Πού χρησιμεύουν κάθε φορά οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων;

Πού χρησιμεύουν κάθε φορά οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων;

Δημοσίευσηαπό ΣΠΥΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ την Σάβ Σεπ 27, 2008 3:43 pm

Υπάρχουν πολλές ορολογίες και πολλές κλίμακες ρυθμίσεων πάνω στις αναρτήσεις.
Απέκτησα πρόσφατα μια fjr1300A μοντ. ΄06 απο δεύτερο χέρι, και μεταξύ άλλων διαπιστώνω διαβάζοντας ότι έχει πολλές δυνατότητες ρυθμίσεων στις αναρτήσεις της, όπου όμως δεν ξέρω που εφαρμόζεται η κάθε περίπτωση.
Διαβάζοντας το εγχειρίδιό της, κατάλαβα κάποια πράγματα, ωστόσο παραμένω να έχω πολλές απορίες τις οποίες και σας μεταφέρω μήπως και κάποιος μπορέσει να τις ξεκαθαρίσει, όπως:
Ενώ γίνεται κατανοητό ότι ρυθμίζοντας την προφόρτηση καθορίζεται το αν είναι μαλακή ή σκληρή η ανάρτηση, ωστόσο θέλω να ξέρω στο πρακτικό επίπεδο πού αυτό επιλέγεται, π.χ όταν βρέχει πρέπει να έχω μαλακή ή σκληρή ανάρτηση; Όταν πάω με ταχύτητες πάνω των 160χιλ.πλεονεκτούν οι ρυθμίσεις για σκληρές ή μαλακές αναρτήσεις; Σε μικτές διαδρομές άσφαλτος – χωματόδρομος ; Με ποια είδους ρύθμιση έχω τη μεγαλύτερη οδηγητική ασφάλεια όταν πηγαίνω γρήγορα σε δρόμους με ελιγμούς; Υπάρχει κάποιος κανόνας που να ρυθμίζει το πως πρέπει να είναι η σχέση της ρύθμισης των εμπρός αναρτήσεων με τις πίσω; Η απόσβεση επαναφοράς και η απόσβεση συμπίεσης τι είναι και πως πρέπει να είναι ρυθμισμένες, ώστε να λειτουργούν προς όφελος της ασφάλειάς μας πρωτίστως και της άνεσής μας δευτερευόντως, στις παραπάνω περιπτώσεις;
Σας ευχαριστώ.
ΣΠΥΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 22, 2008 4:31 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό After την Σάβ Σεπ 27, 2008 3:45 pm

Εμμμ......


Δεν σε λενε ΜΑΚΗ για να ηξερες..........

:weedman: :weedman: :weedman: :weedman: :weedman:
Δεν φορας κρανος=Δεν σεβεσαι τον εαυτο σου=Αρα δεν σεβεσαι και τον συνανθρωπο σου

There's no replacement for displacement!
Άβαταρ μέλους
After
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 02, 2006 2:12 am
Μοντέλο: Versys
Κυβικά: 650

Δημοσίευσηαπό iznogood την Σάβ Σεπ 27, 2008 4:15 pm

Δυστυχώς οτι και να σου πουμε το πιο πιθανο ειναι να σε μπερδεψουμε περισσοτερο. Το καλυτερο παντως που εχεις να κανεις ειναι να πειραματιστεις με τις ρυθμισεις σου βλεποντας πως δουλευουν με το δικο σου μηχανακι με τα δικα σου κιλα το δικο σου στυλ οδηγησης τα δικα σου λαστιχα και τους δρομους που προτιμας να οδηγεις! Οπως βλεπεις μονο αυτα αρκουν για να καταλαβεις ποσο πολυπαραμετρικη υποθεση ειναι οι ρυθμισεις αναρτησεων.
Ενας προσωπικος κανονας που εγω εχω ειναι: οσο πιο ιδανικες συνθηκες υπαρχουν τοσο πιο σκληρες (σπορ) ρυθμισεις επιλεγω. Λιγοτερη προσφυση απαιτει πιο **Motocikleta - Bot** ρυθμισεις!
Οταν πχ εχει βροχη στο δικο μου αρκει να βγαλω 2~3 κλικ στην αποσβεση επαναφορας για να εχω αρκετη πληροφοριση στο μπροστινο.
Ενας αλλος κανονας ειναι να μη τα πειραζεις ολα μαζι, ασχολησου με μια ρυθμιση τη φορα και καποια στιγμη θα καταληξεις στο τι θελεις. Μη ξεχασεις να γραφεις τι εχεις κανει γιατι οι σημειωσεις θα σου χρειαστουν! Αυτα που θα μαθεις το ποιο πιθανο ειναι να δουλευουν μονο στο δικο σου μηχανακι και μονο στο δικο σου στυλ!
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Σάβ Σεπ 27, 2008 6:40 pm

Ωωωω τεχνικό θεμαααα .... :smt041


Ως Βασιλιάς της λογικής , θα έλεγα ότι το απόλυτο στήσιμο των αναρτήσεων είναι για αυτούς που έχουν κλείσει ραντεβού με το θάνατο.

Ο απόλυτος προσανατολισμός ρυθμίσεων στο πολύ μαλακό = χώμα ή το πολύ σκληρό = πίστα , μετατρέπει την μηχανη σε παγίδα .


Σωστά κριτήρια για την επιλογή ρύθμισης είναι η επιλογή της χρήσης , και η ταχύτητα κίνησης .
Τα οποία προσδιορίζονται από τον οδηγό , και είναι άσχετα με το κυβισμό και την τελική της μηχανής .

Άλλο το στήσιμο για την μεγίστη τελική 180 - 200 , άλλο για τα 140 , άλλο για τα 120 .


Το ιδεατό στήσιμο για μένα , πρέπει να είναι στα 140 χλμ .. με χρήση σκληρότητας 60/40
Το 60/40 δίνει έναν προσανατολισμό ποιο ασφάλτινο , άλλα άμα βρεις λακκούβα η χαλικάκι , θα τα περάσεις με ελάχιστες παρενέργειες .

Αυτά τα λίγα από μένα ..


:smt045
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Dakota την Σάβ Σεπ 27, 2008 8:06 pm

Kiriakost έγραψε:Το ιδεατό στήσιμο για μένα , πρέπει να είναι στα 140 χλμ .. με χρήση σκληρότητας 60/40
Το 60/40 δίνει έναν προσανατολισμό ποιο ασφάλτινο , άλλα άμα βρεις λακκούβα η χαλικάκι , θα τα περάσεις με ελάχιστες παρενέργειες .


Αυτό το 60/40 πως το υπολογίζεις? Πως μεταφράζεται σε προφόρτιση/επαναφορά/συμπίεση??????

Το fjr ζυγίζει 240 κιλά και τα 140 χλμ είναι ταχύτητα στην οποία χασμουριέται και δεν νομίζω ο φίλος να το πάει στο χώμα ποτέ.

:smt095 :smt095 :smt095 :smt095 :smt095
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Σάβ Σεπ 27, 2008 8:36 pm

Ενα σύστημα ανάρτησης έχει πάντα σταθερή προ-φόρτιση ελατηρίου (μαμά ρύθμιση), διοτι η προ-φόρτιση ελατηρίου έχει να κάνει με το βάρος της μηχανής , ώστε να έρθουμε στην σωστή απόσταση SAG .

Απο εκεί και πέρα με τον ρυθμιστή αζώτου στην μέση , είμαστε θεωρητικά 50/50 χρήση , βάση κατασκευαστή αμορτισέρ..

Απο εκεί και έπειτα , ανεβάζουμε μια σκάλα και το αφήνουμε εκεί.


Τέλος θα επαναλάβω ξανά ότι την ταχύτητα που κινείσαι την επιλέγεις εσύ .. ΟΧΙ ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ ΣΟΥ .

Οτι μηχανη και να ειχα , θα την ρύθμιζα έτσι ώστε , να πάει εμένα και την κοπέλα μου ευχάριστα,
στα 140 χιλιόμετρα , και με την σκέψη οτι οι δρόμοι μας είναι χάλια , θα νοιαζόμουν περισσότερο στον τομέα άνεση και ασφάλεια . ( Οι αναρτήσεις να μην είναι πολύ σκληρές ,για να διαβάζει καλύτερα το λάστιχο τον δρόμο. )

Και επειδή εγώ κάνω κουμάντο στο τιμόνι , και όχι η μηχανη μου , στην περίπτωση που την εστηνα έτσι , δεν θα την πλάκωνα ποτέ !!

Μηχανή που έχει άριστη συμπεριφορά παντού .. δεν υπάρχει.


Τελος , επειδή μιλάμε για μηχανη ασφάλτου , ο σχεδιασμός της το σώμα της , τα ελαστικά , την βοηθούν ήδη , και έτσι η ανάρτηση παίζει δευτερεύοντα λόγο .

Η αλήθεια είναι οτι η αναφορά μου είναι λιγάκι γενικόλογη , αλλά εγώ το επέλεξα έτσι , για δώσω το μήνυμα μου σε μεγαλύτερο ακροατήριο.



Θα μου ήταν ποιο εύκολο να πω..... πήγαινε στην πίστα των ΣΕΡΡΩΝ και στίσε την ανάρτηση ανάλογα με τα στροφιλίκια εκεί πέρα .

Οταν μιλάμε όμως για την πίστα " Ελληνική επικράτεια " ,
τοτε βάζουμε πολύ νερό στο κρασί μας , και ξεχνάμε τον Stoner . :smt106
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό iznogood την Σάβ Σεπ 27, 2008 9:02 pm

Kiriakost έγραψε:Ενα σύστημα ανάρτησης έχει πάντα σταθερή προ-φόρτιση ελατηρίου (μαμά ρύθμιση), διοτι η προ-φόρτιση ελατηρίου έχει να κάνει με το βάρος της μηχανής , ώστε να έρθουμε στην σωστή απόσταση SAG .

Ξεκινησες λαθος μη το συνεχιζεις! Το δικο μου εχει ρυθμιση προφορτισης ελατηριου και στο πιρουνι και στο αμορτισερ και καλα κανει μιας και το βαρος του αναβατη δεν ειναι μονο 75κιλα...!
Σταθερη προφορτιση εχουν μονο τα ΑΧ(χαριτολογω)
Και κατι που ξεχασες ειδικα στα ταξιδιαρικα που φορτωνονται το sag αλλαζει!
Και τελος αυτο με τη ταχυτητα που επιλεγεις να κινηθεις εχει καταντησει αηδια να το ακουω, σημασια εχει η ορμη και η ορμη εχει μεσα και τη μαζα. Αρα αν εχεις ενα FJR φορτωμενος και δικαβαλος ξεπερνας ανετα τον μισο τονο ο οποιος αν συγκρουσθει με το ΑΧ σου με σενα πανω και με τα μισα χιλιομετρα απο σενα ποιος νομιζεις θα γκελαρει? :smt080 :smt080 :smt080

Φιλε Σπυρο, μαγικες συμβουλες δεν υπαρχουν, αν εσυ νιωθεις ικανοποιημενος και ανετος οδηγικα με τις ρυθμισεις σου τοτε εισαι οκ ακομη και αν αυτες δεν συμφωνουν με τις τιμες που γραφει το μανουαλ ή αυτες που σου προτεινουν!
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό iznogood την Σάβ Σεπ 27, 2008 9:12 pm

Kiriakost έγραψε:Τελος , επειδή μιλάμε για μηχανη ασφάλτου , ο σχεδιασμός της το σώμα της , τα ελαστικά , την βοηθούν ήδη , και έτσι η ανάρτηση παίζει δευτερεύοντα λόγο .

Ημαρτον! Ολα ειναι μηχανισμος και συνεργαζονται μεταξυ τους! Το καλο λαστιχο φρεναρει με τα δυνατα φρενα να περνουν τις αντιδρασεις και τη δυναμη της πεδησης μεσω του καταλληλου πιρουνιου στο αποτελεσματικο σκελετο της μοτοσυκλετας που αποφασισες να εχεις κατω απο τα ποδια σου. Ενα απο αυτα δεν λειτουργει σωστα αυτο μεταφραζεται σε επιπλεον μετρα φρεναρισματος και μη το ξαναπω..., τελευταια φορα για τους τυπους στο τελευταιο θρανιο, τι και αν πηγαινεις με 50χλμ/ωρ. αν εισαι 500 κιλα για να στο δωσω να καταλαβεις θα εχεις συγκρουση σαν να πηγαινεις Κυριακο εσυ με το ΑΧ με 100χλμ. 8)

Kiriakost έγραψε:Εεεεε άντε κατέβα απο το χαλί .... πάτα και λίγο χώμα ..

Παλιο Στονεράκια :smt062

:smt036 :smt036 :smt036
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Κυρ Σεπ 28, 2008 12:13 am

Φίλε ΣΠύρο, όπως είπε ο Iznogood, ο πειραματισμός και η αφιέρωση χρόνου είναι ό,τι καλύτερο.
ΑΠό κει και πέρα να θυμάσαι οτι οι σκληρές αναρτήσεις κειτούν προς σπόρ μεριά και πραγματικά απολαμβάνεις την οδήγηση σε ένα σωστό, άρτιο οδόστρωμα. Στους πολιτικούς δρόμους (και ιδιαίτερα στους Ελληνικούς δρόμους) κοιτάς προς μια μέση λύση.

Δοκίμασε να σφίξεις το πίσω αμορτισέρ, μετά να το χαλαρώσεις. Μετά κάπου στη μέση..και θα αρχίσεις να καταλαβαίνεις αντιδράσεις. Το ίδιο και με το μπροστινό.

Για παράδειγμα στην Breva 1100, προτιμώ να έχω το πίσω αμορτισές μαλακό. Μου αρέσει η άνεση που μου προσφέρει, αν και καταλάβαίνω πως όταν υπάρχει διάθεση για σπορ οδήγηση τότε οι πλεύσης και η απουσία σταθερότητας με πάνε μακριά από το να χαρείς σπορ οδήγηση. Έχω απλά σφίξει λίγο το πιρούνι μπροστά (σε σχέση με τις μαμά ρυθμίσεις) και είμαι ευχαριστημένος έτσι.

Αν μπω με τη Breva στη πίστα, τότε θα σφίξω αρκετά το πίσω αμορτισέρ, όπως επίσης θα σφίξω και την απόσβεση επαναφοράς. Ίσως σφίξω και λίγο ακόμα το μπροστινό...
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό ΣΠΥΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ την Κυρ Σεπ 28, 2008 6:52 pm

After έγραψε:Εμμμ......


Δεν σε λενε ΜΑΚΗ για να ηξερες..........

:weedman: :weedman: :weedman: :weedman: :weedman:

Δέν με λένε Μάκη και σίγουρα το να τα ξέρεις όλα ειναι πιο κουραστικό απο το να ξέρεις μερικά, γιατί τότε όλοι περιμένουν τα πάντα απο σένα...και αυτό σημαίνει...ΆΓΧΟΣ!!!! :smt118
ΣΠΥΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 22, 2008 4:31 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ΣΠΥΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ την Κυρ Σεπ 28, 2008 7:28 pm

iznogood έγραψε:Δυστυχώς οτι και να σου πουμε το πιο πιθανο ειναι να σε μπερδεψουμε περισσοτερο. Το καλυτερο παντως που εχεις να κανεις ειναι να πειραματιστεις με τις ρυθμισεις σου βλεποντας πως δουλευουν με το δικο σου μηχανακι με τα δικα σου κιλα το δικο σου στυλ οδηγησης τα δικα σου λαστιχα και τους δρομους που προτιμας να οδηγεις! Οπως βλεπεις μονο αυτα αρκουν για να καταλαβεις ποσο πολυπαραμετρικη υποθεση ειναι οι ρυθμισεις αναρτησεων.
Ενας προσωπικος κανονας που εγω εχω ειναι: οσο πιο ιδανικες συνθηκες υπαρχουν τοσο πιο σκληρες (σπορ) ρυθμισεις επιλεγω. Λιγοτερη προσφυση απαιτει πιο **Motocikleta - Bot** ρυθμισεις!
Οταν πχ εχει βροχη στο δικο μου αρκει να βγαλω 2~3 κλικ στην αποσβεση επαναφορας για να εχω αρκετη πληροφοριση στο μπροστινο.
Ενας αλλος κανονας ειναι να μη τα πειραζεις ολα μαζι, ασχολησου με μια ρυθμιση τη φορα και καποια στιγμη θα καταληξεις στο τι θελεις. Μη ξεχασεις να γραφεις τι εχεις κανει γιατι οι σημειωσεις θα σου χρειαστουν! Αυτα που θα μαθεις το ποιο πιθανο ειναι να δουλευουν μονο στο δικο σου μηχανακι και μονο στο δικο σου στυλ!

