cbr1000rr 2008

Συντονιστής: Συντονιστές

Δημοσίευσηαπό X_NR750 την Σάβ Ιαν 12, 2008 9:52 am

Ετσι πιστευω και εγω

αν ειναι οντως το ελαφρυτερο 1000αρι

τοτε ισως να εχει κατι απο την ξυραφενια προσωπικοτητα των πρωτων Blade

που για οσους θυμουνται ειχαν πατησει τα τοτε επαναστατικα και μαμαω και δερνω R1 στο Isle of man

που για οσους εχουν διαβασει επισης ειναι ενας ιδιαιτερα απαιτητικος αγωνας απο καθε αποψη
Συνημμένα

Τελευταία επεξεργασία από X_NR750 και Σάβ Ιαν 12, 2008 8:45 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
X_NR750
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 17, 2007 12:49 am
Τοποθεσία: Μυτιληνη

Δημοσίευσηαπό X_NR750 την Σάβ Ιαν 12, 2008 10:01 am

Το πρωτο Blade που αλλαξε την νοοτροπια σχεδιασης των 1000αριων απο χοντροκομενες και βαριες μηχανες επιδοσεων σε αυτο που ειναι μεχρι σημερα

ετσι γιατι ολοι τα εχουν με τα Honda αλλα κανεις δεν παραδεχεται οτι εχει προσδιορισει σε μεγαλο βαθμο την μοτοσυκλετα γενικως
Άβαταρ μέλους
X_NR750
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 17, 2007 12:49 am
Τοποθεσία: Μυτιληνη

Δημοσίευσηαπό Mythos την Σάβ Ιαν 12, 2008 2:57 pm

Οταν εμφανίστηκε το r1 το 1997 τα cbr κλεινανε 3ετια και μπροστά του έμοιαζαν τρένα. το 1994
που βγήκε το πρώτο blade δεν υπήρχαν r1 τι πάτησε????
Άβαταρ μέλους
Mythos
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 253
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 03, 2006 7:11 am
Τοποθεσία: PATRA-PYRGOS

Δημοσίευσηαπό X_NR750 την Σάβ Ιαν 12, 2008 7:56 pm

Άβαταρ μέλους
X_NR750
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 17, 2007 12:49 am
Τοποθεσία: Μυτιληνη

Δημοσίευσηαπό Billy την Σάβ Ιαν 12, 2008 10:07 pm

Γιατί δεν βλέπω κανένα Ιταλικό? :smt017
Άβαταρ μέλους
Billy
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2007 5:06 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Γλυφάδα
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό X_NR750 την Σάβ Ιαν 12, 2008 10:33 pm

Billy έγραψε:Γιατί δεν βλέπω κανένα Ιταλικό? :smt017



Θεση 51 Ducati 748

προφανως η στρατηγικη λαδωνω την ασφαλτο για να κερδισω δεν δουλεψε (Ls για πες μας την εμπειρη γνωμη σου)

:smt081 :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
X_NR750
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 17, 2007 12:49 am
Τοποθεσία: Μυτιληνη

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Κυρ Ιαν 13, 2008 1:40 am

X_NR750 έγραψε:Το πρωτο Blade που αλλαξε την νοοτροπια σχεδιασης των 1000αριων απο χοντροκομενες και βαριες μηχανες επιδοσεων σε αυτο που ειναι μεχρι σημερα

ετσι γιατι ολοι τα εχουν με τα Honda αλλα κανεις δεν παραδεχεται οτι εχει προσδιορισει σε μεγαλο βαθμο την μοτοσυκλετα γενικως


Ποιές ήταν δηλαδή οι χοντροκομμένες μοτοσικλέτες; (Για να καταλάβω απέναντι σε ποιές έθεσε νέα στάνταρ σχεδίασης που λες)
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό X_NR750 την Κυρ Ιαν 13, 2008 1:46 am

YAMAHA FZR 1000
SUZUKI GSXR 1100
HONDA CBR 1000F

και γενικως τα σπορ χιλιαρια της εποχης

αυτο που ειχε φερει τοτε το Blade και ισχυει και ως σημερα ηταν η προσπαθεια για ελαχιστοποιηση του βαρους

αντι για το κυνηγι της μεγαλυτερης τελικης ταχυτητας που επιδιδονταν οι κατασκευαστες τοτε αγνοωντας σχεδον παραγοντες οπως ευελιξια και οδικη συμπεριφορα γενικοτερα
Τελευταία επεξεργασία από X_NR750 και Κυρ Ιαν 13, 2008 1:52 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
X_NR750
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 17, 2007 12:49 am
Τοποθεσία: Μυτιληνη

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Κυρ Ιαν 13, 2008 1:48 am

krystal_dust έγραψε:
Dakota έγραψε:Και για να μην φεύγουμε από το θέμα μας, την επόμενη φορά που θα σχεδιάσουν μηχανάκι στη χόνδα να θυμηθούν αν ανοίξουν το φως στο σχεδιαστήριο.


Ζήτα συγγνώμη.... Γρήγορα... Πάρ'το πίσω αυτό... :smt068 Καταρχήν πως μιλάς για την ομορφιά μιας μηχανής χωρίς καν να την έχεις δει... Το μόνο που μετράει πιστέυεις είναι η ομορφιά? Ας μιλήσουμε για αξιοπιστία...

Φίλε Krystal πάει πέρασαν οι εποχές που τα ιταλικά (ή αν θες τα ευρωπαΙκά γενικότερα) υστερούσαν σε αξιοπιοστία. Άκυρο! Μπορεί να είναι προσωπική σου γνώμη, ΟΚ, αλλά η αντικειμενική αλήθεια είναι πως τουλάχιστον τα σημερινά ευρωπαϊκα μηχανάκια δεν εμφανίζουν διαφορά στην αξιοπιστία. Έχω βαρεθεί να ακούω στις συνευρέσεις μας, για προβλήματα που εμφανίζονται σε ιαπωνέζικα φίλων μου. Βραχυκυκλώματα, καμμένες ηλεκτρονικές, μίζες που κολλάνε, λάδια που τσιμπάνε κ.ο.κ. Προβλήματα που όλοι αντιμετωπίζουμε κατά καιρούς και όχι μόνο οι μεν ή οι δε.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Κυρ Ιαν 13, 2008 1:50 am

X_NR750 έγραψε:YAMAHA FZR 1000
SUZUKI GSXR 1100
HONDA CBR 1000F

και γενικως τα σπορ χιλιαρια της εποχης


Μάλλον εννοείς την επιρροή που έθεσε το συγκεκριμένο μοντέλο στην ιαπωνική αγορά ειδικά, και όχι γενικότερα...(αν κουράζω συγχωρέστε με, απλά για να είμαστε σαφείς)
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Mythos την Κυρ Ιαν 13, 2008 12:00 pm

Για να εξηγουμαστε το οτι το cbr κερδιζει το man δεν σημαινει κατι, που ειναι στα sbk????

Αποδειξη οτι το man σημαινε κατι παραπανω γιοα την honda και μονο ειναι οτι παντα κατεβαζε ημιεργοστασιακες ομαδες σε εναν αγώνα ιδιωτων.

Μην ξεχναμε και το πρώτο πρωταθλημα του soichiro στο man ηταν

ΧΩΡΙΣ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΣΤΟ ΒΑΘΡΟ !!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
Mythos
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 253
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 03, 2006 7:11 am
Τοποθεσία: PATRA-PYRGOS

Προηγούμενη

Επιστροφή στο HONDA

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες