Honda AX-1 rebuilded 9/07 How-to Βήμα Βήμα

Υλοποιημένα project....

Συντονιστής: Συντονιστές

Honda AX-1 rebuilded 9/07 How-to Βήμα Βήμα

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Δευτ Οκτ 22, 2007 9:46 pm

Το θέμα παρουσιάζει την ανακατασκευή ενός HONDA AX-1

Το να αγοράσεις μια μοτοσυκλέτα , έχει την χαρά του , το να την έχεις 14 χρόνια , και να αποφασίσεις , ότι θα την ξανακάνεις καινούργια , μάλλον είναι μια τρέλα .

Το ΑΧ-1 της HONDA , είναι η μικρή μοτοσυκλέτα , που αγάπησα πολύ .
Και όταν μιλάμε για αγάπη , μιλάμε για μια αγάπη , που δημιουργήθηκε μέσα στα χρόνια .

Όλα ξεκίνησαν , στις αρχές του 1994 .
Ήμουν βεσπάκιας , και τα έφτυσε η βέσπα (μοντέλο 1963) , και ήμουν έτοιμος για αγορά νέας βέσπας .

Τελικά , σε μια μάντρα , καβάλησα το ΑΧ-1 , και σοκαρίστηκα τόσο που το αγόρασα .
Μου άρεσε που άνοιγες το γκάζι , και δεν περίμενες υπομονετικά να πάρει επιτάχυνση η μηχανή .. όπως στην βέσπα .

Με το ΑΧ-1 , εάν κάνεις τον μάγκα , τρως το καπάκι σου άνετα , και γελάει και ο κόσμος ,
με λίγα λόγια, η μοτοσυκλέτα έχει νεύρο .

Η διαβίωση στα χρόνια ήταν εύκολη , όπως λένε και κάποιοι με πολύ πείρα “είναι μια τίμια μοτοσυκλέτα “ , και απλή στην συντήρηση .

Το ότι γεννήθηκα με την ταμπέλα του ηλεκτρολόγου αυτοκινήτων , λόγο οικογενειακής παράδοσης , έκανε τα πράγματα πολύ ποιο εύκολα , στο θέμα συντήρηση .

Ο Βόλος , και η Μαγνησία , που είναι η πατρίδα μου , λόγο του ότι σε μικρές αποστάσεις από την πόλη ( 10 – 20 χιλιόμετρα ) , βρίσκεις πανέμορφες διεξόδους σε Βουνό και Θάλασσα , έκαναν το ΑΧ-1 να δείχνει επαρκές σε δυνατότητες όχημα , και έτσι δεν ένοιωσα ποτέ την ανάγκη για κάτι μεγαλύτερο.

Το 2006 το ΑΧ-1 ήταν ταλαιπωρημένο στα όλα του , αλλά την χαριστική βολή την έριξε ένας ασυνείδητος τεχνικός μοτοσυκλετών , και η επισκευή , κατέληξε σε παρωδία , με στραβωμένες βαλβίδες , και σπασμένη γλίστρα καδένας .

Την κουκούλωσα για πολύ καιρό , και περίμενα μια μικρή άνθηση στα οικονομικά μου , για να μπορέσω να κάνω την επόμενη κίνηση .

Τελικά ήρθε η άνθηση .. και πήρα την απόφαση , να την κάνω μόνος μου,
αποκλειστικά μόνος μου .

Και ναι την έκανα .

Δεκαέξι κιβώτια βίδες ... εργατοώρες 2.5 μηνών ..... με 4.500 € ... και κάνοντας γνωριμίες , με τους περισσότερους εμπόρους ανταλλακτικών μοτοσυκλέτας , σιδεράδες & βαφείς .

Το καινούργιο πλέων ΑΧ-1 , έχει κινητήρα από Γαλλία , και ψυχή Έλληνα.

Δύσκολα ανταλλακτικά , δημιουργήθηκαν από το μηδέν , σε σύγχρονα εργοστάσια μεταλλικών κατασκευών της περιοχής . (Βλέπε σινεμπλόκ πίσω τροχού ) .

Βρίσκομαι πλέων στο μοντάρισμα του κουστουμιού , και περιμένω αυτοκόλλητα από την Ιαπωνία .

Τέλος , την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα , δεν την αφήνω να μαλώνει πια με τα χρονόμετρα ,
εάν και δυνατή, και τέλεια σε όλα της , της επιφυλάσσω ζωή χαρισάμενη , και λαδάκια ποιότητας στην ώρα τους .

Σας ευχαριστώ πολύ .... Κυριάκος Τριανταφύλλου - Βόλος


Μπορείτε να θαυμάσετε αρχικά το πριν 8) ( Τα χάλια του είχε το καημένο )
Συνημμένα

Τελευταία επεξεργασία από Kiriakost και Κυρ Οκτ 28, 2007 5:05 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 12:29 am

07-06-2007


παίρνοντας την απόφαση να κάνω μόνος μου Rebuild , σίγουρα δεν ήξερα τι με περίμενε .

πέρασα πολλά , ξήλωνα εξαρτήματα και έτριβα και συντηρούσα κάθε τι που έβγαζα από επάνω , αυτή η σειρά εργασίας μου έσπασε τα νεύρα , διότι δούλευα δούλευα, και η δουλειά μου δεν φαίνονταν .
Μέχρι και οι φίλοι μου άρχισαν να με ειρωνεύονται ότι δεν θα τελείωνα ποτέ .

Σήμερα ( μετά από 60 ώρες εργασίας - 20 μέρες ) έφτασα στο σημείο να βγάλω το τελευταίο κομμάτι από τον άδειο πλέων σκελετό .

Και αυτό ήταν το μπροστινό σύστημα.
Τίποτα δεν με σοκάρισε από ότι είδα ως φθορές , λύνοντας μια μοτοσυκλέτα δεκαεννιά χρονών, χαρούμενος ευλογούσα τα γένια μου, για το πόσο καλή δουλειά είχε κάνει η Honda . (Ποιότητα υλικών)

Ομως η έκπληξη ηρθε στο τέλος , όταν αντίκρισα τους μπιλιοφόρους στο λαιμό του τιμονιού .
Οξείδωση και κολλημένες μπίλιες ,μέσα στους πλαστικούς μπιλιοφόρους ξεραμένος γράσος σε μορφή σκόνης , και ευτυχώς όχι φθορές στα μέταλλα , μόνο κιτρινίλα που εύκολα καθαρίζει εφόσον όλα τα εξαρτήματα είναι ανοξείδωτα , και η οξείδωση ευτυχώς επιφανειακή.

Είμαι χαρούμενος σήμερα , επειδή επιτέλους έφτασα στον πάτο από το βαρέλι , πλέων πάμε για βαψίματα .
Αυτός είναι ένας νέος κύκλος περιπέτειας , μιας που θα πρέπει να γίνουν όλα σωστά , έτσι ώστε να περάσουμε στον τελευταίο κύκλο περιπέτειας που λέγεται δέσιμο .



Κάπως έτσι ξεκίνησε η Ιστορία και συνεχίζω την διήγηση .

Οι μπιλιοφόροι .. και η Λύση

Μπίλιες μόλις βρήκαμε , και μάλιστα SKF Italy

Οι φωλιές στον σκελετό είναι τέλειες , και τα σημάδια οξείδωσης στο ποτήρι, επιδερμικά .
Το χαϊδεύω με ένα γυαλόχαρτο Νο 1000 , μπας και το σώσω το ποτήρι. (τελικά τα κατάφερα)
Συνημμένα


Τελευταία επεξεργασία από Kiriakost και Τρί Οκτ 23, 2007 12:50 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 12:49 am

09-06-2007


Σήμερα Σαββάτο , το πρόγραμμα περιελάμβανε γυάλισμα πίσω μαρσπιέδων , και καθαρισμό καρμπυλατέρ .

όταν έτριβα τους μαρσπιέδες μου έφυγαν τα χέρια .
Νεες μπίλιες στο μηχανισμό τους , γρασάκι από το καλό !! , που πήρα , και νέες κοπίλιες .


οταν άνοιξα το καρμπυλατέρ , μου έσπασαν τα νεύρα ... διότι μέσα είχε τα χάλια του , και βρήκα και τμήματα του , που δεν είχαν λυθεί ποτέ (γεμάτα λάσπες και σκουριά ) ... και εγώ το καλό κορόιδο πλήρωνα πενηντάρια σε ευρώ , για δήθεν καθαρισμό του καρμπυλατέρ !!!!


Ευτυχώς που πήρα ένα χημικό που ονομάζεται (ξηρός καθαρισμός ) , αυτό το υγρό δεν εξατμίζεται δεν αναφλέγεται , και δεν καταστρέφει λάστιχα - τσιμούχες - μέταλλα , ότι άλλο όμως βρει μπροστά του το εξαφανίζει .
Σκληρό πινέλο και αρκετό τρίψιμο , και το αποτέλεσμα μιλάει ..
Ζινγκλέρ Οκ!
Φλοτέρ Οκ!
Υποπίεση Οκ!
Αγωγοί σταθεροποίησης - εξαερισμού Οκ !

Ας είναι καλά το μέγα κομπρεσέρη μου

Μολις κάθισα να ξεκουραστώ πλέων από την μάχη .. και ιδού τα τρόπαια μου .
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 12:56 am

Κυριακή 10 Ιουνίου ... η μέρα του σκελετού ... αποχρωματισμός με ειδικό νιτρο ....
και αποφλοίωση με πίεση νερού .

Εφαρμογή νίτρου με πινέλο , 20 λεπτά υπομονή, και δώσε μπάρμπα πίεση .

Το Διαβρωτικό κατάφερε να διαπερνά το χρώμα και το primer , και ξεφλουδιζόταν η μπογιά αφήνοντας το ανοξείδωτο πλαίσιο, πεντακάθαρο , ένα χάιδεμα με ένα βαμβάκι , έπαιρνε και τα όποια κατάλοιπα.

Κατάφερα να καθαρίσω το 60% , το υπόλοιπο αύριο .

Το διαβρωτικό που πήρα είναι το NitrO Mors παραγωγή Henkel hellas .
8€ τα 500γραμαρια , μου έχει μείνει μόνο το 20% , και έτσι πάω σιγά σιγά , για να κάνουμε και λίγο οικονομία.

Καθάρισα και μια ζάντα πριν αρχίσω τον σκελετό , την είχα βάψει με ένα απλό σπρέι στο παρελθόν
.
Απο άποψη ποσότητας υγρού και καλυπτικότητας , μπορώ να πω ότι είναι καλό .
Το ποιο πιθανό είναι να χρειαστώ άλλο ένα μπουκάλι .

Το ποιο καταπληκτικό ήταν ο κινέζος ( Πιεστικό νερού Doit ) , μιλάμε ξέσκισε το εργαλείο , έπαθα μεγάλη πλάκα , την έκανε την ζάντα βαμβάκι .

Στην πορεία άρχισα να βομβαρδίζω και τον σκελετό με την πίεση , και μέσα σε λίγα λεπτά , έγινε με τα κρεμμυδάκια !
Συνημμένα



Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 12:59 am

12-06-2007

Σήμερα , το απόγευμα πέρασε ήσυχα , έβαζα διαβρωτικό στο σκελετό , φούσκωνε , καθάριζα , μέχρι που κατά της οχτώ το απόγευμα, ήρθαν κάτι φιλαράκια , και τους έβαλα στην πρίζα, να πάμε στο Alex Pak , να πάρω ένα τριβείο που το είχα μεγάλο νταλκά .

Ελεγα για τον κινεζο με 12,50 ευρουδάκια , αλλά φτάνοντας στο μαγαζί το ράφι ήταν άδειο !!
Τελικά άρπαξα ένα Black & Decker CD400 135W (made in England ) με 24,50 .
Το μόνο εργαλείο που δεν είχα, ήταν το ρημάδι το τριβείο .

Να πω την αλήθεια τσατίστηκα , που δεν είχαν τον κινέζο στο ράφι , από την άλλη ανοίγοντας το κουτί από το Black & Decker , το πρώτο πράγμα που βλέπεις είναι το φυλλάδιο παραγγελίας ανταλλακτικών με τους κωδικούς .

Ηταν θέλημα θεού είπα , και ηρέμησα . (βλέπω το ρεζερβουάρ στο πάτωμα , και πλέων λέω μέσα μου όλο χαρά , ρεζερβουάρ ετοιμάσου .. έρχεται η σειρά σου ... )
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 1:03 am

18-06-2007


One week later .

Αλλο ένα Σαββατοκύριακο δραστήριο σαν το προηγούμενο , ο σκελετός 98% καθαρός από την παλιά μπογιά , σχεδόν έτοιμος για βάψιμο . ( Με παίδεψε πολύ , βάσεις μηχανής , ένα σωρό λαμάκια , ραφές από κολλήσεις , γάνιασα να τον καθαρίσω )

Η απόλαυση ήταν τα καλάμια , παραδόξως δεν είχαν από κάτω υπόστρωμα , αλλά σκέτη μπογιά .
Μόλις έπεφτε το διαβρωτικό νίτρο, η μπογιά φούσκωνε σαν σαπουνάδα , μέσα σε μια ώρα είχαν γίνει άψογα ..

Πλάκα στήριξης άξονα ρόδας , και μηχανισμός χιλιομετρητή , και αυτά παιχνιδάκι , σκέτη μπογιά.

Διαπίστωσα στον μηχανισμό χιλιομετρητή, πολύ βρωμιά μέσα στον θάλαμο του ατέρμονα, ώσπου να τον ξεκολλήσω, ώστε και να γυρνάει ελεύθερα σαν προπέλα αεροπλάνου , είδα και έπαθα ... ( Τον σημάδευα με το πιστόλι του κομπρεσέρ ) πολύ καθαριστικό υγρό και συνεχείς πλύσεις μέχρι να έρθει στα καλά του . ( μόλις βαφτεί θα μπει μέσα νέα λίπανση )

Καλα τα πήγα μέχρι εδώ , τώρα θα μπούμε αναγκαστικά στη διαδικασία βαψίματα , πρέπει να γίνουν οπωσδήποτε τα καλάμια - σκελετός - ψαλίδι , για να μπορέσω να αρχίσω το δέσιμο .
Συνημμένα


Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 1:08 am

22-06-2007

Σήμερα το πρόγραμμα είχε την αισθητική ανανέωση , στις δισκόπλακες .

λόγο ότι το θέμα φθοράς στις δισκόπλακες έχει αναλυθεί σε άλλο θέμα , εδώ απλά παρουσιάζω το αισθητικό αποτέλεσμα .

Το μονο που έχω να πω λόγο ενθουσιασμού και μόνο , είναι οτι δεν περίμενα σε καμιά περίπτωση ένα οικονομικό τριβείο , να μου δώσει τέτοια χαρά !! πετάωωωω !


Πριν + μετά :smt101
Συνημμένα


Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 1:10 am

22-06-2007

Μας τελείωσε και η Παρασκευή , απολογισμός ημέρας .

Τρίψιμο δισκόπλακες
αποχρωματισμός βάσης μαρσπιέδων οδηγού .
βάψιμο σίδερου μαρσπιέδων (ασημή)
Μαθήματα μπάνιου στον σύνδεσμο του μοχλικού ( όλο το βράδυ )

Οχι και άσχημα , αν σκεφτεί κανείς πόση ζέστη έκανε σήμερα .

έκανα και μια βόλτα στην πόλη μπας και βρω σωληνάκια υπερχείλισης , κάτι λεπτά μαύρα που έχει άφθονα το ΑΧ-1 , δυστυχώς γύρισα άπρακτος .

Any way .. ηρθε η ώρα να χαλαρώσουμε .. αύριο πάλι .
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 1:12 am

23-06-2007

Τελικά ο σύνδεσμος του μοχλικού έμαθε μπάνιο , γρασαρίστηκε με γράσο ( Lithium - England) , και μπήκαν όλες οι τσιμούχες στις θέσεις τους .

Αυτήν την ώρα που τα λέμε , έχω βάψει με ακρυλικό , ασημί μεταλλικό σπρέι (Motip) , τα μπράτσα του μοχλικού , και περιμένω να στεγνώσουν .


(Ενα ρουλεμάν με βελόνες μου σκόρπισε , και φοβήθηκα λιγάκι , αλλά τελικώς όλα πήγαν όμορφα !!)
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 1:14 am

Ημερολόγιο καταστρώματος ..Δευτέρα 25 Ιουνίου .


Σήμερα ο σκελετός έφυγε από την έδρα μου , τον άρπαξε ένας σιδεράς μαζί με λίγα μετρητά ,
έτσι ώστε να γιατρευτούν όλα τα μικρο προβλήματα ,
όσων αφορά σπασίματα και ραΐσματα , που είχαν διορθωθεί επιφανειακά (στον καιρό τους),
αλλά λόγο, ότι πλέων ο σκελετός είναι άδειος , μπορούν να τελειοποιηθούν, μια και καλή !!


Γενικότερα .

Είναι γεγονός , ότι τα ΑΧ-1 λόγο κακού υπολογισμού της Honda , παρουσιάζουν προβλήματα στις κολλήσεις σε τρία - τέσσερα σημεία , του πλαισίου.

1) Η βάση μηχανής - πλαίσιο - ένωση με τον κύριο δοκό ( αριστερό πόδι οδηγού) .....
Η βλάβη αυτή οδηγεί και στο σπάσιμο ενός λεπτού αλουμινένιου νεύρου , το οποίο είναι ανταλλακτικό. ( βέβαια κολλιέται και αυτό ) οπότε η επισκευή είναι σχετικά ανέξοδη.

2) Περιμετρικά στηρίγματα , στο μέρος της εξάτμισης (ειδικά εάν έχει μπει after market εξάτμιση)

3) Στήριγμα μηχανισμού κουμπώματος σέλας .
Τελος πάντων, δεν είναι τίποτα τρομερό , αλλά πρέπει να αντιμετωπιστούν .


Part 2
Γνώρισα σήμερα και έναν Βαφέα αρκετά ψαγμένο στο θέμα μοτό,
και μάλλον θα προχωρήσω σε μικρές χρωματικές αλλαγές , που όμως εμπεριέχονται στα μοντέλα ΑΧ-1 92-94 .. ( πχ μαύρες ζάντες με πράσινα περιμετρικά δαχτυλίδια , και μπροστινές μπουκάλες άβαφες (γυαλισμένο αλουμίνιο ).

Ωραία κόλπα , για μερακλήδες .... θα πάρει φωτιά το Photoshop , για να δω την εικόνα ,
και βέβαια θα την δούμε όλοι μαζί !!

Με λίγα λόγια , μπορώ να πω με ικανοποίηση ότι πάμε ΠΟΛΥ καλά !! :wink:
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 1:17 am

28-06-2007

Γύρισε η κολόνα του σπιτιού μου , το πλαισιάκι μου ... :)
Ο σιδεράς, δεν έκανε καθόλου οικονομία ούτε στο σύρμα ούτε στην μαστοριά .

Στάθηκα τυχερός μπλέκοντας με μηχανόβιο σιδερά 8)




Φαντάσου λέει να το περνούσε για καγκελόπορτα .. τι μεταχείριση θα είχε . :smt009
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 1:21 am

30-06-2007

Νεο κύμα εργασιών ... θεματολόγιο ...Βελτίωση αισθητικών προβλημάτων - βαψίματα .


Κάπου έχω χαθεί , μιας και ότι πιάνω πλέων στα χέρια μου θέλει μια πινελιά βελτίωσης , έτσι αρχειοθέτησα τις σκέψεις μου , και ως πρώτη προτεραιότητα όρισα τα καπάκια του κινητήρα .

Ως υλικό βαφής διάλεξα το σπρέι της Motip ( Heat Resistant 650C) Ανθρακί μεταλλικό.

Εκανα την δοκιμή μου βάφοντας το καπάκι από το φίλτρο λαδιού , το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό, τέλεια καλυπτικότητα , απλά το χρώμα μου βγήκε λίγο πιο σκούρο από ότι περίμενα.

Δείτε την εικόνα του καπακιού που είναι έτοιμο τριμμένο , προς βαφή ,
για να καταλάβετε την διαφορά.

Στην παρακάτω εικόνα είναι το καπάκι λαδιού , προσέξτε την διαφορά μεταξύ του χρώματος απο το καπάκι , με το μαύρο χρώμα της μίζας , τα αντικείμενα τα έβαλα , για να υπάρχει σύγκριση με το γενικότερο χρωματικό φάσμα .
Συνημμένα


Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 1:27 am

Αύριο με το φως της ημέρας θα αρχίσω τα βαψίματα και στα δυο πλαϊνά καπάκια .


Λιγες ώρες μετά.............................

Δεν άντεξα να περιμένω ... συνήθως λένε τα καμώματα της νύχτας τα βλέπει η μέρα και γελά ....:smt041

Αλλα εδώ, έγινε το αντίθετο ... θα περιμένω βέβαια να έρθει και η μέρα για επιβεβαίωση .:smt041

( Το φίλτρο λαδιού είναι από Kawasaki !! . κοίτα να δεις !! .
ποιο άραγε μοντέλο Kawasaki φοράει ίδιο φίλτρο με τα Honda AX NX XL ? ? )
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 1:30 am

Και μια αναφορά περί τακάκια .

Οι κωδικοί Gold-fren ειναι :
Μπροστινο : 004
Πισινό - συμβατό : 071
( Honda - NH 50 &NH 70 Yuppy & NS-1 75 ..
Paugeot SV50 Geo & SV125 Scooter & SV125 Geo
SYM SR100 sunrise )

Εδώ για τεχνικά χαρακτηριστικά .

http://www.goldfren.cz/material-moto-ad.htm
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 1:34 am

01-07-2007

Επιτέλους άρχισαν να καταφτάνουν τα πρώτα ανταλλακτικά !

φώτο από το Bitubo αμορτισέρ !! + φίλτρο αέρα + Japan πισωφάναρο Honda στο κουτί . :smt007
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 1:36 am

Και πάνω που έλεγα ότι όλα πάνε καλά , να την η αναποδιά ... χάλασα άθελα μου το O-Ring από το καπάκι αντλίας νερού ..

Το O-Ring έχει διάσταση 69,00X2,00 , και βρήκα στο ιντερνέτ από την ΚΤΜ !!

KTM O-RING 69,00X2,00 NBR 70 - KTM Product No.: 0770690020 http://www.ktm-versand.de/product_i...oducts_id/57859

Κάνει μόνο 0.86€ αλλά για να έρθει από Γερμανία θέλει 19€ μεταφορικά !!



EDIT ... το παράγγειλα τοπικά, και έρχεται :smt041
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 1:39 am

Η μάχη συνεχίζεται παρά τις όποιες απώλειες

Προετοιμασία κινητήρα για βάψιμο του μαύρου σώματος .

έχουν αφαιρεθεί τα πλαϊνά καπάκια , τώρα πλένεται με καθαριστικό ( διαλύτη για γράσα πίσσες ) .

β) μέρος, τριψίματα φουσκωμένης μπογιάς

γ) μέρος, βαφή με σπρέι υψηλής θερμοκρασίας . (αυτό πάει για άλλη μέρα )
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Επόμενο

Επιστροφή στο PROJECT - ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες