Michelin Pilot Road 2

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Κυρ Ιουν 17, 2007 12:00 pm

να τα φοραγε τελικα καλα θα ηταν

πηγε σε diablo τελικα
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Re: Michelin Pilot Road 2

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Κυρ Ιουν 17, 2007 4:38 pm

revenger έγραψε:
Tdmrider έγραψε:Τις επόμενες ημέρες θα φορέσω αυτά τα ελαστικά στο TDM μου και θα σας πω εντυπώσεις. Πρόκειται για ελαστικό διπλής γόμας. Το concept του παρουσιάζεται παρακάτω


Είμαι έτοιμος για αλλαγή για τα Road 2 στο CBF για λέγε μας εντυπώσεις
:smt039


και μετά πες μας και συ εντυπώσεις.. :smt001 Με ενδιαφέρουν και αυτά (αν και σκέφτομαι και πιο sport)
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό mechie την Τετ Αύγ 08, 2007 12:08 am

Εμ... τα μισο-έβαλα στο Bandit. Τι εννοώ; :D Το είχα πάρει με ένα Bridgestone BT011 εμπρός και ένα Metzeler M1 πίσω, καινούρια. Το Μ1 διαλύθηκε μετά από 6000 παρά κάτι "πρωτάρικα" χιλιόμετρα, υποθέτω κάποιος πιο βάρβαρος θα το είχε φάει νωρίτερα... Οπότε έψαχνα για κάτι πιο "γερό" και το Michelin όπως και το BT022 ήταν οι "διπλοί" υποψήφιοι. Διάλεξα το Michelin λοιπόν, μη ρωτήσετε γιατί, στα αυτοκίνητο μου και όλης της οικογένειας έχω Bridgestone.

Ε λοιπόν, ζεσταίνεται πολύ πολύ γρηγορότερα από το Μ1, σπινάρει σχεδόν καθόλου με το γκάζι, λίγο με τα άτσαλα κατεβάσματα και είναι αστείο το πως συμπεριφέρεται στις στροφές. Εμ... Αστείο, γιατί ενώ το Μ1 είναι υποτίθεται σπορ λάστιχο, το Road2 μου δίνει την αίσθηση του πιο ασφαλούς πλαγιάσματος, σε πιο μεγάλη γωνία, πιο σταθερά. Είναι και πιο άνετο στις λακούβες, δεν επηρεάζεται από τα νεράκια από τα πλυσίματα που τρέχουν στο δρόμο... Ή το βλακώδες πλημμύρισμα της Παπανικολή στο Χαλάνδρι κάθε βράδι. Ειλικρινά δεν πίστευα ότι μπορεί να κάνει τέτοια διαφορά. Εκνευρίζομαι από τα ανθεκτικά μπιμπίκια, που ενώ τα έχω πατήσει αρνούνται να κοπούν :D Α ναι, μου αρέσει που έχει βαθιές χαρακιές στο πέλμα, όχι σαν το Μ1 που από την αρχή ήταν σαν φθαρμένο... Κατά Οκτώβρη μεριά με βλέπω να αλλάζω και το εμπρός, γιατί το 011 έχει αρχίσει να δείχνει φθορά.



Και για να σπαμάρω και λίγο. Το μπροστινό, δείχνει να έχει φθαρεί λιγάκι "τρίγωνα" με το κεντρικό κομμάτι να έχει πιο πολύ πέλμα και τα πλαϊνά λιγότερο. Ακριβώς το ανάποδο από το πίσω λάστιχο! Γιατρέ μου είμαι παρανοϊκός; Οδηγώ περίεργα; Είναι φυσιολογικό μήπως αυτό; Σόρυ ρε παιδιά, αλλά πρώτη μηχανή, δεν ξέρω πως τρώγονται τα λάστιχα.
the true dream is being able to dream... at all.
Άβαταρ μέλους
mechie
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:46 am
Τοποθεσία: Αφίδνες Αττικής
Ονομα χρήστη: Γιάννης
Μοντέλο: Suzuki GSF650SA K5
Kawasaki Z750 K5
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τετ Αύγ 08, 2007 12:40 am

mechie έγραψε:Και για να σπαμάρω και λίγο. Το μπροστινό, δείχνει να έχει φθαρεί λιγάκι "τρίγωνα" με το κεντρικό κομμάτι να έχει πιο πολύ πέλμα και τα πλαϊνά λιγότερο. Ακριβώς το ανάποδο από το πίσω λάστιχο! Γιατρέ μου είμαι παρανοϊκός; Οδηγώ περίεργα; Είναι φυσιολογικό μήπως αυτό; Σόρυ ρε παιδιά, αλλά πρώτη μηχανή, δεν ξέρω πως τρώγονται τα λάστιχα.


ειναι φισιολογικο αφου μιλαμε για δυο διαφορετικα ελαστικά

ακομα και τα ιδια να ειναι δεν συμαινει οτι δεχονται την ιδια πιεση και οτι εχουν την ιδια φθορα
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Τετ Αύγ 08, 2007 6:56 pm

mechie έγραψε: Διάλεξα το Michelin λοιπόν, μη ρωτήσετε γιατί, στα αυτοκίνητο μου και όλης της οικογένειας έχω Bridgestone.

Ε λοιπόν, ζεσταίνεται πολύ πολύ γρηγορότερα από το Μ1, σπινάρει σχεδόν καθόλου με το γκάζι, λίγο με τα άτσαλα κατεβάσματα και είναι αστείο το πως συμπεριφέρεται στις στροφές. Εμ... Αστείο, γιατί ενώ το Μ1 είναι υποτίθεται σπορ λάστιχο, το Road2 μου δίνει την αίσθηση του πιο ασφαλούς πλαγιάσματος, σε πιο μεγάλη γωνία, πιο σταθερά. Είναι και πιο άνετο στις λακούβες, δεν επηρεάζεται από τα νεράκια από τα πλυσίματα που τρέχουν στο δρόμο... Ή το βλακώδες πλημμύρισμα της Παπανικολή στο Χαλάνδρι κάθε βράδι. Ειλικρινά δεν πίστευα ότι μπορεί να κάνει τέτοια διαφορά. Εκνευρίζομαι από τα ανθεκτικά μπιμπίκια, που ενώ τα έχω πατήσει αρνούνται να κοπούν :D Α ναι, μου αρέσει που έχει βαθιές χαρακιές στο πέλμα, όχι σαν το Μ1 που από την αρχή ήταν σαν φθαρμένο... Κατά Οκτώβρη μεριά με βλέπω να αλλάζω και το εμπρός, γιατί το 011 έχει αρχίσει να δείχνει φθορά.



Mechie σε ευχαριστώ για το σχολιασμό. Με ενδιαφέρουν πολύ οι κριτικές για αυτό το ελαστικό. Τελικά αυτή η κατηγορία (sport touring) έχει εξελιχθεί πολύ!
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό mechie την Πέμ Αύγ 09, 2007 10:40 am

Δημήτρη το Μ1 παρέδωσε το πνεύμα μετά το ταξίδι Θεσ/κη, γύρισα πίσω με "σλικ" στο κέντρο του ελαστικού (και μιά φοβερή αλλεργική αντίδραση στη μέλισσα του Χορτιάτη! Τοξικές!). Θα ανέβω πάλι αύριο μεσημέρι, οπότε θα είναι ευκαιρία να δω το Road2 και σε μακρινό ταξίδι. Δικάβαλο που πήγαμε για μπάνιο Χαλκίδα (190χλμ πήγαινε-έλα η διαδρομή) με χαλαρές ταχύτητες (110 ως 140) και αέρα δεν φάνηκε να κάνει τίποτα "περίεργο". Δεν είχα κάνει μακρινές διαδρομές δικάβαλος με το Μ1 όμως για να έχω απ'ευθείας σύγκριση.
the true dream is being able to dream... at all.
Άβαταρ μέλους
mechie
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:46 am
Τοποθεσία: Αφίδνες Αττικής
Ονομα χρήστη: Γιάννης
Μοντέλο: Suzuki GSF650SA K5
Kawasaki Z750 K5
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό golis την Πέμ Αύγ 09, 2007 2:58 pm

Μάλιστα.
Άλλο λάστιχο εμπρός και άλλο πίσω.
Και σου έχει αφήσει και καλές εντυπώσεις το M PR2....
Δηλαδή φαντάσου να είχες μπρός πίσω το ίδιο λάστιχο τί εντύπωση θα είχες.
Φίλε η μοτοσυκλέτα έχει 2 ρόδες ,όχι 4 που έχει το κουτάκι της οικογένειας σου όπως λες.
Λάστιχα βάζεις στο κουτάκι και στο Praktiker με 200 Ε ίσως και λιγότερα.
Πάνω στην μηχανή όμως, δεν έχεις 2ο κανονάκι άμα πέσεις κτύπα ξύλο.
Η οδήγηση στους Ελληνικούς καρόδρομους είναι ένα καθημερινό ρίσκο.
Τώρα εάν εσύ θές να μειώνεις τις πιθανότητες σου να γλυτώσεις απο μία πτώση
λόγω του ότι φοράς τουρλού-τουρλού λάστιχα,no problem.
Πάντως εγώ τουλάχιστον δεν θα έπαιρνα στα σοβαρά την γνώμη σου για τα ελαστικά.
Χωρίς να θέλω γίνομαι κακός,αλλά πιστεψέ με,αυτό που κάνεις με τα τουρλού λάστιχα είναι
αυτοκτονία και το ότι είναι το πρώτο σου μηχανάκι δεν σε δικαιολογεί καθόλου.
Και απο ότι κατάλαβα, θα συνεχισείς το τουρλού,αλλάζοντας το μπροστινό και βάζοντας
καινούργιο,αφου πρώτα το πίσω θα είναι τελείως στρωμένο...
Σημ :
Με τα M PR2 έχω κάνει περίπου 6.000 χλμ και μπορώ να πω πως για το στυλ οδήγησης μου,
δεν μου έχουν αφήσει το ίδιο αίσθημα ασφάλειας όπως τα Metz Z6.
O "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ"™ :smt026
Πήδα ψηλά κι αγνάντευε.
Πεινώ,διψώ και πέρδομαι.
Carbon-aramid
Μεταξωτά Βρακιά
Άβαταρ μέλους
golis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 674
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 04, 2006 9:14 pm
Τοποθεσία: Αττική
Ονομα χρήστη: Toubanos
Μοντέλο: Tuono ΦΑΚtory 07
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό iznogood την Πέμ Αύγ 09, 2007 3:20 pm

golis έγραψε:Μάλιστα.
Άλλο λάστιχο εμπρός και άλλο πίσω.
Και σου έχει αφήσει και καλές εντυπώσεις το M PR2....
Δηλαδή φαντάσου να είχες μπρός πίσω το ίδιο λάστιχο τί εντύπωση θα είχες.
Φίλε η μοτοσυκλέτα έχει 2 ρόδες ,όχι 4 που έχει το κουτάκι της οικογένειας σου όπως λες.
Λάστιχα βάζεις στο κουτάκι και στο Praktiker με 200 Ε ίσως και λιγότερα.
Πάνω στην μηχανή όμως, δεν έχεις 2ο κανονάκι άμα πέσεις κτύπα ξύλο.
Η οδήγηση στους Ελληνικούς καρόδρομους είναι ένα καθημερινό ρίσκο.
Τώρα εάν εσύ θές να μειώνεις τις πιθανότητες σου να γλυτώσεις απο μία πτώση
λόγω του ότι φοράς τουρλού-τουρλού λάστιχα,no problem.
Πάντως εγώ τουλάχιστον δεν θα έπαιρνα στα σοβαρά την γνώμη σου για τα ελαστικά.
Χωρίς να θέλω γίνομαι κακός,αλλά πιστεψέ με,αυτό που κάνεις με τα τουρλού λάστιχα είναι
αυτοκτονία και το ότι είναι το πρώτο σου μηχανάκι δεν σε δικαιολογεί καθόλου.
Και απο ότι κατάλαβα, θα συνεχισείς το τουρλού,αλλάζοντας το μπροστινό και βάζοντας
καινούργιο,αφου πρώτα το πίσω θα είναι τελείως στρωμένο...


Συμφωνω και επαυξανω... :smt025
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό mechie την Πέμ Αύγ 09, 2007 3:29 pm

Δεν είναι ένα κουτάκι, είναι παραπάνω, αλλά τέλος πάντων, μικρή σημασία έχει.

Στο θέμα μας. Τα λάστιχα, είναι όντως δύο. Ένα και ένα. Που αν δεν απατώμαι, από τη φυσική που ξέρω, δουλεύουν ανεξάρτητα και από τα μηχανολογικά που ξέρω κάνουν και άλλη δουλειά στη μοτοσικλέτα. Κατά συνέπεια, δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος από τη χρήση άλλου τύπου εμπρός και άλλου πίσω. Η "επικινδυνότητα" έγκειται στο ότι έχουν άλλα όρια. Θεωρητικά δηλαδή, μπορεί κάποιος να φτάσει το εμπρός να γλιστράει ενώ το πίσω όχι ή το αντίθετο. Στην πράξη, μικρή σημασία έχει, αφού (εγώ τουλάχιστον) δεν μπορώ να φτάσω κανένα από τα δύο στα όριά του μέσα στη στροφή. Στη θεωρία, το να έχεις π.χ. ένα λάστιχο που θα γλιστράει με 20 και ένα άλλο που θα γλιστράει με 80, είναι επικίνδυνο, αλλά και πάλι μόνο αν επιμένεις να πηγαίνεις με 80. Αλλά αν δε συμβαίνει κάτι τέτοιο, δεν υπάρχει καμιά ανησυχία. Αν είχα αλλάξει και το εμπρός, δε θα είχα δει καμία διαφορά. Μπορεί το δικό σου στυλ οδήγησης λόγω εμπειρίας να είναι πιο επιθετικό στη στροφή, οπότε το εμπρός να πιέζεται παραπάνω και για εσένα να έχει μεγαλύτερη σημασία. Και ίσως, όταν κάποτε φτάσω σε φάση του να ρίχνω τη μοτοσικλέτα στη στροφή έτσι, να αποκτήσει σημασία και για εμένα. Όχι τώρα. Αν έχεις κάποια άλλη -τεκμηριωμένη- άποψη, δεκτή. Δεν αποφάσισα να γλιτώσω 100€ ρισκάροντας τη ζωή μου, ξέρω πολύ καλά τι κάνω και γιατί. Και ας μη ξέρω από μοτοσικλέτες όσα άλλοι. Με τη λογική σου, όποιος βάζει άλλες γόμες εμπρός και άλλες πίσω σε αγώνες, είναι βλάκας;
Και φυσικά θα αλλάξω το εμπρός όταν έχει φθαρεί και θα κρατήσω το στρωμένο πισινό, γιατί δε θα έχει φθαρεί. Και θα συνεχίσω να αλλάζω 2 πισινά κάθε ένα μπροστινό, όσο τρώγονται με αυτό το ρυθμό. Μέχρι που αυτό να δω έμπρακτα ότι δεν εξυπηρετεί την οδήγησή μου.

Και ΟΚ, καλά κάνεις και με ξεχέζεις γιατί όσο εριστικό και να είναι το ύφος σου, κάτι αφήνει. Για το λάστιχο που είναι και το θέμα μας, τι εννοείς "αίσθηση ασφάλειας"; Σε τι δρόμο; Σε τι ταχύτητες; Μονός; Διπλός; Σε νερά; Σε τι μοτοσικλέτα; Αυτό περιμένουν να διαβάσουν κάποιοι. Όχι το αν είμαι εγώ βλάκας ή όχι...
the true dream is being able to dream... at all.
Άβαταρ μέλους
mechie
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:46 am
Τοποθεσία: Αφίδνες Αττικής
Ονομα χρήστη: Γιάννης
Μοντέλο: Suzuki GSF650SA K5
Kawasaki Z750 K5
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό golis την Πέμ Αύγ 09, 2007 8:12 pm

Έχω ενα μικρο παράπονο απο την συμπεριφορά τους μεσα
στους δρομους της πολης,ειδικά τώρα με τις ζεστες και την σκονη.
Οταν ομως βγω Εθνική και ζεσταθούν,
ειναι Τούμπανο και δεν με εχουν προβληματίσει.
Δυστηχώς όμως δεν κινούμαι κάθε μέρα στην Εθνική.
Τα M PR2 λόγω της 2πλής γόμας στο κέντρο είναι λίγο πιο σκληρά απ τα Metz z6,
με αποτέλεσμα να αργούν περισσότερο να ζεσταθούν.
Αυτο που θελω να δω ειναι το ποσο θα μου κρατήσουν.
Σε βροχή είναι νωρίς για να τα κρίνω γιατί ακόμα είναι καινούργια.
Εχουν πιο γρήγορη κορώνα απο τα Ζ6 κατα την γνώμη μου
και αυτο για το TDM ειναι στα συν.Αλλάγες σε κλίσεις γίνονται γρήγορα και με ακρίβεια.
Βεβαια ακομα ειναι καινούργια,
αλλα το κεφάλι του χοντρούλι στο πλάι του ελαστικού,το καρατόμησα στα γρήγορα
και στριφτερά κομμάτια επαρχιακών δρόμων( ΠΕΟ Αθ-Κορ κ Κορ-Ν.Επιδαυρ)με ταχύτητες 120+.
Γνώμη μου είναι πως ειναι ολ αράουντ λάστιχα,αλλά για πιο επιθετική οδήγηση
και απλώς μεσα στην πόλη θέλουν το χρόνο τους λιγάκι παραπάνω απο οτι τα Ζ6.
Πραγματικά,
δεν έχω τπτ εναντίον σου και δεν θέλω να αισθάνεσαι βλάκας.
Κανείς δεν τα ξέρει όλα.Αλλά το πρόβλημα είναι οτι το φόρουμ το διαβάζουν πάρα πολλοί,
που έχουν μηδαμινές γνώσεις στα της μοτοσυκλέτας.Διαβάζοντας το ποστ σου,
ήθελα να το αντικρούσω επιθετικά,γιατί έχεις λάθος και ακόμα χειρότερα,
μπορεί το λάθος σου να το ιοθετίσει και κάποιος άλλος διαβάζοντας το.
Έχουμε και λέμε :
Δύο διαφορετικά ελαστικά,
Δύο διαφορετικοί κατασκευαστές,
Δύο διαφορετικές γεωμετρίες κορώνας,
Δύο διαφορετικής χάραξης γόμες,
Δύο διαφορετικές ονομαστικές τελικές ταχύτητες,
Δύο διαφορετικές συνθέσεις πολυμερών γόμας,
Δύο διαφορετικές πιέσεις,
Δύο διαφορετικά στρωμένες γόμες,
Δύο διαφορετικού ορίου ανθεκτικότητας γόμες
και κάποια άλλα που ίσως τα ξεχνώ.
Όσο για αυτούς που τρέχουν σε αγώνες :
1ον είναι επαγγελματίες και όχι σαν εμένα και εσένα,
2ον είναι του ιδίου κατασκευαστή που έχει αφιερώσει άπειρες εργατώρες και € σε δοκιμές.
Δεν είμαι ο γιός του Βαρδινογιάννη,
αλλά τα 320 € που χρειάζομαι κάθε 6-7 μήνες περίπου για ελαστικά,
δεν τα λυπάμαι,πολύ απλά γιατι λυπάμαι περισσότερο τους δικούς μου ανθρώπους που
δεν μου φταίνε σε τίποτα να με νοσοκομούν σε κάνα κρεβάτι γιατί εγώ δεν έχω αντίληψη
των κινδύνων που συνεπάγεται το καβάλημα της μοτοσυκλέτας.
Εγώ προσωπικά δεν βλέπω την μοτο σαν ένα βολικό μέσο για commuting,
αλλά σαν μία προέκταση του εαυτού μου.
Φαντάζομαι οτι στο κουτάκι θα δένεις την ζώνη όμως,για να είσαι ασφαλής...
:smt031
O "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ"™ :smt026
Πήδα ψηλά κι αγνάντευε.
Πεινώ,διψώ και πέρδομαι.
Carbon-aramid
Μεταξωτά Βρακιά
Άβαταρ μέλους
golis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 674
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 04, 2006 9:14 pm
Τοποθεσία: Αττική
Ονομα χρήστη: Toubanos
Μοντέλο: Tuono ΦΑΚtory 07
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό mechie την Πέμ Αύγ 09, 2007 9:31 pm

Ασφαλώς και τη δένω τη ζώνη και αερόφουσκες έχω σε όλα τα κουτάκια και ABS πάλι σε όλα, torsen μόνο στο ένα αλλά τα άλλα δε το χρειάζονται... :D Όπως και με τη μοτοσικλέτα φοράω τα ρουχαλάκια μου κάθε φορά... Καμία διαφορά στη συμπεριφορά μου ως οδηγός.

Έχω ένα σκεπτικό για τα λάστιχα, αλλά δε θέλω να γράφω κατεβατά άσχετα και όπως είπες, είναι δική μου άποψη, μην επηρεάσει κανέναν άλλον. Κάποια στιγμή από κοντά ή με pm...

Για τις πιέσεις έχεις άδικο. Το να είναι διαφορετικές εμπρός και πίσω, δεν είναι καθόλου ασύνηθες. Η Suzuki προτείνει 36 εμπρός πίσω με έναν και με δύο ανθρώπους (περίεργο, αλλά έτσι γράφει στο ψαλίδι), αλλά σε άλλες μοτοσικλέτες , πχ CB600 θέλει 36/42.
the true dream is being able to dream... at all.
Άβαταρ μέλους
mechie
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:46 am
Τοποθεσία: Αφίδνες Αττικής
Ονομα χρήστη: Γιάννης
Μοντέλο: Suzuki GSF650SA K5
Kawasaki Z750 K5
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό iznogood την Παρ Αύγ 10, 2007 9:57 am

Προφανως Golis, ο mechie εχει την ικανοτητα να ρυθμισει μια πολυπαραμετρικη κατασκευη οπως ειναι η μοτοσυκλετα. Για μας τους υπολοιπους που ανηκουμε στο Μ.Ο.Ο. οι παρατηρησεις σου Golis, μας αρκουν.
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό kyriakosVFR την Παρ Αύγ 10, 2007 8:39 pm

Αυτο το ειδατε?????



www.michelin.com/pilotpowerrecall/
Άβαταρ μέλους
kyriakosVFR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 03, 2007 5:43 pm
Τοποθεσία: SERRES
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: TRIUMPH SPEED TRIPLE
Κυβικά: 1050

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Παρ Αύγ 10, 2007 10:02 pm

kyriakosVFR έγραψε:Αυτο το ειδατε?????



www.michelin.com/pilotpowerrecall/


Παιδιά σήμερα που πήγα στον "μάστορά" μου για να δω για ελαστικά για το LeMans μου είπε πως αν δεν ενδιαφέρομαι για Michelin δεν γίνεται τίποτα προς το παρόν μέχρι να ξεκαθαρίσει το θέμα με τις ανακλήσεις...

τελικά όπως είπα και σε γειτονικό ποστ κατέληξα στα Metzeler Racetec
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Ofanis την Σάβ Αύγ 11, 2007 1:31 am

έχει και ένα καλό η ανάκληση.

Είπαν πως μπορει σε συνθήκες αγώνα στις ψηλές ταχύτητες να κάνει ταλαντώσεις το μπροστινό.

Σε χαλαρές δρόμου και ειδικά ελληνικού δεν παθαίνει τίποτα. οπότε έχουμε ένα ελαστικό τσάμπα

Και για να είσαι πιο σίγουρος μπορείς πολύ απλά να μην κατεβάζεις καθόλου τη μπροστά τη ρόδα κάτω :smt116


Χωρίς πλάκα τώρα εμένα το R1 φοράει τέτοια. όταν πήγα στις σέρρες δε μου έκανε τίποτα περίεργο. όυτε σε στροφιλίκια ούτε στην εθνική προς κατερίνη στις ευθείες με παρατεταμένη κύληση που αναφέρεται η ανάκληση
Άβαταρ μέλους
Ofanis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2006 2:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ονομα χρήστη: Φάνης
Μοντέλο: R1
Κυβικά: 1000
Επάγγελμα: Αρχιτέκτων Μηχανικός

Δημοσίευσηαπό mechie την Δευτ Αύγ 13, 2007 10:23 am

Παντως η Michelin προς τιμήν της το γνωστοποίησε σε όλα τα περιοδικά με ολοσέλιδες καταχωρήσεις. Το πρόβλημα αφορά μόνο παρτίδα που πλέον ειναι αρκετά παλιά για να πουλιέται και μόνο για αυτά που κατασκευάστηκαν σε Γαλλικά εργοστάσια.
the true dream is being able to dream... at all.
Άβαταρ μέλους
mechie
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:46 am
Τοποθεσία: Αφίδνες Αττικής
Ονομα χρήστη: Γιάννης
Μοντέλο: Suzuki GSF650SA K5
Kawasaki Z750 K5
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό After την Δευτ Αύγ 13, 2007 12:51 pm

Τα λαστιχα της μοτοσυκλετας δεν ειναι ενα+ενα οπως ειπες

Δουλευουν σε ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

Εκτος απο αυτα που εγραψαν τα παιδια, να προσθεσω οτι σε περιπτωση βροχης, το μπροστινο λαστιχο προετοιμαζει το νεο, για το πισω

Αρα με το να βαζεις οτι να'ναι, απλα το πισω δεν θα εχει προσφυση

Ασε τις τσιγγουνιες και παρε 2 σωστα ελαστικα

ΜΗΝ ΒΑΖΕΤΕ τουρισταδικα λαστιχα αν θελετε να βγαινετε και εκτος εθνικης
Δεν προκειται ποτε να εχετε προσφυση, και δεν μιλαω για να πηγαινετε κομματια
Οι δρομοι μας ειναι χαλια, απαιτουν **Motocikleta - Bot** ελαστικα που να ζεσταινονται γρηγορα

Απο εκει και περα, ο καθενας κανει οτι θελει, συγνωμη για την εκφραση, αλλα χεστηκα
Δεν φορας κρανος=Δεν σεβεσαι τον εαυτο σου=Αρα δεν σεβεσαι και τον συνανθρωπο σου

There's no replacement for displacement!
Άβαταρ μέλους
After
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 02, 2006 2:12 am
Μοντέλο: Versys
Κυβικά: 650

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο ΕΛΑΣΤΙΚΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες