ΣΠΥΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:Κατ΄ αρχήν σ΄ ευχαριστώ, όπως και όλα τα άλλα παιδιά για την ανταπόκρισή σου στις απορίες μου. Εκείνο που καταλαβαίνω ως το πιο σημαντικό από τα λόγια σου είναι ότι στην βροχή και στην δυσκολία του οδοστρώματος γενικά, ρυθμίζουμε την μηχανή μας σε μία πιο μαλακή κλίμακα και τρέχουμε με μικρότερη ταχύτητα απ΄ αυτήν πού θα πηγαίναμε στον ίδιο δρόμο, αλλά με ιδανικές συνθήκες (χωρίς βροχή χωρίς κακό οδόστρωμα...).
Όσο πιο γρήγορα τρέχουμε λόγω κατάλληλων συνθηκών, τόσο πιο πολύ σκληρές ενδείκνυται να είναι οι αναρτήσεις μας, οπότε έτσι διευκολυνόμαστε και μπορούμε να τρέχουμε με μεγαλύτερη ασφάλεια, το ακόμα περισσότερο της ταχύτητάς μας.
******************************************************************************
Τη προφορτιση ελατηριου ισχυουν αυτα που εχω σημειωσει με κοκκινο και στου Κυριακου και στην απαντηση μου...:
Kiriakost έγραψε:...η προ-φόρτιση ελατηρίου έχει να κάνει με το βάρος της μηχανής , ώστε να έρθουμε στην σωστή απόσταση SAG .
iznogood έγραψε:...εχει ρυθμιση προφορτισης ελατηριου και στο πιρουνι και στο αμορτισερ και καλα κανει μιας και το βαρος του αναβατη δεν ειναι μονο 75κιλα...
...ειδικα στα ταξιδιαρικα που φορτωνονται το sag αλλαζει!
Αν αλλαζει λοιπον το βαρος αρδην τοτε την πειραζεις και μαλιστα σε μεγεθη του μισου χιλιοστου και κατω!
Ξαναλεω πως μεταφερω τη εμπειρια μου και δεν μιλαω για πιστες και εντουρο...