:roll: Κατ΄ αρχήν σ΄ ευχαριστώ, όπως και όλα τα άλλα παιδιά για την ανταπόκρισή σου στις απορίες μου. Εκείνο που καταλαβαίνω ως το πιο σημαντικό από τα λόγια σου είναι ότι στην βροχή και στην δυσκολία του οδοστρώματος γενικά, ρυθμίζουμε την μηχανή μας σε μία πιο μαλακή κλίμακα και τρέχουμε με μικρότερη ταχύτητα απ΄ αυτήν πού θα πηγαίναμε στον ίδιο δρόμο, αλλά με ιδανικές συνθήκες (χωρίς βροχή χωρίς κακό οδόστρωμα...).
Όσο πιο γρήγορα τρέχουμε λόγω κατάλληλων συνθηκών, τόσο πιο πολύ σκληρές ενδείκνυται να είναι οι αναρτήσεις μας, οπότε έτσι διευκολυνόμαστε και μπορούμε να τρέχουμε με μεγαλύτερη ασφάλεια, το ακόμα περισσότερο της ταχύτητάς μας.
Αυτό όσον αφορά την προφόρτιση, αν κατάλαβα καλά.
Οι ρυθμίσεις της απόσβεσης επαναφοράς και της απόσβεσης συμπίεσης, ρυθμίζονται αντίστοιχα προς το μαλακό-σκληρό, με βάση την ίδια λογική, όπως και η προφόρτηση του ελατηρίου;
Σπύρος
ΣΠΥΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 22, 2008 4:31 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Κυρ Σεπ 28, 2008 8:04 pm

Φιλε Σπύρο .


Το πρόβλημα μέσα σε εισαγωγικά , δεν είναι τόσο η ευθεία ... είναι οι στροφές .


Το όλο στήσιμο , γίνεται για να μπορείς να μπεις σε στροφές , με άνεση και ασφάλεια .

Και για να μην επαναλαμβάνω τα ίδια και τα ίδια , ΠΕΣ ΜΑΣ με πόσα θέλεις να πηγαίνεις , για να βγάλουμε συμπέρασμα .
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό ΣΠΥΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ την Κυρ Σεπ 28, 2008 8:06 pm

Kiriakost έγραψε:Ενα σύστημα ανάρτησης έχει πάντα σταθερή προ-φόρτιση ελατηρίου (μαμά ρύθμιση), διοτι η προ-φόρτιση ελατηρίου έχει να κάνει με το βάρος της μηχανής , ώστε να έρθουμε στην σωστή απόσταση SAG .

Απο εκεί και πέρα με τον ρυθμιστή αζώτου στην μέση , είμαστε θεωρητικά 50/50 χρήση , βάση κατασκευαστή αμορτισέρ..

Απο εκεί και έπειτα , ανεβάζουμε μια σκάλα και το αφήνουμε εκεί.


Τέλος θα επαναλάβω ξανά ότι την ταχύτητα που κινείσαι την επιλέγεις εσύ .. ΟΧΙ ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ ΣΟΥ .

Οτι μηχανη και να ειχα , θα την ρύθμιζα έτσι ώστε , να πάει εμένα και την κοπέλα μου ευχάριστα,
στα 140 χιλιόμετρα , και με την σκέψη οτι οι δρόμοι μας είναι χάλια , θα νοιαζόμουν περισσότερο στον τομέα άνεση και ασφάλεια . ( Οι αναρτήσεις να μην είναι πολύ σκληρές ,για να διαβάζει καλύτερα το λάστιχο τον δρόμο. )

Και επειδή εγώ κάνω κουμάντο στο τιμόνι , και όχι η μηχανη μου , στην περίπτωση που την εστηνα έτσι , δεν θα την πλάκωνα ποτέ !!

Μηχανή που έχει άριστη συμπεριφορά παντού .. δεν υπάρχει.


Τελος , επειδή μιλάμε για μηχανη ασφάλτου , ο σχεδιασμός της το σώμα της , τα ελαστικά , την βοηθούν ήδη , και έτσι η ανάρτηση παίζει δευτερεύοντα λόγο .

Η αλήθεια είναι οτι η αναφορά μου είναι λιγάκι γενικόλογη , αλλά εγώ το επέλεξα έτσι , για δώσω το μήνυμα μου σε μεγαλύτερο ακροατήριο.



Θα μου ήταν ποιο εύκολο να πω..... πήγαινε στην πίστα των ΣΕΡΡΩΝ και στίσε την ανάρτηση ανάλογα με τα στροφιλίκια εκεί πέρα .

Οταν μιλάμε όμως για την πίστα " Ελληνική επικράτεια " ,
τοτε βάζουμε πολύ νερό στο κρασί μας , και ξεχνάμε τον Stoner . :smt106

:drinkers: Σε παρακολουθώ σαν το σφουγγάρι.
Κατ΄ αρχήν σε ευχαριστώ για την ουσιαστική ανταπόκρισή σου.
Με το 60-40 που ανέφερες θές να πείς ότι, άν οι αναρτήσεις πίσω και εμπρός είναι στη θέση ΜΗΔΕΝ (ουδέτερο σημείο) σύμφωνα με τις ρυθμίσεις της "μαμάς", για να πετύχουμε εμέίς αυτή τη ρύθμιση, σκληραίνουμε μία θέση τις εμπρός και μαλακώνουμε μία θέση τις πίσω αντίστοιχα;
Τί είναι η απόσταση SAG;
Υπάρχει κάποιο βιβλίο στα ελληνικά, που βοηθάει κάποιον να καταλάβει τα περί των αναρτήσεων;
Σπύρος
ΣΠΥΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 22, 2008 4:31 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ΣΠΥΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ την Κυρ Σεπ 28, 2008 8:08 pm

iznogood έγραψε:
Kiriakost έγραψε:Ενα σύστημα ανάρτησης έχει πάντα σταθερή προ-φόρτιση ελατηρίου (μαμά ρύθμιση), διοτι η προ-φόρτιση ελατηρίου έχει να κάνει με το βάρος της μηχανής , ώστε να έρθουμε στην σωστή απόσταση SAG .

Ξεκινησες λαθος μη το συνεχιζεις! Το δικο μου εχει ρυθμιση προφορτισης ελατηριου και στο πιρουνι και στο αμορτισερ και καλα κανει μιας και το βαρος του αναβατη δεν ειναι μονο 75κιλα...!
Σταθερη προφορτιση εχουν μονο τα ΑΧ(χαριτολογω)
Και κατι που ξεχασες ειδικα στα ταξιδιαρικα που φορτωνονται το sag αλλαζει!
Και τελος αυτο με τη ταχυτητα που επιλεγεις να κινηθεις εχει καταντησει αηδια να το ακουω, σημασια εχει η ορμη και η ορμη εχει μεσα και τη μαζα. Αρα αν εχεις ενα FJR φορτωμενος και δικαβαλος ξεπερνας ανετα τον μισο τονο ο οποιος αν συγκρουσθει με το ΑΧ σου με σενα πανω και με τα μισα χιλιομετρα απο σενα ποιος νομιζεις θα γκελαρει? :smt080 :smt080 :smt080

Φιλε Σπυρο, μαγικες συμβουλες δεν υπαρχουν, αν εσυ νιωθεις ικανοποιημενος και ανετος οδηγικα με τις ρυθμισεις σου τοτε εισαι οκ ακομη και αν αυτες δεν συμφωνουν με τις τιμες που γραφει το μανουαλ ή αυτες που σου προτεινουν!

Σ΄ ευχαριστώ :smt051
ΣΠΥΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 22, 2008 4:31 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ΣΠΥΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ την Κυρ Σεπ 28, 2008 8:10 pm

iznogood έγραψε:
Kiriakost έγραψε:Τελος , επειδή μιλάμε για μηχανη ασφάλτου , ο σχεδιασμός της το σώμα της , τα ελαστικά , την βοηθούν ήδη , και έτσι η ανάρτηση παίζει δευτερεύοντα λόγο .

Ημαρτον! Ολα ειναι μηχανισμος και συνεργαζονται μεταξυ τους! Το καλο λαστιχο φρεναρει με τα δυνατα φρενα να περνουν τις αντιδρασεις και τη δυναμη της πεδησης μεσω του καταλληλου πιρουνιου στο αποτελεσματικο σκελετο της μοτοσυκλετας που αποφασισες να εχεις κατω απο τα ποδια σου. Ενα απο αυτα δεν λειτουργει σωστα αυτο μεταφραζεται σε επιπλεον μετρα φρεναρισματος και μη το ξαναπω..., τελευταια φορα για τους τυπους στο τελευταιο θρανιο, τι και αν πηγαινεις με 50χλμ/ωρ. αν εισαι 500 κιλα για να στο δωσω να καταλαβεις θα εχεις συγκρουση σαν να πηγαινεις Κυριακο εσυ με το ΑΧ με 100χλμ. 8)

Kiriakost έγραψε:Εεεεε άντε κατέβα απο το χαλί .... πάτα και λίγο χώμα ..

Παλιο Στονεράκια :smt062

:smt036 :smt036 :smt036

Πολύ καλός αυτός ο συλλογισμός. Μου αρέσει!!! :lol:
ΣΠΥΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 22, 2008 4:31 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ΣΠΥΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ την Κυρ Σεπ 28, 2008 8:13 pm

Dimitris έγραψε:Φίλε ΣΠύρο, όπως είπε ο Iznogood, ο πειραματισμός και η αφιέρωση χρόνου είναι ό,τι καλύτερο.
ΑΠό κει και πέρα να θυμάσαι οτι οι σκληρές αναρτήσεις κειτούν προς σπόρ μεριά και πραγματικά απολαμβάνεις την οδήγηση σε ένα σωστό, άρτιο οδόστρωμα. Στους πολιτικούς δρόμους (και ιδιαίτερα στους Ελληνικούς δρόμους) κοιτάς προς μια μέση λύση.

Δοκίμασε να σφίξεις το πίσω αμορτισέρ, μετά να το χαλαρώσεις. Μετά κάπου στη μέση..και θα αρχίσεις να καταλαβαίνεις αντιδράσεις. Το ίδιο και με το μπροστινό.

Για παράδειγμα στην Breva 1100, προτιμώ να έχω το πίσω αμορτισές μαλακό. Μου αρέσει η άνεση που μου προσφέρει, αν και καταλάβαίνω πως όταν υπάρχει διάθεση για σπορ οδήγηση τότε οι πλεύσης και η απουσία σταθερότητας με πάνε μακριά από το να χαρείς σπορ οδήγηση. Έχω απλά σφίξει λίγο το πιρούνι μπροστά (σε σχέση με τις μαμά ρυθμίσεις) και είμαι ευχαριστημένος έτσι.

Αν μπω με τη Breva στη πίστα, τότε θα σφίξω αρκετά το πίσω αμορτισέρ, όπως επίσης θα σφίξω και την απόσβεση επαναφοράς. Ίσως σφίξω και λίγο ακόμα το μπροστινό...

Πολύ καλός!!! Σ΄ευχαριστώ....και άντε: ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ.
Εγώ για πίστα ξέρω μόνο τον Ιππόδρομο. Υπάρχει καμμιά καλύτερη πρόταση;
Σπύρος
ΣΠΥΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 22, 2008 4:31 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ΣΠΥΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ την Κυρ Σεπ 28, 2008 8:18 pm

Kiriakost έγραψε:Φιλε Σπύρο .


Το πρόβλημα μέσα σε εισαγωγικά , δεν είναι τόσο η ευθεία ... είναι οι στροφές .


Το όλο στήσιμο , γίνεται για να μπορείς να μπεις σε στροφές , με άνεση και ασφάλεια .

Και για να μην επαναλαμβάνω τα ίδια και τα ίδια , ΠΕΣ ΜΑΣ με πόσα θέλεις να πηγαίνεις , για να βγάλουμε συμπέρασμα .

Μέ έκανες και γέλασα με τον τρόπο σου...νάσαι καλά!!
Φίλε...θέλω να μπορώ να πηγαίνω κάποιες φορές σε μιά διαδρομή, π.χ Γλυφάδα - Σούνιο, με τα περισσότερα χιλιόμετρα που μπορώ να πάω, αλλά σε συνθήκες ασφάλειας. :smt005
ΣΠΥΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 22, 2008 4:31 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης