Honda AX-1 rebuilded 9/07 How-to Βήμα Βήμα

Υλοποιημένα project....

Συντονιστής: Συντονιστές

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 1:41 am

06-07-2007

Σιγά αλλά σταθερά το έργο συνεχίζεται .

Τα καπάκια κινητήρα βάφτηκαν , το κάτω σώμα του κινητήρα βάφτηκε .

Εχουμε βέβαια και ευτράπελα , το μαύρο σπρέι υψηλής θερμοκρασίας , με το φλας εμφανίζεται κεραμιδί !! (μήπως φταίει οτι είναι ελληνικό από την Body ? ) .
Ενω στο μάτι μου εμφανίζεται ως σταχτί σκούρο . !! στο φως από λάμπες φθορισμού.

Τελος πάντων , το κάτω μέρος του κινητήρα, ο μόνος που θα το βλέπει είναι η άσφαλτος.
Η βαφή που θα προστατεύει τον κινητήρα από νερά και οξείδωση είναι στην θέση της.

Δεν θα έβαφα το κάτω σώμα του κινητήρα , εάν δεν ήταν ψωριασμένο , ο προηγούμενος ιδιοκτήτης φαίνεται να ζούσε κοντά στην θάλασσα. ( ο κινητήρας αγοράστηκε ως μεταχειρισμένος, χώρα προέλευσης Γαλλία).

Η ουσία είναι τα πλαϊνά καπάκια, με κοντράστ το μαύρο χρώμα της κεφαλής ,
το οποίο έδεσε όμορφα .

Αύριο με το καλό , θα βιδωθούν όλα , και ο κινητήρας έτοιμος , θα μπει σε μια γωνιά ,
για να πάρουν τα επόμενα σειρά .
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 1:43 am

Ενα δεύτερο ευτράπελο ήταν οτι, το μαύρο σπρέι 600Celsius, έγραφε στο κουτί , ότι το χρώμα σκληραίνει μόνο με την θερμοκρασία !! Ποια θερμοκρασία ... και εγώ πως θα τον πιάσω να τον μοντάρω !!

Με επιασε ένας πανικός , και άρχισα να το φυσάω με ενα πιστολάκι για τα μαλλιά .. τέλος πάντων το άφησα για 48 ώρες , και τελικά το χρώμα έσφιξε από μόνο του .

Σε αντίθεση το ανθρακί της Motip 600Celsius , μέσα σε πέντε λεπτά έχει γίνει πέτρα .
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 1:45 am

08-07-2007

Αλλο ένα Σαββατοκύριακο πέρασε , αρκετά ενεργό από την πλευρά μου .

Ειμαι πολύ ικανοποιημένος , μιας και το θέμα κινητήρας τελείωσε ,
και τα αισθητικά προβλήματα γιατρεύτηκαν , και λεπτομερής καθαρισμός έγινε ,
και επιθεώρηση σε όλα του τα τμήματα έγινε , και το νέο γρανάζι αλυσίδας μπήκε .

Το μοτεράκι είναι έτοιμο, να μπουν τα λάδια του , και να πάρει μπροστά ...

Κοιτάζω και εγώ , και ξανακοιτάω την φώτο , και πραγματικά με πιάνει μια συγκίνηση , διότι όλα έγιναν από τα χέρια μου . :smt023
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 1:49 am

Τα ευτράπελα στο δέσιμο κινητήρα . :smt024



Μπερδεύτηκα λίγο με της βίδες απο τα καπάκια , αλλά ο Hondas έχει μυαλό ...
ολες οι βίδες έχουν ένα τμήμα βόλτες , και ένα τμήμα άδειο , εάν τοποθετήσεις τις βίδες μέχρι να ακουμπήσουν οι βόλτες στην υποδοχή που βιδώνουν , και έχουν όλες !! το ίδιο μήκος υπερυψωμένες από το καπάκι ( περίπου έναν και μισό πόντο ) ... τότε όλες είναι στην σωστή θέση !!

Δεύτερον μπερδεύτηκα λίγο στον μηχανισμό του συμπλέκτη , και αγχώθηκα , διότι εδώ,
πέρα από την ανανέωση , μετέφερα και κάποια υλικά από τον παλιό μου κινητήρα στον νέο ,
διότι του λείπανε , έτσι ένας μικρός πίρος , που μεταδίδει την κίνηση ,
από τον άξονα του συμπλέκτη στο πλατό από τα φελά ,
ήταν στον κινητήρα Νο2 , και έψαχνα μια ώρα πανικόβλητος να δω τι μου έλειπε !!

Βασικά είναι δυο οι πίροι , που μεταδίδουν την κίνηση , ο ένας κουμπώνει στο καπάκι, ο άλλος στο πλατό από τα φελά ... ( Μπαίνω σε λεπτομέρειες για να καταλάβουν οι γνώστες ότι όλα πήγαν καλά)
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 1:51 am

13-07-2007

Εχω πελαγώσει ψάχνοντας ΒΑΦΕΑ !!

Μια ολόκληρη βδομάδα , άκουγα τροπάρια από οχτώ βαφείς , που είχαν πολύ κακές διαθέσεις στις οικονομικές τους απαιτήσεις .

Τελικά, μόλις σήμερα , πριν 40 λεπτά βρήκα άνθρωπο να συνεργαστώ , και πλέων, νέος αέρας αισιοδοξίας φυσάει στην ψυχή μου .

Ο σκελετός είναι στα χέρια του βαφέα , μαζί με τα χρώματα Standox Γερμανίας , και το αστάρι 5.1 Body

Σημερα το απόγευμα παραλήφθηκε και το ανταλλακτικό της ΚΤΜ ...το οποίο θα σώσει την Honda
( ORING από την αντλία νερού , μάλιστα πήρα δυο τεμάχια,
στην εξωφρενική τιμή των 2€ και τα δυο !!!
Honda, σκάσε από το κακό σου, σε προσπέρασα .... )

Το πρόγραμμα αυτό το Σαββατοκύριακο περιλαμβάνει , μια μικρή επεξεργασία στις ζάντες , δημιουργία γυμνού φρυδιού περιμετρικά , και καθαρισμό κατά υπόδειξη του βαφέα , έτσι ώστε να πάνε για βάψιμο την δευτέρα .

Τελος , έχω ήδη μπει στην διαδικασία , καθαρισμού του πάτου του ρεζερβουάρ , διότι βρήκα κάμποσα σκουπίδια και ίχνη σκουριάς .

Αρκετή δουλειά , για να περάσω άλλο ένα χαρούμενο καταϊδρωμένο Σαββατοκύριακο :smt042
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 5:34 pm

Οι τροχοί μας, και ο σκελετός , όταν βαφτούν θα έχουν ακριβώς αυτήν την όψη .

Θα μπούμε στην μόδα , με στυλ Motard !! :smt003 ,
αλλά , χωρίς να χάσουμε και την ταυτότητα μας .

Μια προσθήκη , που σοβαρά σκέφτομαι να κάνω, είναι να αντικαταστήσω το μπροστινό φτερό με ένα από Transalp .. 60-70€ κόστος , ρώτησα σήμερα , αλλα ψάχνω και για μεταχειρισμένο ..ίδωμεν.

!! Δεν θέλω να ξαναδώ με τίποτα, λασπόνερα επάνω στο ψυγείο η την εξαγωγή της εξάτμισης !!
Τα νερά θα πέφτουν πάνω στην ποδιά του κινητήρα και προς τα κάτω .
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 5:36 pm

15-07-2007

Το Σάββατο μας τελείωσε , και ξεπατώθηκα για τα καλά

Την μισή μέρα την έφαγα καθαρίζοντας το εσωτερικό μέρος του ρεζερβουάρ , και την άλλη μισή τρίβοντας το εξωτερικό τμήμα .

Πλήρωσα το τίμημα μετά από τόσα χρόνια με μπόλικο ιδρώτα.
Για ενα διάστημα , δυο χρόνια ζούσα σε νησί , εκεί , ότι γρατσουνιά η σκουριά , την μπάλωνα , με την χρήση σπρέι πλαστικοποίησης .

Εκανε καλή δουλειά, διότι σταματούσε αμέσως την κάθε οξείδωση και προστάτευσε το ρεζερβουάρ, αλλά τώρα που είμαι πλέων στον πολιτισμό , είδα και έπαθα , να το βγάλω από πάνω .

Εντοπισα και κάμποσες λακουβίτσες , αλλά δεν ξέρω πως να τις αντιμετωπίσω .. να πάρω στόκο ! να προσπαθήσω να το στοκάρω μόνος μου ? να πάω σε λαμαρινά ? και άμα είναι να πάρω στόκο .. τι στόκο να πάρω ? νέα διλήμματα , τουλάχιστον το ρεζερβουάρ έχει μικρο όγκο , και αυτό είναι το μόνο παρήγορο .

Παντως απο τριψίματα το έχω έτοιμο , και τα μουδιασμένα πλέων χέρια μου, είναι η απόδειξη .


Αύριο το πρόγραμμα περιλαμβάνει αποκλειστικά ζάντες ..
Ο βαφέας μου ειπε να τρίψω περιμετρικά τη ζάντα για να δημιουργηθεί το μεταλλικό φρύδι , και έπειτα να τρίψω με ενα σκληρό σφουγγαράκι (σκότς μπρίτε) και Tide , όλη την ζάντα για να αγριέψει ακόμα λίγο , ώστε να πιάσει ακόμα καλύτερα το χρώμα .
Αυτήν τη Δευτέρα ρίχνει χρώμα ....

Κουράγιο Κυριάκο μου .... :smt115
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 5:41 pm

ώσπου να φορτώσει λίγο το επαναφορτιζόμενο , βρήκα χρόνο και έβγαλα μια φώτο , από το σημερινό έργο . :)
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 5:42 pm

Τα εχω παίξει τελείως από την κούραση , έμπλεξα και με το να βγάλω και τα ρουλεμάν , αλλά τουλάχιστον κατάφερα να ετοιμάσω τον πρώτο τροχό !!

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει βγάλσιμο ρουλεμάν , δημιουργία φρυδιού ,
έλεγχο για μπιμπίκια επάνω στην ζάντα πόντο- πόντο & ακτίνα - ακτίνα ,
τρίψιμο με γυαλόχαρτο σε προβληματικά σημεία ,
και τέλος , ένα πλύσιμο με βενζίνα , και ένα με Tide ...

Μέχρι τις 11:00 το βράδυ θα είναι και ο άλλος έτοιμος ,
περιμένω το ντελίβερι να μου φέρει κάτι να φάω ...
( Τορτελίνια άσπρη κρέμα) ... για να συνεχίσω :smt025
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 5:45 pm

16-07-2007

Ελα Αλέκο 11:00 είπες !! :smt005 Ξημέρωμα πες καλύτερα 1:30 !!

Το γλέντησα και σήμερα , υποχρέωσα την μάνα μου να έρθει με το αυτοκίνητο 1:30 πμ ,
να πάρει τις ζάντες , να τις πάει το πρωί στον βαφέα ...
αύριο φεύγει το πουλάκι μου,
για μια βδομάδα να ξεκουραστεί , και χάνουμε και το ταξί ..

τέλος του προγράμματος , μέχρι νεωτέρων εξελίξεων .. Γειά σάςςςς :smt048
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 5:48 pm

Εδω έχουμε την επιστροφή των άσωτων , άλλοι γύρισαν μαύροι και άλλοι άσπροι !!:yawinkle:


Εντυπώσεις :

1) Οι ζάντες μου βγήκαν πάρα πολύ γυαλιστερές , δυσκολεύομαι να τις συνηθίσω ,
λες και φόρεσε το ΑΧ-1 λουστρίνια , ενώ πριν φορούσε λευκά σπορτέξ.

2) Ο σκελετός είναι εντάξει ,
ο βαφέας έκανε σχετικά καλή δουλειά σε όλες τις επιφάνειες που φαίνονται,
ενώ το κάτω μέρος του σκελετού , έχει μερικά μπιμπίκια ,
μάλλον έβαψε στο πάτωμα , ο πανέξυπνος ο άνθρωπος !!

Εβαλα στο πίσω τροχό , τα φτιαχτά μου σινεμπλόκ , που , με πολύ φασαρία , κατάφερα να δημιουργηθούν .


Εβαλα και το καινούργιο γρανάζι . ( ESJOT)
Αύριο παίρνω ρουλεμάν τροχών SKF , ενώ παράγγειλα, και νέα μπροστινή δισκόπλακα,
απο την NG Ισπανίας , κοντά στα 65 € .


Ειμαι πολύ χαρούμενος και αισιόδοξος , διότι κοιτάζοντας στο παρελθόν,
το τι αντιμετώπισα , όλα από εδώ και εμπρός, μου φαίνονται πιο εύκολα .
Συνημμένα


Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 6:05 pm

Πήρα φρέσκα ρουλεμάν SKF (Mil) 8)
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 6:11 pm

Δείγματα απο την ποιότητα βαφής :smt002

Πήγα να βγάλω φωτογραφίες απο της ζάντες ( κοντινό) ,
αλλά από την πολύ γυαλάδα δεν βγαίνουν !! :smt005
Συνημμένα



Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 6:13 pm

20-07-2007

Νεο ΠαρασκευωΣαββατοΚυριακο άρχισε , αλλά πολύ ζεστό, καύσωνας ...


Θέλω να κάνω το παν , για να μπορέσω έστω να ακούσω τον ήχο του κινητήρα .

Εαν αποτύχω ,
θα τον ακούσω το επόμενο Σαββατοκύριακο στα σίγουρα ..
Που θα έχουμε, και την νέα μπαταριά Bosch .

Η παλιά κινεζική, έχει βραχυκυκλωμένα στοιχειά , δεν κρατάει την φόρτιση ,
και πέφτει μέσα σε μια ώρα στα 9.5 βολτ.

Το νέο πρόγραμμα περιλαμβάνει :
1) Τοποθέτηση κινητήρα στο πλαίσιο .
2) Τοποθέτηση μπροστινού συστήματος , χωρίς τις μπουκάλες .
3) Τοποθέτηση αμορτισέρ .
4) Τοποθέτηση καρμπιρατέρ - παπά - πίσω πλαστικό θόλο τροχού - και πλεξούδα ηλεκτρικού συστήματος & υδρόψυξη .

Αντε να δω, τι θα καταφέρω ..

( Ευτυχώς που βρήκα και τύπωσα το μάνιουαλ και έτσι δεν θα χαθώ εύκολα ) :wink:
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 6:20 pm

Αντε , καλή αρχή :smt047

Εβαλα την πρώτη βίδα , και μετά πελάγωσα , οι βάσεις ήταν διάσπαρτες σε διάφορα κουτιά , παράτησα το σκελετό , και άρχισα , να ομαδοποιώ τα εξαρτήματα από της βάσεις σκελετού .

Πλύσιμο και γυάλισμα σε όλες τις βίδες και πλάκες , προεργασία για να είμαι έτοιμος για αύριο .
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 6:23 pm

μάλλον είμαι ασυγκράτητος .. ποιος περιμένει μέχρι αύριοοο :smt023


Για να δούμε τι μας έμεινε .....
Τοποθέτηση καρμπιρατέρ - και πλεξούδα ηλεκτρικού συστήματος & υδρόψυξη .
Τον παπά & πίσω πλαστικό θόλο τροχού , θα τα βαλω στο τελος ,
για να έχω χώρο να δουλέψω πάνω στο πλαίσιο .

Καλά είμαστε , αύριο τα άλλα, πήγε 5:15 τα χαράματα :smt120
Συνημμένα


Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 6:26 pm

22-07-2007


Σήμερα Σάββατο , δεν έκανα και πολλά , ξύπνησα μεσημέρι , και είχε πολύ ζέστη .

Εκανα προετοιμασία , έπλυνα και καθάρισα όλα τα εξαρτήματα από τους τροχούς
(άξονες -παξιμάδια- αποστάτες) , έτσι ώστε να είναι έτοιμα .



Έπλυνα και την γλίστρα της αλυσίδας ( απο το ψαλίδι) , το τι άμμο θαλάσσης είχε απάνω του , δεν περιγράφεται , αντί να πάω σε καμιά παραλία , ηρθε η παραλία να με βρει .

Υποθέτω, ότι από το λάδωμα της αλυσίδας γλύφουν τα λάδια το ψαλίδι , και συσσωρεύονται στον πάτο από την γλίστρα (κάτω μέρος του ψαλιδιού ).
κατά συνέπεια παγιδεύονται εκεί αρκετά στερεά , όπως άμμος παραλίας , που είναι λεπτή και δεν φεύγει με τίποτα , με το συμβατικό πλύσιμο .

Κοιτάζω τον σκελετό μου και καμαρώνω .... ήρθαν φίλοι μου από εδώ,
και μου έδωσαν συγχαρητήρια ..... από την άλλη το ευχαριστιέμαι απλά να το κοιτάω ...
διότι πλέον ο χώρος μου , θυμίζει γραμμή παραγωγής HONDA ...
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο PROJECT - ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες