Honda AX-1 rebuilded 9/07 How-to Βήμα Βήμα

Υλοποιημένα project....

Συντονιστής: Συντονιστές

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 9:58 pm

Τέλος , το πιο σημαντικό τμήμα από τις οδηγίες χρήσης ...
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 10:01 pm

Δυο λόγια για την μπαταριά .

Μπορώ να πω, ότι από ηλεκτρολογικά κυκλώματα είμαστε εντάξει , διότι είναι καινούργια .


Απο την άλλη πλευρά , η ίδια η μπαταρία δεν ζητά, παλμικούς φορτιστές και πράσινα άλογα .
Ενω , όπως γράφει και το κείμενο στην αρχή , απαιτείτε ένας οποιοδήποτε κύκλωμα φόρτισης με σταθερή τάση στα 14.4 Μαχ .

Επίσης , διαβάζοντας το βιβλίο της μηχανής , βλέπω ότι έχει έναν έξυπνο φορτιστή, ο οποίος σταθεροποιεί από 13.5 - 15.5 ανάλογα με την κατάσταση της μπαταρίας .

Τελος, δεν πήρα αυτήν την μπαταρία ξεκάρφωτα , προορίζεται για αυτήν την μοτοσυκλέτα !!

Θα την βάλω για μια φόρτιση στα 13.3 μιας και είναι το μίνιμουμ του σταθεροποιητή της μηχανής , για να δω τι συμπεριφορά θα έχει .

Βέβαια εδώ, Honda και Bosch , έρχονται σε αντιπαράθεση , διότι η Bosch λέει , ότι στα 12,7βολτ, η μπαταριά θεωρείτε γεμάτη !

Απο εμπειρία γνωρίζω οτι τα πάντα στην ηλεκτρονική έχουν ανοχές +/_ 10% , έτσι δεν θα υπάρξει πρόβλημα κατά την φόρτιση . 14.4 + 10% = 15.85Volt
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 10:04 pm

03-08-2007


Νέο ΠαρασκευωΣαβατοΚύριακο ... Νέες περιπέτειες ...Νέες παραλαβές


Σε σε μιάμιση ώρα από τώρα , παραλαμβάνω απο το ΚΤΕΛ .

Εξάτμιση ... (επιτέλους )
Μια κούτα γνήσια ανταλλακτικά Honda .
Ενα κράνος SHOEI Multitec Pearl Grey

Απο άλλο μαγαζί, σήμερα παραλαμβάνω την ριμάδα την μπροστινή δισκόπλακα !!


Αύριο το πρωί παραλαμβάνω Συναγερμό ELSER - Scorpio i500S ,
με ασύρματη τηλεειδοποίηση ( εισαγωγή και παραλαβή από ELSER hellas , πριν τρεις μέρες , απο το εξωτερικό !) (έκτακτη αποστολή με κούριερ) Και ο αντιπρόσωπος στο Βόλο ανοίγει το μαγαζί του αύριο Σάββατο 9:00 το πρωί , μόνο για μένα !
Τους έσκισα στα τηλέφωνα , και το πιο ωραίο , ξέροντας την λιανική του συναγερμού , γλίτωσα φούσκωμα 40 € από τον τοπικό αντιπρόσωπο . (τελική τιμή 310€ μετρητής)

Τελος, σήμερα πήγε αντιπρόσωπος μου, στον Καρρά στην Αθήνα , και μου ξεδιάλεξε ένα μπροστινό φτερό , και ένα αριστερό φέρινγκ ( μεριά ψυγείου) , τα πλήρωσε , και αποστέλλονται την Δευτέρα με το ΚΤΕΛ .

Οπως καταλαβαίνεται , τα έχω χαμένα , πρέπει να παραλάβω , έπειτα να ηρεμήσω , και έπειτα να οργανώσω την μάχη .

Απο πυρομαχικά , θα έχουμε να φάνε και οι κότες
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 10:06 pm

:smt041
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 10:46 pm

04-08-2007

Ανακάλυψα και το περιεχόμενο της κούτας ανταλλακτικών Honda , λείπουν ακόμα μερικά , και δυστυχώς θα έρθουν το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου .
Σημασία έχει ότι έχω όλα τα λειτουργικά υλικά στα χέρια μου .

Τελείωσα την μέρα , παίζοντας με την καινούργια εξάτμιση , δοκιμές προσαρμογής .
Δεν μου πέφτει επάνω 100% θέλουν μικρο μετατροπές οι βάσεις τις .
Οχι σοβαρά πράγματα .

Η ποιότητα κατασκευής της Marving είναι σε γενικές γραμμές καλή , αλλά σε μερικά σημεία όπως μια βάση , αλλά και στην πίσω τάπα , έχει κάτι μικρά γρέζια , δεν την πρόσεξαν οι Ιταλοί στο φινίρισμα .
Το δέ ταμπελάκι , δεν είναι πορτοκαλί , αλλά άσπρο με καφέ .

Δεν γκρινιάζω , αλλα εεε την ήθελα τέλεια ..

Εις αυριον τα επόμενα .
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 10:49 pm

Ημερα Σάββατο , ανάγκασα τον έμπορο , και μου έφερε τον συναγερμό στην πόρτα μου .

Με άλλα λόγια , δεν του επέτρεψα , να ξεχάσει το ραντεβού μας .
Το μόνο άσχημο είναι , ότι έγινε μπέρδεμα , και δεν ηρθε ο ρελές αποκοπής κινητήρα , τώρα μεταβιβάζεται η επίλυση , για μετά τις 27 Αυγούστου .

Παρέλαβα και την δισκόπλακα , με τιμή 59€ , επίσημη τιμή Αθήνας 61.70€ ... δεν ξέρω, μάλλον θα ήθελε να με γλυκάνει ο ντόπιος , διότι περίμενα δυο βδομάδες !!

Ιδού η προίκα μου !

Πρεπει να ηρεμήσω λίγο , γιατί δεν ξέρω από που να αρχίσω

Περισσότερα νέα προς το απόγευμα .
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 10:50 pm

Βάζοντας αυτόν τον μπροστινό δίσκο , έχουμε πλέων και τους δυο τροχούς ολοκληρωμένους ! wink:
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 10:51 pm

Απο έξω εμφάνιση απο μέσα σκουριά και πανούκλα ..

Τρίφτηκαν & βάφτηκαν τα σίδερα με ακρυλικό ασημή χρώμα .
Αντικατάσταση πελμάτων , αμα είχαμε και τα καινούργια χρώμια (καπάκια) ,
θα τελειώναμε μια και έξω ( έρχονται) .
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 10:52 pm

Χάσατε πολλές φορές το λάστιχο , απο το λεβιέ ταχυτήτων στο δρόμο ?
Πρόβλημα τέλος ... Araldite ... Ειναι ακριβά τα λαστιχάκια Honda
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 10:53 pm

Oh Yes ... Σύνδεσμοι όπου κουμπώνει το φέρινγκ . :smt025
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 10:55 pm

Πλύσιμο δοχείου DOT4 και τάπας , καθαρισμός αντλίας , βάψιμο αντλίας .

(Με αυτήν την φωτογραφία , η ψηφιακή μου έφτασε αισίως τις 5001 φωτογραφίες ) :smt001
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 10:56 pm

Τοποθέτηση πίσω αντλίας δισκόφρενου , τοποθέτηση μπουτόν φαναριού STOP .
Ρύθμιση , μπουτόν φαναριού (ελατήριο ) .
Στερέωση δοχείου DOT4 .
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 10:57 pm

Στερέωση , του γιγάντιου σε σχέση με το original , γνήσιο ανορθωτή από Transalp , στον παπά .
Εκανα νέες τρύπες , και στερεώθηκε τέλεια , με περαστές βίδες .
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 10:59 pm

Ολοκληρώθηκε η συντήρηση όλης της βασικής πλεξούδας ( νέα μονωτική ταινία παντού ) .
Μπήκαν και τα καλώδια της Μίζας .

Πλέων η τοποθέτηση του παπά , και η σύνδεση των καλωδίων είναι εύκολη υπόθεση , εφόσον έκανα όλες τις απαραίτητες προεργασίες , που όμως ήθελαν αρκετό χρόνο για να γίνουν !

Εργασίες που θα γίνουν , στην συνέχεια .
1) τοποθέτηση του παπά , και της ουράς .
2) Ολοκλήρωση συνδέσεων στα ηλεκτρολογικά .
3) Τοποθέτηση συναγερμού .
4) Τοποθέτηση τιμονιού - χειριστήρια

Μέχρι να βρω πως θα προστατέψω (βερνίκι η βάψιμο) , το αλουμινένιο πίσω ψαλίδι , και μπροστινές μπουκάλες , είμαι αποφασισμένος να μην κουμπώσω τροχούς .

Το Σαββατοκύριακο πέρασε , σχετικά δεν έκανα και πάρα πολλά στην μηχανή , αλλά από την άλλη έζησα αρκετές συγκινήσεις , εξερευνώντας το νέο μου κράνος , και συναγερμό Scorpio i500S .

Και ναι, χάρηκα πολύ , διότι όλες μου οι επιλογές , μου βγήκαν πάρα πολύ καλές .

Ακόμα και η εξάτμιση , παρά ότι εντόπισα προβληματάκια στο φινίρισμα , έχει και ωραίο Look !! αλλά και έναν σιγαστήρα .. παναγιά μου !! σαν νεροσωλήνα :smt024
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Οκτ 23, 2007 11:00 pm

Οχι δεν έχετε παραισθήσεις , ώστε να τα βλέπετε τριπλά .

Εγώ , έκανα μια αναφορά παραπάνω, ότι παράγγειλα απο τον ΚΑΡΡΑ - Αθήνα ένα φέρινγκ και ένα φτερό , και μάλιστα έστειλα και άτομο , για να τα διαλέξει και να τα πληρώσει επιτόπου , έτσι ώστε να γίνει τελικά μια απλή αποστολή με το ΚΤΕΛ , από τον ΚΑΡΡΑ - Αθήνα προς το Βόλο .

κοστολόγιο υλικών 30 + 60 € = 90€

Ελαβα , ένα φτερό σε κατάσταση απλά μέτρια , με 3-4 εκδορές στο σώμα του πλαστικού .
Και δυο φέρινγκ , σε άθλια κατάσταση , που όμως μπορούν να χρησιμοποιηθούν , εάν επισκευαστούν - μπαλωθούν - στοκαριστούν κλπ.. κλπ ...

Ζήτησα ένα καλό , και έλαβα δυο χώματα .

Το μόνο που με ηρέμησε , είναι η σκέψη ότι θα έχουμε να σπάμε φέρινγκ ,
ενώ ο πραγματικός λόγος που δεν γυρνάω το σύμπαν ανάποδα , είναι η δυσκολία αναίρεσης υλικών από το κουστούμι της μηχανής .

Είμαι ακόμα μπερδεμένος , και να πω ότι το άτομο που πήγε ήταν άπειρο !! δεν μπορώ να καταλάβω πως την πάτησα έτσι σε αυτήν τη περίπτωση .
Συνημμένα

Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Παρ Οκτ 26, 2007 9:34 pm

Εχω χάσει τα λόγια μου , διότι μου συμβαίνουν τρελά πράγματα .

Βγαίνω σήμερα στην αγορά , με σκοπό να πάρω ένα ντενεκεδάκι χρώμα αλουμινίου .

Στο δρόμο σταματώ και μπαίνω μέσα σε ένα μαγαζί με θωρακισμένες πόρτες και αλουμινένια κουφώματα.
Σκέφτηκα ας κάνω μια ερώτηση , να δω τι θα μου πουν για βερνίκια , και προστασία αλουμινίου.

Ο φίλος , δεν ειχε απάντηση για διάφανο βερνίκι , ενώ μου έδειξε ένα σπρέι χρώμα άσπρο , που κάνουν μπαλώματα σε ηλεκτροστατική βαφή !!

Μου πιάνει την κουβέντα , του λέω την ιστορία μου , και μου λέει ότι έχει έναν γνωστό μάστορα , ο οποίος έχει για ανταλλακτικά, ένα ΑΧ-1 εδώ στο Βόλο .
Παίρνω τηλέφωνο και ρωτάω για αντλία εμπρός δισκόφρενου .... Και μου λέει.. ΕΧΩ .. έλα να δω την φάτσα σου , και θα σου πω τιμή .



Συνεχίζω , και πάω στο χρωματοπωλείο , ήταν γεμάτο κόσμο , και ένοιωθα και μουδιασμένος .(αναποφάσιστος)

Φεύγω , πάω στο εργαστήριο μου , παίρνω ταξί , και πάω στο μάστορα ... ήταν τελικά γνωστός .. μου την έδωσε μόνο 30€ ..... την αρπάζω , και μπαίνω πάλι στο ταξί , και πάω σφαίρα στο ειδικό χρωματοπωλείο αυτοκινήτων .

Εκει μου λέει , ξέρω τι ζητάς ..... αλλά δεν έχω στοκ .... έχω μόνο για εσωτερική χρήση .
Ελα τέλος Αυγούστου .... θα έχω .
Ειναι σίγουρα καλό ? ....... ίδιο με αυτό που θέλει ψήσιμο , είναι ειδικό για γυαλισμένες επιφάνειες , εγγυημένα δεν σπάει , δεν κιτρινίζει , εγγύηση εφόρου ζωής ..
Αν θέλεις σου δίνω απλό αυτοκινήτου , αλλά σπάει και ξεφλουδίζει .

Κάτι τέτοια, περίμενα να ακούσω και εγώ , και μπαίνω πάλι στο ταξί , και γύρισα πίσω .

Τέρμα ... ή είναι θέλημα θεού , αυτήν η μηχανή να μην πατήσει δρόμο τον Αύγουστο , η και εγώ δεν ξέρω τι άλλο μου συμβαίνει .
Λες και δεν με αφήνει ο θεός να κάνω κουτσουκέλα ..

Part 2
1) Εξερευνώ το νέο μου απόκτημα ( αντλία ) και τι βλέπω ... Η μανέτα είναι μαϊμού , αλλά δεν με ένοιαξε έχω πάρει καινούργια .

2) βλέπω τον πάτο της αντλίας γεμάτο λάσπη .
Την πλακώνω στο πλύσιμο , φύσιγμα - κομπρεσέρ , βάζω DOT , και τρομπάρω στον αέρα , βουλωμένα όλα .
Ξανά αέρα , ξανά πλύσιμο , και φρέσκο DOT , και πάμε πάλι ...
Άρχισε να τρομπάρει ,και από την λάσπη στο μηχανισμό της , να λερώνει το DOT .

Μετά από αρκετή μάχη , η αντλία ζωντάνεψε και σκοτώνει

Στα καλά καθούμενα βρήκα αντλία χωρίς να την ψάχνω , και γλίτωσα 200 € περίπου .... σκεφτόμουνα να αγοράσω νέα αντλία Yamaha , και μανέτα συμπλέκτη (ΣΕΤ) .

Ραγδαίες αλλαγές συναισθημάτων και καταστάσεων ..

Τέλος , έστησα με τα υλικά και από τις δυο αντλίες , μια τέλεια αντλία , και τώρα έχω ένα χαμόγελο μέχρι τα αφτιά .. δεν έχω άλλα φθαρμένα υλικά .. τελειώσαμε .

Μας χρωστάει η Honda , το σετ κλειδαριές ( διακόπτης -τάπα βενζ. κλπ) 2 χρώμια καπάκια(Μασπιέ), και μια τάπα ψυγείου , και κανά δυο τρία , πλαστικά .

Δείτε τις εικόνες , και μόλις ηρεμήσω , θα πούμε και άλλα .
Συνημμένα


Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Παρ Οκτ 26, 2007 9:39 pm

10-08-2007

Νεο Π.Σ.Κ. , νέα έργα ..

πήγα σήμερα στο καλό χρωματοπωλείο , και αγόρασα :
1) φτιαχτό σπρέι χρώμα αυτοκινήτου , με επιλογές μου από το χρωματολόγιο , χρυσή μπογιά για το τιμόνι ,
και ασημή μπογιά , για τα μηχανικά χειριστήρια τιμονιού.

2) Ειδική κόλλα επισκευής φέρινγκ ( εταιρείας BORO Plast )

3) Ενα σπρέι βερνίκι BODY ( Auto clear MS+ 496 2K Clear) , μου το έδωσαν για να το ρίξω , επάνω στα μέρη που θα βάψω , ως έχτρα προστασία και γυαλάδα .

Part 2
Οπως καταλάβατε , στήνουμε χειριστήρια , και το τιμόνι .
Αυτο σημαίνει , οτι το Σάββατο το βράδυ , θα γίνει δοκιμαστική εκκίνηση του κινητήρα , με σκοπό την διάγνωση , για το εάν έδωσα τσάμπα 700 € για τον μεταχειρισμένο κινητήρα (εισαγωγής Γαλλία) που έβαλα επάνω ? !
Στην συγκεκριμένη δοκιμή , έχω βάσιμες υποψίες ότι ο θεός θα βάλει το χέρι του , ώστε να πάνε όλα καλά .

Περί κινητήρα σπέκουλες
παλιός στα βάσανα με μότο , με συμβούλεψε , να κάνω κάμποσες περιστροφές, στον κινητήρα , χωρίς ανάφλεξη , για να λιπανθούν τα τσιμουχάκια βαλβίδων , έτσι ώστε να περιοριστούν οι πιθανότητες , να καταστραφούν , λόγο ότι κανείς δεν ξέρει ποσό καιρό ήταν ο κινητήρας στεγνός .

Μου δήλωσε επίσης , ότι εάν ζεσταθεί ο κινητήρας , και έπειτα δω καπνό λαδιού , τότε είναι σημάδι ότι τα τσιμουχάκια είναι ήδη πεθαμένα .

Είμαι προετοιμασμένος , για όλα τα σενάρια ..

Σήμερα το απόγευμα θα είναι χαλαρό , με προεργασία των κομματιών προς βαφή ,
και ελπίζοντας για το καλύτερο , στην αυριανή δοκιμή , η οποία είναι απόλυτα κρίσιμη , για το μέλλων του επιχειρήματος , κάθε στραβοπάτημα από εδώ και εμπρός , θα είναι μεγάλη αναποδιά , που δύσκολα θα ξεπεραστεί .
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο PROJECT - ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες