Το να αγοράσεις μια μοτοσυκλέτα , έχει την χαρά του , το να την έχεις 14 χρόνια , και να αποφασίσεις , ότι θα την ξανακάνεις καινούργια , μάλλον είναι μια τρέλα .
Το ΑΧ-1 της HONDA , είναι η μικρή μοτοσυκλέτα , που αγάπησα πολύ .
Και όταν μιλάμε για αγάπη , μιλάμε για μια αγάπη , που δημιουργήθηκε μέσα στα χρόνια .
Όλα ξεκίνησαν , στις αρχές του 1994 .
Ήμουν βεσπάκιας , και τα έφτυσε η βέσπα (μοντέλο 1963) , και ήμουν έτοιμος για αγορά νέας βέσπας .
Τελικά , σε μια μάντρα , καβάλησα το ΑΧ-1 , και σοκαρίστηκα τόσο που το αγόρασα .
Μου άρεσε που άνοιγες το γκάζι , και δεν περίμενες υπομονετικά να πάρει επιτάχυνση η μηχανή .. όπως στην βέσπα .
Με το ΑΧ-1 , εάν κάνεις τον μάγκα , τρως το καπάκι σου άνετα , και γελάει και ο κόσμος ,
με λίγα λόγια, η μοτοσυκλέτα έχει νεύρο .
Η διαβίωση στα χρόνια ήταν εύκολη , όπως λένε και κάποιοι με πολύ πείρα “είναι μια τίμια μοτοσυκλέτα “ , και απλή στην συντήρηση .
Το ότι γεννήθηκα με την ταμπέλα του ηλεκτρολόγου αυτοκινήτων , λόγο οικογενειακής παράδοσης , έκανε τα πράγματα πολύ ποιο εύκολα , στο θέμα συντήρηση .
Ο Βόλος , και η Μαγνησία , που είναι η πατρίδα μου , λόγο του ότι σε μικρές αποστάσεις από την πόλη ( 10 – 20 χιλιόμετρα ) , βρίσκεις πανέμορφες διεξόδους σε Βουνό και Θάλασσα , έκαναν το ΑΧ-1 να δείχνει επαρκές σε δυνατότητες όχημα , και έτσι δεν ένοιωσα ποτέ την ανάγκη για κάτι μεγαλύτερο.
Το 2006 το ΑΧ-1 ήταν ταλαιπωρημένο στα όλα του , αλλά την χαριστική βολή την έριξε ένας ασυνείδητος τεχνικός μοτοσυκλετών , και η επισκευή , κατέληξε σε παρωδία , με στραβωμένες βαλβίδες , και σπασμένη γλίστρα καδένας .
Την κουκούλωσα για πολύ καιρό , και περίμενα μια μικρή άνθηση στα οικονομικά μου , για να μπορέσω να κάνω την επόμενη κίνηση .
Τελικά ήρθε η άνθηση .. και πήρα την απόφαση , να την κάνω μόνος μου,
αποκλειστικά μόνος μου .
Και ναι την έκανα .
Δεκαέξι κιβώτια βίδες ... εργατοώρες 2.5 μηνών ..... με 4.500 € ... και κάνοντας γνωριμίες , με τους περισσότερους εμπόρους ανταλλακτικών μοτοσυκλέτας , σιδεράδες & βαφείς .
Το καινούργιο πλέων ΑΧ-1 , έχει κινητήρα από Γαλλία , και ψυχή Έλληνα.
Δύσκολα ανταλλακτικά , δημιουργήθηκαν από το μηδέν , σε σύγχρονα εργοστάσια μεταλλικών κατασκευών της περιοχής . (Βλέπε σινεμπλόκ πίσω τροχού ) .
Βρίσκομαι πλέων στο μοντάρισμα του κουστουμιού , και περιμένω αυτοκόλλητα από την Ιαπωνία .
Τέλος , την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα , δεν την αφήνω να μαλώνει πια με τα χρονόμετρα ,
εάν και δυνατή, και τέλεια σε όλα της , της επιφυλάσσω ζωή χαρισάμενη , και λαδάκια ποιότητας στην ώρα τους .
Σας ευχαριστώ πολύ .... Κυριάκος Τριανταφύλλου - Βόλος
Μπορείτε να θαυμάσετε αρχικά το πριν
