που διατηρείς τις επιφυλάξεις σου φίλε διότι δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. Όχι ότι το κατέχω καλύτερα το μηχανολογικό θέμα, απλά κάποιες φιλικές διευκρινήσεις για να την αποφυγή λανθασμένων εντυπώσεων.

Μόνο που την μεγαλύτερη καταπόνηση όσον αφορά το θέμα τριβών (όχι όσον αφορά το θέμα δυνάμεων/ροπής, γιατί εκεί τα πρωτεία έχει το σασμάν) την έχει το σύστημα μπλοκ κινητήρα-πιστόνια και αυτό το σύστημα είναι φτιαγμένο από αλουμίνιο (εκτός ίσως από τα ελατήρια αλλά και εκεί διατηρώ μια επιφύλαξη).


Απόλυτο δίκιο, συμφωνώ. Drogar-Mark-14(LBG).gif

Τα γρανάζια, αν το καλοσκεφτείς, εφόσον είναι δόντια που κουμπώνουν μεταξύ τους, δεν "τρίβωνται" αλλά "κλειδώνουν" (εκτός αν κάποιος ξεχνάει τον σκοπό για τον οποίο υπάρχει ο συμπλέκτης).


Απο τη στιγμή που έχουμε επαφή σωμάτων υπάρχει φθορά.Ειδικά τα γρανάζια κουμπώνοντας "σπρώχνουν" το ένα το άλλο προσπαθώντας να μεταφέρουν την δύναμη στην έξοδο του κιβωτίου.
Έτσι όπως το παρουσιάζεις(οτι δεν υπάρχει φθορά), δεν θα έπρεπε ποτέ να αλλάζουμε αλυσιδογράναζα!
Αντιθέτως υπάρχει και μεγάλη, και παρόλο που τα γρανάζια του κιβωτίου έχουν δεχθεί επιφανειακή σκλήρυνση, όσο περισσότερα χλμ έχεις γράψει, τόσο έχει μειωθεί αυτή η σκλήρυνση και τόσο περισσότερα ρινίσματα (απειροελάχιστου μεγέθους)έχεις.


Οι έδρες των βαλβίδων δύναται να δημιουργούν ρινίσματα αλλά αυτά τα ρινίσματα μου φαίνεται λίγο δύσκολο (αλλά όχι αδύνατο) να μπορέσουν να φύγουν εύκολα από το σύστημα της κεφαλής.
Για τα κουζινέτα θα συμφωνήσω μαζί σου, αλλά σκέψου μόνο το μέγεθός τους και πόσο μπορεί να "συνεισφέρουν" στην γενική παραγωγή ρινισμάτων


Πάλι ανάποδα ισχύουν τα πράγματα!Οι βαλβίδες δεν τρίβονται στις έδρες τους αφενός (αλλά ακουμπούν) και αφετέρου οι έδρες έτσι κι αλλίως είναι απο χαλκό...

Εαν υπήρχε τριβή στις βαλβίδες τότε δεν θα προλαβαίναμε ποτέ να πάμε το μοτέρ για ρύθμιση βαλβίδων και θα το πηγαίναμε συνεχώς για αλλαγή(βαλβίδων ε)!

Τα δε κουζινέτα τρώνε τρελές καταπονήσεις , αφού (για λόγω μειωσης κόστους-είναι πολύ οικονομικότερα απο τα ρουλεμάν) δεν χρησιμοποιούνται μόνο στην έδραση εκκεντροφόρων αλλά και στην έδραση του στροφαλοφόρου.

Πάλι ισχύει το ίδιο με την επιφανειακή κατεργασία σκλήρυνσης , η οποία παραδίδει πνεύμα με τον καιρό αλλά εδώ αξίζει να σημειωθεί και το εξής.

Τα κουζινέτα είναι πάρα πάρα πολύ ευαίσθητα στην κακή λίπανση.Τα "τριβώμενα" μέρη εξασφαλίζουν την μακροζωία τους χάρη σε ένα λεπτό φίλμ λιπαντικού που παρεμβάλεται μεταξύ τους.Οπότε:

Α)Το λάδι αυτό πρέπει αφενός να λιπαίνει, αφετέρου (αφού κυκλοφορεί) να απομακρύνει τα όποια ρινίσματα απο την περιοχή.
Β)Πρέπει επίσης να φιλτράρεται και να καθαρίζεται επαρκώς προτού ξανακυκλοφορήσει (εξ ου και ο ρόλος του φίλτρου λαδιού)

Αλλά παρόλα αυτά επειδή το φίλτρο λαδιού συγκρατεί σωματίδια απο ένα μέγεθος και πάνω, γι αυτό το λόγω είθισται για λόγους αυξημένης προστασίας να τοποθετούμε μαγνητική τάπα η οποία όπως καταλαβαίνεις αναλαμβάνει να μαγνητίσει και να κρατήσει ό,τι "ψιλά" περάσανε απο το φίλτρο λαδιού. Σε καμία περίπτωση όμως δεν αντικαθιστά το φίλτρο λαδιού.

Απλά η μόνη λαλακία με αυτή την τάπα είναι ότι για να την τοποθετήσεις πρέπει αναγκαστικά να κάνεις και αλλάγη λαδιών(ή τελοσπάντων να συγκεντρώσεις τα λάδια του κινητήρα σου και να τα ξαναβάλεις...Μανουροδουλειά και πρέπει να είσαι μερακλής!)

Αυτά τα ολίγα και πάντα με καλή διάθεση Drogar-Love(LBG).gif
Άβαταρ μέλους
Typhoon
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 20, 2006 12:07 pm

Δημοσίευσηαπό iznogood την Τετ Σεπ 24, 2008 11:11 pm

...τα σεβη μου στον κυριο Typhoon... [smilie=snork_okok.gif]
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τετ Σεπ 24, 2008 11:25 pm

Typhoon έγραψε:
Αλλά παρόλα αυτά επειδή το φίλτρο λαδιού συγκρατεί σωματίδια απο ένα μέγεθος και πάνω, γι αυτό το λόγω είθισται για λόγους αυξημένης προστασίας να τοποθετούμε μαγνητική τάπα η οποία όπως καταλαβαίνεις αναλαμβάνει να μαγνητίσει και να κρατήσει ό,τι "ψιλά" περάσανε απο το φίλτρο λαδιού. Σε καμία περίπτωση όμως δεν αντικαθιστά το φίλτρο λαδιού.

Απλά η μόνη λαλακία με αυτή την τάπα είναι ότι για να την τοποθετήσεις πρέπει αναγκαστικά,
να κάνεις και αλλαγή λαδιών(ή τελοσπάντων να συγκεντρώσεις τα λάδια του κινητήρα σου και να τα ξαναβάλεις...Μανουροδουλειά και πρέπει να είσαι μερακλής!)

Αυτά τα ολίγα και πάντα με καλή διάθεση



Ομολογώ χωρίς επιφύλαξη , ότι η παραπάνω αναφορά κάλυψε απόλυτα ως περιγραφή , την θεωρία πίσω από την ειδική βίδα - Τάπα .


Typhoon έγραψε: μερακλής


Έχουμε και απο αυτούς .. :weedman:


.
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Re: Μαγνητική βίδα Κάρτερ Μ12 ... Έρευνα αγοράς

Δημοσίευσηαπό bros400pgm την Τετ Σεπ 24, 2008 11:59 pm

Kiriakost έγραψε:Βρήκα στο ΕΒΑΥ Μαγνητική βίδα Κάρτερ Μ12 στα 8€ .

Πόσο την είδατε ή την πήρατε στο ελλάντα .. [smilie=pdt_popc1.gif]


.


Της aprilia τελικα ειναι
Magnetic drain plug M12x1,5

Οποτε εαν σου κανει, κοστιζει γυρω στα 7ευρω..............................για ρωτα
δειξτους ποιος ειναι το ΑΦΕΝΤΙΚΟ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
bros400pgm
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 8:55 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΚΟΣΜΑΣ
Μοντέλο: APRILIA MILLE FACTORY
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό prodigy την Πέμ Σεπ 25, 2008 12:11 pm

γεια σου ρε κυριακο με της μαγνητικες σου βιδες. μερακλη μου εσυ. που θα το βαλεις ρε συ αυτο παλι στο AX. τι εγεινε αρχησε να σκορπουν τα εντωστια του?
KTM DUKE II & KTM 950 SM Εικόνα

-----------------------------------------------------------------------
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΡΕ !!! Εικόνα

-----------------------------------------------------------------------

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
prodigy
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 4:27 pm
Τοποθεσία: Salonika

Επόμενο

Επιστροφή στο ΔΙΑΦΟΡΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης