Tassos έγραψε:Η εμπειρία μου από σωληνάκι υψηλής μπροστά στο ΧΤ660R είναι ιδιαίτερα θετική. Πολύ καλύτερη απόκριση στο φρένο και πολύ καλύτερη αίσθηση. Θέλει μόνο λίγο προσοχή στην αρχή μέχρι να το συνηθίσεις, γιατί σε φρεναρίσματα με λίγα χλμ. (π.χ. μέσα στην κίνηση) είναι λίγο πιο απότομο και αν δεν το ξέρεις μπορεί να μπλοκάρεις το μπροστινό.
Στο ΧΤ πάντως είναι από τις πολύ χρήσιμες μετατροπές.
Man With No Name έγραψε:Ας πω και εγώ τα δικά μου.
Για καιρό άκουγα πως με την αλλαγή από μαμά σωληνάκια σε υψηλής η διαφορά είναι μέρα με τη νύχτα..
Στη δική μου περίπτωση αυτό δεν επαληθεύτηκε. Έβαλα υψηλής και το αποτέλεσμα είναι ακριβώς το ίδιο Καμία διαφορά. Έχω ακριβώς τα ίδια φρένα με πριν. (πολύ καλά αν και ιδιαίτερα ως γνωστό τα φρένα του v-strom)
Πιθανολογώ πως δεν είδα διαφορά διότι τα μαμά δεν είχαν παρουσιάσει ακόμα το φαινόμενο του μπαλοναρίσματος.
Από άποψη look πάντως είναι super !
Kiriakost έγραψε:πείτε ότι θέλετε , αλλά τα λαστιχένια σωληνάκια από το ΑΧ-1, 14 χρόνια δεν κατάλαβαν τίποτα .
Εχουν βέβαια και επικάλυψη πλαστικό μακαρόνι , αλλά όπως και να έχει, κρατάνε γερά .
Φαγώθηκα και εγώ να τα αλλάξω , βρήκα σωληνάκια υψηλής πίεσης, μεταχειρισμένα , αλλά έχουν πρεσαριστά με βόλτες , και θέλουν κάποιες μετατροπές .
Η τιμή αγοράς καινούργιων υψηλής πίεσης, στα 60€ το ένα , είναι τρελή κατά την γνώμη μου .
Για το θέμα χαλάρωσης , κάτω από πίεση .... θα έλεγα ότι δεν φταίνε τα σωληνάκια .
Μάλλον η συμπεριφορά από τα τακάκια , σε υψηλή θερμοκρασία .
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες