Ιαπωνικο Ιταλικος πολεμος ξεκινα ή αλλιως τα παιζία παίζουν

Οτι σάς συμβαίνει - οτι βλέπουν τα μάτια μας στον μοτοσυκλετιστικό χώρο και οχι μόνο.

Δημοσίευσηαπό prodigy την Παρ Ιουν 27, 2008 3:40 pm

τι γινετε ρε παιδια ????
φασαρια?
εμεις με ποιους ειμαστε? :twisted:
KTM DUKE II & KTM 950 SM Εικόνα

-----------------------------------------------------------------------
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΡΕ !!! Εικόνα

-----------------------------------------------------------------------

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
prodigy
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 4:27 pm
Τοποθεσία: Salonika

Δημοσίευσηαπό iznogood την Παρ Ιουν 27, 2008 3:43 pm

bros400pgm έγραψε:Βαλε μια φωτο του ρε φιλε να γελασουμε..................................


Δε χρειαζεται ρε bros, δες το καλαθι του ψιλικατσιδικου που πουλαει χυμα σαγιοναρες..., το ιδιο ειναι... [smilie=pdt_popc1.gif]
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό The DuketoR την Παρ Ιουν 27, 2008 4:46 pm

Φιλικά φίλε bros, αντιπαρέρχομαι το γνώριμο εδώ και πολλές δημοσιεύσεις σου επιθετικομπλαζέ ύφος (δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι 18 από τα 50 posts σου έχουν γίνει σ΄αυτό το μίζερο topic θρασοχαβαλέ, ανακρίβειας, φτωχοκομπλεξικού σουξέ και αυτοικανοποίησης... πλάκα-πλάκα πρέπει να΄σαι ο πρωταθλητής σ' αυτή την αναλογία κιλών ανούσιας ανοησιογραφίας ανά ίππο δημοσίευσης, τύφλα να' χουν τα πλαδαρά τα Harley), και σου απευθύνω μια ειλικρινή απορία: Τι ακριβώς θες να πεις με τα παρακάτω;
bros400pgm έγραψε:Μηπως σας ΑΝΑΓΚΑΣΑΝ να βαλετε powercommander γιατι με τις εξατμισεις που βαλατε, το μηχανακι δεν δουλευε σωστα?Question Εγω θα ντρεπομουν και μονο να το ψελλισω αυτο.........................................

Εννοείται ότι οποιαδήποτε μετατροπή, σε οποιαδήποτε φάση της αναπνοής ενός κινητήρα, απ' όπου κι αν κρατά η σκούφια του, από την ανατολή, από τη γριά μας ήπειρο, από την πατέντα του Κολόμβου, από την Αυστρία σαν τον δικό σου, ότι διαταράσσει τη θεωρητικά ιδανική 14/1 αναλογία αέρα καυσίμου, ή ακριβέστερα την πρακτικά ιδανική 13,2/1 ( έτσι κι αλλιώς κανένα μηχανάκι δε βρίσκεται από τη μάνα του σ΄αυτή τη γειτονιά , αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα). Εννοείται λοιπόν, ότι η αποτελεσματικότερη προσέγγιση , και καθόλου ντροπή δε πρέπει να προκαλεί αυτό, είναι η αναχαρτογράφηση της ΕCU του κινητήρα ώστε τα κύλινδρά του να ποτίζονται με αυτό το ιδανικό μείγμα και να επιτυγχάνονται τα μέγιστα κέρδη σε απόδοση, κατανάλωση, και ποιότητα λειτουργίας. Χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι στην αντίθετη περίπτωση, θ΄αλλάξεις σε οποιοδήποτε μηχανάκι ένα τελικό, τον πρωκτό του ντε!, και αυτό πια από το τραυματικό σοκ του κλύσματος θ΄αρχίσει σαν άβγαλτη αδερφή να στονάρει αντί να πιστονάρει, όπως κατά φαντασίαν και καθ΄υπερβολήν το αναφέρεις. Αυτή είναι η μόνη αλήθεια Πατρινέ μου φίλε. Η κυρία του Noale γιατί , θαρρείς, φιλεύει με EPROM ή άλλο χάρτη τις εξατμίσεις που΄χει για τις κόρες της; (για να σε προλάβω, κι αυτά ακόμα, όπως και οι έτοιμοι χάρτες της Dynojet, στο περίπου πέφτουν. Αν θέλει κάποιος να κάνει τη διαφορά, πόσο μάλλον να κοκορεύεται γι΄αυτή, θέλει δυναμόμετρο και χέρι,.. οπότε και πάλι καταλήγουμε στην ανάγκη για ένα σύστημα παράλληλης κατά βούληση διαχείρισης της τροφοδοσίας.) Και κατά τα άλλα εσύ, είτε από άγνοια, είτε ακόμα χειρότερα επειδή εξυπηρετεί τα λύματα που θες να ξεστομίσεις, αυτή την αλήθεια ντρέπεσαι, λές, να την ψελλίσεις. Την ίδια στιγμή που τα στόματα καλό είναι να τα φυλάμε για τα λήματα. Την ίδια στιγμή που βροντογαυγίζεις κάθε λογής προσβλητική κλητική και προστακτική,.. τ΄ορφάνεψες το συντακτικό από κάθε καλό λόγο. Την ίδια στιγμή που κάνεις τα στραβά μάτια στην πραγματικότητα και κλείνεις το μάτι σε κάθε ψευδανακρίβεια και μαλλιοτραβηγμένη υπερβολή, μόνο και μόνο επειδή βολεύει την παρόλα σου,.. εκεί τη ντροπή την ξέχνας στο συρτάρι. Αλλά έτσι είναι ο αυνανισμός. Τις περισσότερες φορές, δε βάζει κανείς στο μυαλό του την αληθινή του τη γυναίκα , αλλά μια κάποια της φαντασίας του που δεν έχει βρεθεί μαζί της ούτε στο ίδιο τετραγωνικό χιλιόμετρο...
Γιατί βρε αγόρι μου;
Τελευταία επεξεργασία από The DuketoR και Παρ Ιουν 27, 2008 4:47 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
The DuketoR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Παρ Απρ 25, 2008 4:42 pm
Τοποθεσία: Ρόδος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό georgek την Παρ Ιουν 27, 2008 4:46 pm

Ιταλικη ομορφια! :smt044 :smt044 :smt044 :smt044 :smt044 :smt044 :smt044 :smt044 :smt044 :smt044 :smt044 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005




Εικόνα




Τσιρκο Medrano :rolleyes:
Κανω φασαρια...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
georgek
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: Τετ Ιαν 30, 2008 1:23 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό valentinosgsxr την Παρ Ιουν 27, 2008 4:50 pm

Δεν εχεις καθολου φαντασια κ bros400pgm στα μπινελικια ε?

Την ξοδεψες ολη για να αγορασεις το κομπρεσερ με ροδες που καβαλας? Αντε και με ενα μπαντμομπιλ του χρονου.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
valentinosgsxr
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 673
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 1:25 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: GSX-R750T SRAD
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό bros400pgm την Παρ Ιουν 27, 2008 5:26 pm

!. Eγω δεν προσεβαλα ποτε κανεναν σας σαν ατομο, παρα μονο τα παρταλακια σας. Μαλλον αισθανεστε μειονεκτικα, σαν κατοχοι των.

2.Το παραληρημα σου φιλε μου TheDuketoR, περι στοιχειομετρικης αναλογιας να πας να το κανεις εκει που σε παιρνει. Η δηθεν ανακριβεια που ξεστομιζεις, ειναι οτι το aprilia εχει περασμενες, αλλες ("στο περιπου"-οκ) χαρτογραφησεις (φυσικα και καθε μηχανακι ειναι μοναδικο και θελει pc για να αποδωσει τα μεγιστα). Που ειναι η ανακριβεια?? Οτι κανενα γιαπωνεζικο δεν σου δινει τουλαχιστον αυτην την δυνατοτητα?


Τα σχολια σου περι αυανανισμου, μαλλον πρεπει να τα προσπερασω, γιατι δεν θελω να σου θυμισω τι κανεις τα βραδυα μονος σου. Και φυσικα, πισω αποπ το πληκτρολογιο ο καθενας "γινεται" μαγκας.
Εντελως φιλικα και μην με παρεξηγησεις.

Επισης, εχεις σκεφτει το γεγονος να βρεις κατι αλλο πιο δημιοργικο να κανεις, απτο να προσπαθεις να μειωσεις καποιον?? Εαν σε εβρισα, ας εχεςι τα balls να μου το πεις. Εαν εισαι ο δικηγορος των γιαπωνεζων, παλι σε προκαλω να μου το πεις.

Δυστυχως, το μυαλουδακι σου θελει επειγοντως διακοπες. Σε ενα θεμα χαβαλε (ετσι δεν ειναι?) λεμε καμια **Motocikleta - Bot** να περασει η ωρα. Και παλι δυστυχως, εσυ το εχεις κανει επαγγελμα........................

Εαν ηθελες, ΠΡΙΝ γραψεις την μιζερια σου, καλο θα ηταν ειτε να με γνωριζες, ειτε να επικοινωνουσες μαζι μου, για να μαθεις τις αποψεις μου περι γιαπωνεζικων μηχανων.

Προφανως δεν δεχεσαι την πλακα, (οπως και πολλοι αποτι βλεπω εδω μεσα), αλλα δεν φταιω εγω. Σε προκαλω λοιπον να μου πεις σε πιο αλλον νημα μιλησα απαξιωτικα για το μηχανακι καθενος ή ακομα χειροτερα για καποιο ατομο.

Το κομπλεξ μην το περνατε και στα γραφτα σας.................................

3.Valentinogsxr, να ριξω μπινελικια????????????? Δεν το εχω κανει ποτε μου γραφτα. Ελπιζω να το εγραψες αυτο για πλακα......






Τελος, ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω τι συνεβη και σας πειραξε το ποστ μου...........
δειξτους ποιος ειναι το ΑΦΕΝΤΙΚΟ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
bros400pgm
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 8:55 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΚΟΣΜΑΣ
Μοντέλο: APRILIA MILLE FACTORY
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό lord την Παρ Ιουν 27, 2008 5:41 pm

Gatas/Fazer 600 έγραψε:φίλτατε lord μιλάς πολυ για κάποιον που δεν λέει απολύτως τίποτα.

Μία είναι η ουσία το Tuono έιναι το πιο αργό street στα 1000cc σε σύγκριση με όλα τα γιαπονέζικα, και επειδή το ξέρεις προσπαθείς με αυτές τις συζητήσεις να πείσεις τον ευατό σου για το αντίθετο.
Τι κρίμα που είσαι .

Άντε πάνε πέρνα κανά monster να χαρείς λίγο.

Παιδιά θερμή παράκληση μην τους κοροιδεύετε για τα ιταλικά τους μηχανακια κρίμα είναι οι καημένοι. Όπως δεν θα ήταν ωραίο να κοροιδεύεις έναν τυφλό για την γκαβομάρα του.


κατσε,κατι για γκαβομαρα ειπες και μαλλον περιαυτολογεις....

η κατηγορια του tuono (επειδη μαλλον δε το εχεις δει ποτε)ειναι γυμνο-streetfighter.
ποιο ιαπωνικο δλδ ειναι ποιο γρηγορο?το Ζ?το hornet?το fazer1000?η μηπως το sv1000?

κατσε σκεψου λιγο!

και χαζεψε λιγο με μηχανακια οπως super duke,tuono,brutale,cafe racer κτλ που θα τα δεις σε japan version σε καμια 10αρια χρονια....


και κοψτε τις μεταξυ σας κοντρες!το ποστ ειναι ενας χαζοπολεμος ιταλικοιαπωνικων μηχανων τπτ παραπερα!

:rock: :rock: :rock:
NERO DIABLO. . . . . . . . . . ITALO MAFIOZO
Εικόνα
proud member of xelona v-twin crew
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Παρ Ιουν 27, 2008 5:56 pm

:smt035 :smt035 :smt035 :smt035 :smt035 :smt035 :smt035 :smt035
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό golis την Παρ Ιουν 27, 2008 6:52 pm

Καλά κάνω και δεν γράφω σ αυτό το θρεάντ...
Συνεχίστε :smt039
[smilie=pdt_popc1.gif]
O "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ"™ :smt026
Πήδα ψηλά κι αγνάντευε.
Πεινώ,διψώ και πέρδομαι.
Carbon-aramid
Μεταξωτά Βρακιά
Άβαταρ μέλους
golis
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 674
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 04, 2006 9:14 pm
Τοποθεσία: Αττική
Ονομα χρήστη: Toubanos
Μοντέλο: Tuono ΦΑΚtory 07
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό dijkstra την Παρ Ιουν 27, 2008 7:51 pm

Είναι γνωστό, αν όχι από όλους, απο πάρα πολλούς οτι το συγκεκριμένο θέμα έχει ανοιχτεί για να πειραζόμαστε μεταξύ μας στα όρια της πλάκας. Τώρα αν κάποιες φορές χοντρένει λίγο το παιχνίδι... ε... τι να κάνουμε... κατα βάθος είμαστε όλοι παιδιά !

Οπότε όποιος έχει σοβαρούς λόγους να κρύβει καλά το παιδί που έχει μέσα του, αν δεν θέλει μπορεί να απέχει. Που είναι το πρόβλημα;

bros400pgm έγραψε:!. Eγω δεν προσεβαλα ποτε κανεναν σας σαν ατομο, παρα μονο τα παρταλακια σας....

...ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω τι συνεβη και σας πειραξε το ποστ μου...........





Εγώ φίλε bros400pgm (προσωπικά) δεν έχω πρόβλημα με τα ποστ σου, με το μηχανάκι σου έχω το πρόβλημα !







...τι λέτε;...






συνεχίζουμε;
Άλλη φάση να 'σαι καπετάνιος!
_________________________________

Αν δεν βλέπεις εκεί που θες να πας...
Θα πας εκεί που βλέπεις.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
dijkstra
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 353
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 3:16 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: V-Strom
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό georgek την Παρ Ιουν 27, 2008 8:46 pm

Συνεχιζουμε
lord έγραψε:η κατηγορια του tuono ......ειναι γυμνο-streetfighter.
ποιο ιαπωνικο δλδ ειναι ποιο γρηγορο?το Ζ?το hornet?το fazer1000?η μηπως το sv1000?

κατσε σκεψου λιγο!



Σκεφτηκα εγω λιγο.Η κατηγορια ειναι αυτη ακριβως,γυμνο-streetfighter,αλλα δεν εκανε καν τον κοπο η aprilia να σχεδιασει ενα μηχανακι για αυτη τη δουλεια,παρα μονο εγδυσε το supersport της και του εβαλε τιμονι ψηλα αντι των χαμηλων κλιπονς.Αυτα τα εγραψαν και τα περιοδικα οταν το τεσταραν (μοτο-0-300) και δεν τα γενναει το μυαλο μου.
Ποσο δυσκολο θα ηταν για την kawasaki να γδυσει το ZX10,για την Honda το CBR1000 κλπ?
Αλλα βλεπεις αυτοι προτιμησαν να σχεδιασουν απο την αρχη φιλικα και προσιτα μηχανακια αντι να ξηλωσουν δυο πλαστικα και σας εχουν καμια 50αρια αλογα πισω.
Φυσικα οι τεμπελχαναδες Ιταλοι αποφασισαν να ξηλωσουν τα φερινγκ οταν ηδη οι Ιαπωνες πουλουσαν τα γυμνα και ειχαν σπασει τα ταμεια σε ολη την Ευρωπη.
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ.
Κανω φασαρια...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
georgek
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: Τετ Ιαν 30, 2008 1:23 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό iznogood την Παρ Ιουν 27, 2008 8:56 pm

golis έγραψε:Καλά κάνω και δεν γράφω σ αυτό το θρεάντ...
Συνεχίστε :smt039
[smilie=pdt_popc1.gif]


Εικόνα
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό bros400pgm την Παρ Ιουν 27, 2008 9:13 pm

dijkstra έγραψε:
Εγώ φίλε bros400pgm (προσωπικά) δεν έχω πρόβλημα με τα ποστ σου, με το μηχανάκι σου έχω το πρόβλημα !



Αμοιβαια τα αισθηματα................................................... :smt016 :smt016 :smt016
δειξτους ποιος ειναι το ΑΦΕΝΤΙΚΟ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
bros400pgm
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 8:55 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΚΟΣΜΑΣ
Μοντέλο: APRILIA MILLE FACTORY
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό The DuketoR την Παρ Ιουν 27, 2008 10:21 pm

bros400pgm έγραψε:Η δηθεν ανακριβεια που ξεστομιζεις, ειναι οτι το aprilia εχει περασμενες, αλλες ("στο περιπου"-οκ) χαρτογραφησεις (φυσικα και καθε μηχανακι ειναι μοναδικο και θελει pc για να αποδωσει τα μεγιστα). Που ειναι η ανακριβεια?Question Οτι κανενα γιαπωνεζικο δεν σου δινει τουλαχιστον αυτην την δυνατοτητα?

Ανάδελφε bro, δε μπορώ παρά να χαρώ που συμφωνείς και επαναλαμβάνεις το σχήμα της πραγματικότητας όπως το περιέγραψα νωρίτερα, και δεν ξαναλές κάτι σαν...
bros400pgm έγραψε:Μηπως σας ΑΝΑΓΚΑΣΑΝ να βαλετε powercommander γιατι με τις εξατμισεις που βαλατε, το μηχανακι δεν δουλευε σωστα?Question Εγω θα ντρεπομουν και μονο να το ψελλισω αυτο

...Αυτή είναι η ανακρίβεια φίλε μου. Η αυθαίρετη τοποθέτηση ότι περνάς στο τζαπάνι ένα τελικό κι αυτό ξεχνά προς τα που γυρνά η ρόδα, ώστε να θέλει ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ το power το commander μπας και ξαναμάθει την προπαίδεια και κάνει κι ο έρμος κλειδοκτήτης του καμμιά βόλτα της προκοπής. Αυτό, σε συνδυασμό με τον υπαινιγμό ότι η πρακτική κάποιων κατασκευαστών να δίνουν EPROM ή αναπροσαρμοσμένο χάρτη δουλεύει πια τόσο ρολόι, ώστε να βγάζει τον απαιτητικό ιδιοκτήτη από τον πονόφραγκο πονοκέφαλο να ψαχτεί παραπέρα με κάτι αντίστοιχο... Για πες μου κι εσύ...οι δύο διατυπώσεις σου, σου φαίνονται ίδιες; Ή τη δεύτερη φορά τα λες καλύτερα;
Δυστυχώς, η αλήθεια είναι ότι και οι εργοστασιακές επαναχαρτογραφήσεις είναι πολύ άστοχες, ειδικά αν σκεφτεί κανείς το λόγο για τον οποίο δίδονται, ακριβώς δηλαδή για να είναι πιο στοχευμένες. Και δεν το λέω αυτό ως πικραμένος Ιάπων χασοδίκης όπως αναρρωτιέσαι, αλλά αφ΄ενός ως ιδιοκτήτης μοτοσυκλέτας που προσφέρεται η δυνατότητα της χαρτοπερασιάς από τη χαρτορίχτρα μάνα και αφ΄ετέρου ως πρώην εργαζόμενος σε αντιπροσωπεία της Aprilia, την οποία και έχω πολύ ψηλά,.. άλλη κουβέντα αυτή
Κατά τα άλλα δε θα τη βγάλω έξω για να μετρηθώ μαζί σου φίλε Ιταλοπατρινέ, ειδικά με όρους και ύφος γηπέδου, καλά τα λέει ο golis και ο bandito dijkstra από την άλλη μεριά. Άσε που μπορεί να μου κρυώσει κιόλας. Δε πα΄να ξύσω καν΄να μαστιχόδεντρο καλύτερα, να΄χω να μασάω όποτε θέλω;
Μόνο αυτό σύντροχε, και στο λέω με φιλία από τα μέσα μου. Αντί να προκαλείς εμένα να ψαχουλεύσω παραπέρα τις δημοσιεύσεις σου, ξαναρίξ΄τους μια ματιά εσύ και αξιολόγησε το ύφος και το πνεύμα σου με τη δικιά σου αισθητική. Και αναρρωτήσου, αν όταν εν ψυχρώ και συνειδητά και μάλιστα για να βάλεις κατά πως νομίζεις τα πράγματα στη θέση τους γυρνάς και λες...
bros400pgm έγραψε:Eγω δεν προσεβαλα ποτε κανεναν σας σαν ατομο, παρα μονο τα παρταλακια σας.

... λες και αυτοί που τα ψωνίσανε δώσανε σκατά για να βάλουν το ποθητό κλειδί τους στην τσέπη την καλή, την από μέσα μη χαθεί... ή λες και είναι ηλίθιοι που κάτσανε να ξεδιαλέξουν τα "παρταλάκια" από το σμάρι της αγοράς... αναρρωτήσου λοιπόν, πόσο εντάξει μπορεί να είναι ο τρόπος και το περιεχόμενο της έκφρασής σου γενικά.
Κρατώ από τη δημοσίευσή σου την προοπτική να ανταλλάξουμε κάποια στιγμή απόψεις επί της ουσίας και της δίτροχης συνουσίας που μας ενώνει όλους μας εδώ μέσα, πέρα από το φανφαροχαβαλέ που τον βρακοφορούμε τόσο βαρετά συχνά αν και ταράζει τις αιμορροίδες μας... Τα ίδια και τα ίδια και τα ίδια... νισάφι.
Υγίαινε, και συ και η Απρίλω.
Άβαταρ μέλους
The DuketoR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Παρ Απρ 25, 2008 4:42 pm
Τοποθεσία: Ρόδος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό tntyliss την Παρ Ιουν 27, 2008 10:27 pm

Γιατί δεν κανονίζετε μια μέρα να πάτε στα Μέγαρα ή στις Σέρρες.... να λυθεί μια για πάντα η απορία. Μια ομάδα Ιταλοί και μια Ιάπωνες.... και μετά όποιοι χάσουν ας πούνε οτι δεν φταίει η μηχανή αλλά οι ικανότητες τους..
Benelli Club Cyprus
Άβαταρ μέλους
tntyliss
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 433
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 22, 2008 1:40 pm
Τοποθεσία: Λεμεσός, Κύπρος
Ονομα χρήστη: Χρίστος
Μοντέλο: Benelli Tornado 1130 KTM adventure 950
V-strom 650
Κυβικά: 1130

Δημοσίευσηαπό The DuketoR την Παρ Ιουν 27, 2008 10:36 pm

tntyliss έγραψε:και μετά όποιοι χάσουν ας πούνε οτι δεν φταίει η μηχανή αλλά οι ικανότητες τους..

Αμ έτσι είναι, τσάμπα τη μαδάτε τη μαργαρίτα, καλά τα λέει ο Τιεντής. Καμμιά ζάντα, και κανένα μεταλλικό σωληνάκι και κανένα μονομπούκαλο,.. και κανένα ντεποζιτοφορεμένο εταιριόσημο τελικά δεν τρέχει κανέναν από μόνο του.
Άβαταρ μέλους
The DuketoR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Παρ Απρ 25, 2008 4:42 pm
Τοποθεσία: Ρόδος
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό iznogood την Σάβ Ιουν 28, 2008 12:00 am

Εικόνα
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες