σωληνάκια υψηλής

σωληνάκια υψηλής

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Δευτ Δεκ 18, 2006 7:15 pm

Μιαν ερώτηση τι ακριβώς κάνουν?
Δίνουν καλύτερη αίσθηση φρεναρίσματος?
Έχουν νόημα σε μια μοτοσυκλέτα με abs?
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Δευτ Δεκ 18, 2006 7:43 pm

Ας τα συγκρίνουμε με αυτα που ηδη εχεις . Τα σωληνακια που φοράνε σχεδον ολα τα μηχανάκια απο το εργοστάσιο ειναι απο καποιο λαστιχο κατασκευασμένα .

Οποτε λογο της ελαστικότητας που εχουν με τον καιρό χάνουν την αποδοτικοτητά τους και συνιστάται η αντικαταστασή τους καθε δυο χρόνια.

Εν αντιθέση τα σωληνακια υψηλης πιεσεώς ειναι κατασκευασμενα απο μέταλο με αποτελεσμα να μην εχουν το φαινομενο της ελαστικοτητας και να μην χρειαζονται αντικατασταση καθε 2 χρονια.

Τι κερδίζω αν εχω σωληνακια υψηλής ?

Εκτος απο το κοστος αντικαταστασης καθε 2 χρονων και εξαιτιας της απουσιας της ελαστικότητας εχεις ποιο δυνατο φρεναρισμα και ποιο διαχρονικό .
Η αισθηση που αποκτας ειναι μερα με την νυχτα ιδιαιτερα σε παλια μοτορια .

Με λιγα λογια ολη η πιεση που δημιουργει η τρομπα φρενου διωχετευεται στα εμβολα της δαγκανας με λιγωτερες απωλειες απο οτι στα κλασσικα σωληνακια .

Για αυτο οπως βλεπεις ολο και περισσοτερα νεα μοντελα βγαινουν με σωληνακια υψηλης πιεσεως .
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Δευτ Δεκ 18, 2006 7:47 pm

θΕΝΚΣ....
Δηλαδή να βάλω στο TDM μου με abs θα έχω καλύτερο φρενάρισμα
μέχρι να μπει το abs
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Δευτ Δεκ 18, 2006 7:50 pm

μην ξεχνάς οτι εκτος απο τα σωληνακια η ποιοτητα του φρεναρισματος εξαρτάται

Απο τα

1) Τακάκια
2) Δαγκάνες
3) Τρόμπα
4) Ελαστικά
5) Αναρτηση

ολα εχουν ενα κομματι απο την πιτα

παντος αν τα σωληνακια σου ηρθε η ωρα να τα αλλαξεις προτίμησε υψηλης απο τα κλασσικα ελαστικα .

ααααα και μην ξεχνας τα υγρα φρενων ειναι υδροφιλα , παντα μα παντα απο καινουριο κλειστο μπουκαλι και προσοχη καταστρεφουν το χρωμα και τα πλαστικά .
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό nfot την Δευτ Δεκ 18, 2006 7:54 pm

Εβαλα υψηλης στο Fazer 600 '05 που εχω.

ΑΛΛΟ φρενο μιλαμε. Συνδυασε το και με ενα καλο υγρο φρενων (MOTUL 5.1 ας πουμε, ΑΤΕ κτλ) και θα δεις διαφορα.
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Δευτ Δεκ 18, 2006 7:59 pm

θα τα κοιτάξω
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό Tassos την Δευτ Δεκ 18, 2006 8:47 pm

Η εμπειρία μου από σωληνάκι υψηλής μπροστά στο ΧΤ660R είναι ιδιαίτερα θετική. Πολύ καλύτερη απόκριση στο φρένο και πολύ καλύτερη αίσθηση. Θέλει μόνο λίγο προσοχή στην αρχή μέχρι να το συνηθίσεις, γιατί σε φρεναρίσματα με λίγα χλμ. (π.χ. μέσα στην κίνηση) είναι λίγο πιο απότομο και αν δεν το ξέρεις μπορεί να μπλοκάρεις το μπροστινό.

Στο ΧΤ πάντως είναι από τις πολύ χρήσιμες μετατροπές.
Άβαταρ μέλους
Tassos
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 16, 2006 1:05 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοντέλο: Aprilia Dorsoduro
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό nfot την Δευτ Δεκ 18, 2006 8:51 pm

Tassos έγραψε:Η εμπειρία μου από σωληνάκι υψηλής μπροστά στο ΧΤ660R είναι ιδιαίτερα θετική. Πολύ καλύτερη απόκριση στο φρένο και πολύ καλύτερη αίσθηση. Θέλει μόνο λίγο προσοχή στην αρχή μέχρι να το συνηθίσεις, γιατί σε φρεναρίσματα με λίγα χλμ. (π.χ. μέσα στην κίνηση) είναι λίγο πιο απότομο και αν δεν το ξέρεις μπορεί να μπλοκάρεις το μπροστινό.

Στο ΧΤ πάντως είναι από τις πολύ χρήσιμες μετατροπές.


Ειναι τυχερος αυτος, εχει ABS.

Παντως, το αρχικο δαγκωμα, οσο **Motocikleta Bot** ειναι αλλο τοσο θελει προσοχη.
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Man With No Name την Κυρ Νοέμ 11, 2007 4:31 pm

Ας πω και εγώ τα δικά μου.

Για καιρό άκουγα πως με την αλλαγή από μαμά σωληνάκια σε υψηλής η διαφορά είναι μέρα με τη νύχτα..

Στη δική μου περίπτωση αυτό δεν επαληθεύτηκε. Έβαλα υψηλής και το αποτέλεσμα είναι ακριβώς το ίδιο ! Καμία διαφορά. Έχω ακριβώς τα ίδια φρένα με πριν. (πολύ καλά αν και ιδιαίτερα ως γνωστό τα φρένα του v-strom)

Πιθανολογώ πως δεν είδα διαφορά διότι τα μαμά δεν είχαν παρουσιάσει ακόμα το φαινόμενο του μπαλοναρίσματος.

Από άποψη look πάντως είναι super !!
Συνημμένα


Remember The Name! :smt101
Άβαταρ μέλους
Man With No Name
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 114
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 22, 2007 12:14 pm

Δημοσίευσηαπό nfot την Κυρ Νοέμ 11, 2007 8:02 pm

Εχεις κανει ωραια δουλεια με το "Τ" της διακλαδωσης.
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό kampias την Κυρ Νοέμ 11, 2007 9:45 pm

Man With No Name έγραψε:Ας πω και εγώ τα δικά μου.

Για καιρό άκουγα πως με την αλλαγή από μαμά σωληνάκια σε υψηλής η διαφορά είναι μέρα με τη νύχτα..

Στη δική μου περίπτωση αυτό δεν επαληθεύτηκε. Έβαλα υψηλής και το αποτέλεσμα είναι ακριβώς το ίδιο ! Καμία διαφορά. Έχω ακριβώς τα ίδια φρένα με πριν. (πολύ καλά αν και ιδιαίτερα ως γνωστό τα φρένα του v-strom)

Πιθανολογώ πως δεν είδα διαφορά διότι τα μαμά δεν είχαν παρουσιάσει ακόμα το φαινόμενο του μπαλοναρίσματος.

Από άποψη look πάντως είναι super !!


ειναι αληθεια οτι μεγαλυτερη διαφορα βλεπεις σε ενα παλιοτερο μηχανακι! Η διαφορα ομως ειναι μεγαλη και στο V-strom και θα το καταλαβαινες εαν πιεζες το μηχανακι σου σε κλειστο κομματι για αρκετη ωρα. με τα μαμα συντομα θα εχανες σε αισθηση ενω αντιθετα με τα υψηλης ατελειωτες ωρες πιεσης θα ειχες την ιδια καλη αισθηση
kampias
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 04, 2007 12:31 am

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Δευτ Νοέμ 12, 2007 12:54 am

πείτε ότι θέλετε , αλλά τα λαστιχένια σωληνάκια από το ΑΧ-1, 14 χρόνια δεν κατάλαβαν τίποτα .
Εχουν βέβαια και επικάλυψη πλαστικό μακαρόνι , αλλά όπως και να έχει, κρατάνε γερά .

Φαγώθηκα και εγώ να τα αλλάξω , βρήκα σωληνάκια υψηλής πίεσης, μεταχειρισμένα , αλλά έχουν πρεσαριστά με βόλτες , και θέλουν κάποιες μετατροπές .

Η τιμή αγοράς καινούργιων υψηλής πίεσης, στα 60€ το ένα , είναι τρελή κατά την γνώμη μου .

Για το θέμα χαλάρωσης , κάτω από πίεση .... θα έλεγα ότι δεν φταίνε τα σωληνάκια .
Μάλλον η συμπεριφορά από τα τακάκια , σε υψηλή θερμοκρασία .
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό nfot την Δευτ Νοέμ 12, 2007 1:04 am

Φταινε και τα απλα λαστιχενα σωληνακια, που μπαλλονιαζουν κατω απο πιεση.

Προσεξτε, τα λεγομενα "μεταλλικα" σωληνακια ή "αεροπορικου τυπου" δεν ειναι ακριβως μεταλλικα. Εσωτερικα, ειναι σωληνακι απο σκληρο αλλα σχετικα ευκαμπτο πλαστικο και εξωτερικα ειναι επενδεδυμενα με μεταλλικο "δυχτι" ωστε να μην παρουσιαζουν μεταβολλες στον ογκο τους κατω απο εντονη χρηση.
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -
Άβαταρ μέλους
nfot
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1553
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 9:13 pm
Τοποθεσία: Βολος
Ονομα χρήστη: Νικος
Μοντέλο: FZ6 & Daytona 675
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό kampias την Δευτ Νοέμ 12, 2007 8:41 am

Kiriakost έγραψε:πείτε ότι θέλετε , αλλά τα λαστιχένια σωληνάκια από το ΑΧ-1, 14 χρόνια δεν κατάλαβαν τίποτα .
Εχουν βέβαια και επικάλυψη πλαστικό μακαρόνι , αλλά όπως και να έχει, κρατάνε γερά .

Φαγώθηκα και εγώ να τα αλλάξω , βρήκα σωληνάκια υψηλής πίεσης, μεταχειρισμένα , αλλά έχουν πρεσαριστά με βόλτες , και θέλουν κάποιες μετατροπές .

Η τιμή αγοράς καινούργιων υψηλής πίεσης, στα 60€ το ένα , είναι τρελή κατά την γνώμη μου .

Για το θέμα χαλάρωσης , κάτω από πίεση .... θα έλεγα ότι δεν φταίνε τα σωληνάκια .
Μάλλον η συμπεριφορά από τα τακάκια , σε υψηλή θερμοκρασία .


ειναι λογικο να μην εχουν καταλαβει τιποτα...!
πρωτον,την εποχη που φτιαχτηκε το ΑΧ-1 η ποιοτητα κατασκευεις ηταν καλυτερη!Σημερα λογο κοστους η ποιοτητα κατασκευεις εχει παει περιπατο και τα παντα εχουν ημερομηνια ληξης.πως θα κανουν τζιρο εαν δε σε υποχρεωσουν σε δυο χρονια να τα αλλαξεις....
Δευτερον,το V-strom σε σχεση με το ΑΧ-1 υπερεχει κατα πολυ και σε δυναμη αλλα και σε κιλα.αυτο συμαινει οτι τα φρενα του εχουν να κανουν πολυ περισσοτερη δουλεια για να το σταματησουν.
και τριτον,συμφωνω οτι κακης ποιοτητας τακακια,φερουν αυτο το αποτελεσμα!
προσεξε ομως! φοροντας και καλης ποιοτητας τακακια στη πιεση θα μπαλωναρουν.και αυτο γινεται διοτι η θερμοκρασια απο τη δισκοπλακα και τα τακακια μεταφερετε μεσω των εμβολων στα υγρα.με αποτελεσμα να θερμενετε τοσο το μαρκουτσι που να εχουμε το φαινομενο του μπαλοναρισματος.

αλλωστε και ενας απο τους λογους που υπαρχουν τα μεταλακια στα τακακια ειναι να αεριζοντε και να μη μεταφερουν τις υψηλες θερμ που δημιουργουντε απο δισκο-τακακ στα υγρα.....
kampias
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 04, 2007 12:31 am

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Δευτ Νοέμ 12, 2007 7:58 pm

Όπως πολύ σωστά υπόθηκε στα σωληνάκια υψηλής "βγάζουν τα λεφτά τους" στο φρενάρισμα υπό πίεση και όταν σε ανάλογες συνθήκες χρειάζεται να φρενάρεις δυνατά και συχνά και πολύ...Τώρα κατά τα άλλα δεν νομίζω οτι για κανονική χρήση είναι απαραίτητα. Δηλαδή αν ας πουμε το ΑΧ του Κυριάκου δεν αποκτήσει τέτοια σωληνάκια δεν νομίζω πως τρέχει και τίποτα δα...μην ξεχνιόμστε...

Να πω οτι ένα μηχανάκι μπαίνει πίστα, ή τέλοσπάντων οδηγιέται πολύ και με ανάλογο τρόπο τότε ΟΚ.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό iznogood την Τρί Νοέμ 13, 2007 12:54 am

Για βολτα καλα ειναι και τα "λαστιχενια" αρκει να μη χρειαστει να τα "ζορισεις". Θα παθεις πλακα στην επομενη στροφη οταν θα διαπιστωσεις πως... δεν εχεις φρενα! Τα σωληνακια υψηλης βγαζουν τα λεφτα τους οπως ειπε και ο Δημητρης.
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό manos την Τρί Νοέμ 13, 2007 5:57 pm

xmmmm lepon exoume kai leme eimoun kai ego enas apo aftous pou eixa fai kolima gia solinaki ypsilis opote ta allaxa sto xt600 pouxa diaforaa?????????? tipotis toulaxiston stin kathimerini xrisi
tora den piga tin mixani se tipota strofilikia gia kana 2oro gia na do an tha exo frena i oxi alla kalokerakia se nisakia den antimetopisa provlima omoossssssss ethanomouna kala :) eixa solinakia ypsilis :) tora sto xt 660 pali ta idia piga ston mixaniko kai tou leo solinakia ypsilis na frenaro kala kai tlp tlp me kita kai mou lei ........ floudes mia xara einai kai ayta pou exeis petamena lefta (yamaha o mixanikos) den mou arese i apantisi kai piga se enan allo mixaniko pali yamaha center o opoios moupe akrivos ta idia malon den eipe floudes mou eipe ayta einai **Motocikleta - Bot** :P:P:P:P opote to paratisa to thema aytaaaaaaaaaaaaaaaa
manos
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 17, 2006 8:43 pm

Επόμενο

Επιστροφή στο ΦΡΕΝΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες


cron