Πού χρησιμεύουν κάθε φορά οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων;

Δημοσίευσηαπό iznogood την Κυρ Σεπ 28, 2008 9:16 pm

Αυτα που σου σημειωσα με κοκκινο αφορουν ολες τις ρυθμισεις πλην τη προφορτιση ελατηριου.
ΣΠΥΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: :roll: Κατ΄ αρχήν σ΄ ευχαριστώ, όπως και όλα τα άλλα παιδιά για την ανταπόκρισή σου στις απορίες μου. Εκείνο που καταλαβαίνω ως το πιο σημαντικό από τα λόγια σου είναι ότι στην βροχή και στην δυσκολία του οδοστρώματος γενικά, ρυθμίζουμε την μηχανή μας σε μία πιο μαλακή κλίμακα και τρέχουμε με μικρότερη ταχύτητα απ΄ αυτήν πού θα πηγαίναμε στον ίδιο δρόμο, αλλά με ιδανικές συνθήκες (χωρίς βροχή χωρίς κακό οδόστρωμα...).
Όσο πιο γρήγορα τρέχουμε λόγω κατάλληλων συνθηκών, τόσο πιο πολύ σκληρές ενδείκνυται να είναι οι αναρτήσεις μας, οπότε έτσι διευκολυνόμαστε και μπορούμε να τρέχουμε με μεγαλύτερη ασφάλεια, το ακόμα περισσότερο της ταχύτητάς μας.



******************************************************************************
Τη προφορτιση ελατηριου ισχυουν αυτα που εχω σημειωσει με κοκκινο και στου Κυριακου και στην απαντηση μου...:
Kiriakost έγραψε:...η προ-φόρτιση ελατηρίου έχει να κάνει με το βάρος της μηχανής , ώστε να έρθουμε στην σωστή απόσταση SAG .

iznogood έγραψε:...εχει ρυθμιση προφορτισης ελατηριου και στο πιρουνι και στο αμορτισερ και καλα κανει μιας και το βαρος του αναβατη δεν ειναι μονο 75κιλα...!
...ειδικα στα ταξιδιαρικα που φορτωνονται το sag αλλαζει!

Αν αλλαζει λοιπον το βαρος αρδην τοτε την πειραζεις και μαλιστα σε μεγεθη του μισου χιλιοστου και κατω!

Ξαναλεω πως μεταφερω τη εμπειρια μου και δεν μιλαω για πιστες και εντουρο... :smt002
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Κυρ Σεπ 28, 2008 10:04 pm

Αστο ρε ΣΠΥΡΟ στις μαμά ρυθμίσεις ....

από τις κλίσεις που πρόκειται να μαζέψεις , δεν θα σου μείνει φράγκο για βενζίνα .

Παρε και ένα παπάκι καλού κακού , άμα σου πάρουν τις πινακίδες , να έχεις να κυκλοφορείς .
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό ΣΠΥΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ την Δευτ Σεπ 29, 2008 10:57 am

Kiriakost έγραψε:Αστο ρε ΣΠΥΡΟ στις μαμά ρυθμίσεις ....

από τις κλίσεις που πρόκειται να μαζέψεις , δεν θα σου μείνει φράγκο για βενζίνα .

Παρε και ένα παπάκι καλού κακού , άμα σου πάρουν τις πινακίδες , να έχεις να κυκλοφορείς .
[smilie=yahoo.gif] Κι΄ όμως, άν και έχω πάει μόνο μιά φορά πάνω απο 200χιλ στην Αττική οδό, συχνά κυκλοφορώ στα 140-180 για μιά 20ετία. Βλέπεις μέχρι τώρα είχα μιά BMW R100R και μέχρι εκεί μου επέτρεπε να πάω. Και στα ραντάρ περνούσα της Κορίνθου-Πατρών, αλλά δέν με σταματάγανε. Με την fjr όμως τώρα, απο πλευράς ταχύτητας, τα πράγματα είναι διαφορετικά. Εύχομαι πάντως να μήν αρχίσουν να με σταματάνε και να με γράφουνε!! Και επειδή μπαίνω σε άλλη οδηγητική κλάση, γι΄ αυτό ψάχνομαι περισσότερο για ρυθμίσεις, τεχνικές και γενικά ασφαλή οδήγηση.
Καλημέρες απο Σπύρο.
ΣΠΥΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 22, 2008 4:31 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Δευτ Σεπ 29, 2008 12:04 pm

εγω θα σου προτεινα να το ριξεις στην μελετη

http://motocikleta.gr/forum/viewforum.php?f=48

θα βρεις πολλες αναλυτικες πληροφορίες.

Προσωπικά σου προτεινω να ακολουθησεις την μαμα ρυθμιση και να την τροποποιησης παρα πολυ λιγο και μια ρυθμιση την φορά μεχρι να κατλαβεις τι γινεται .
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό ΣΠΥΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ την Δευτ Σεπ 29, 2008 4:58 pm

rc31 έγραψε:εγω θα σου προτεινα να το ριξεις στην μελετη

http://motocikleta.gr/forum/viewforum.php?f=48

θα βρεις πολλες αναλυτικες πληροφορίες.

Προσωπικά σου προτεινω να ακολουθησεις την μαμα ρυθμιση και να την τροποποιησης παρα πολυ λιγο και μια ρυθμιση την φορά μεχρι να κατλαβεις τι γινεται .
:smt023 Εντάξει. Μάλλον έτσι θα το χειριστώ. Ευχαριστώ.
ΣΠΥΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 22, 2008 4:31 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό prodigy την Δευτ Σεπ 29, 2008 9:06 pm

Kiriakost έγραψε:Φιλε Σπύρο .


Το πρόβλημα μέσα σε εισαγωγικά , δεν είναι τόσο η ευθεία ... είναι οι στροφές .


Το όλο στήσιμο , γίνεται για να μπορείς να μπεις σε στροφές , με άνεση και ασφάλεια .

Και για να μην επαναλαμβάνω τα ίδια και τα ίδια , ΠΕΣ ΜΑΣ με πόσα θέλεις να πηγαίνεις , για να βγάλουμε συμπέρασμα .


Η ημιμάθεια είναι η τρομερότερη μάστιγα της ανθρωπότητας . Τελείως άγνωστη μέχρι την εποχή μας είναι χειρότερη από την πανούκλα , την πείνα , και τον πόλεμο* . (Ντοστογιέφσκι , Οι Δαιμονισμένοι) .
KTM DUKE II & KTM 950 SM Εικόνα

-----------------------------------------------------------------------
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΡΕ !!! Εικόνα

-----------------------------------------------------------------------

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
prodigy
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 4:27 pm
Τοποθεσία: Salonika

Δημοσίευσηαπό ace69 την Τετ Οκτ 01, 2008 10:32 pm

Αγαπητέ συμφορουμίτη, δεν θα γράψω πολλά. Άλλωστε το θέμα το έχει καλύψει με τον καλύτερο τρόπο ο iznogood.

Μιας και έχεις τουριστική μοτο που σημαίνει φόρτωμα και δικάβαλο λάβε υπ'όψιν σου και αυτούς τους παράγοντες. Έπειτα υπολόγισε και την συχνότητα αυτών των παραμέτρων και εννοώ ότι αν ταξιδεύεις μιά φορά το μήνα φορτωμένος και δικάβαλος ρύθμισε τη μοτο έτσι ώστε να σε καλύπτει όταν οδηγείς μόνος. Πάντως να θυμάσαι να ΚΡΑΤΑΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ σε ότι κάνεις.

Όσο πιο γρήγορα τρέχουμε λόγω κατάλληλων συνθηκών, τόσο πιο πολύ σκληρές ενδείκνυται να είναι οι αναρτήσεις μας, οπότε έτσι διευκολυνόμαστε και μπορούμε να τρέχουμε με μεγαλύτερη ασφάλεια, το ακόμα περισσότερο της ταχύτητάς μας.


Δεν θα συμφωνήσω με αυτή τη διατύπωση σου. Υπάρχει ένα όριο στο πόσο θα σκληρύνουμε τις αναρτήσεις μας και αυτό ως ένα βαθμό καθορίζεται απο την ποιότητα του οδοστρώματος. Επίσης λάβε υπ΄όψιν σου και το "φάκελλο" λειτουργίας της μοτο σου. Δεν είναι FZ-1 ούτε μπορεί να πλησιάσει. Είναι σχεδιασμένη να σε πηγαίνει μακριά, άνετα και γρήγορα μέσω αυτοκινητοδρόμων και όχι μέσω των κατσικόδρομων που έχουμε εδώ. Αρα στην αουτοστράντα θα μπορούσες να "σφίξεις" πολύ περισσότερο απο ότι στην αυτοκαρμανιόλα.
εν οίδα ότι ουδέν είδα
Άβαταρ μέλους
ace69
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: Τρί Ιαν 01, 2008 1:58 am
Ονομα χρήστη: Κώστας
Μοντέλο: Suzuki Bandit 650
Το MZ Scorpion το έφαγε η ανακύκλωση
Παπάκι made in china
Κυβικά: 650

Προηγούμενη

Επιστροφή στο ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες


cron